TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרדן אן.וי מוכרת את חלקה בקניון צ'נגדו בסין לפי שווי של 164 מיליון אירו


התמורה נטו תסתכם בכ 65 מליון אירו מתוכם לפחות 30 מליון אירו ישמשו את קרדן אן.וי לפירעון הלוואה לבנק דיסקונט
שוקי אורן, מנכ"ל קרדן אן.וי: "העסקה היא שלב נוסף בתוכנית מימוש הנכסים שלנו, והיא מאפשרת לנו להמשיך לעמוד בהתחייבויות, כפי שעשינו עד היום. הצלחת קניון צ'נגדו ממחישה את היכולות הניהוליות והיזמיות הקיימות בקבוצה"

קרדן אן.וי ממשיכה להוציא לפועל את תוכנית מימוש הנכסים שלה, כחלק מהמהלכים שהיא נוקטת על מנת לעמוד בהתחייבויותיה. חברת האחזקות הודיעה היום כי החברה הנכדה קרדן לנד צ'יינה (KLC) חתמה על הסכם למכירת כל החזקותיה (50%) בחברה המחזיקה בקניון "גלריה צ'נגדו" בסין לשותפתה בחברה, BR Spicy (B.V.I) Ltd, תמורת כ-555 מליון יואן (כ 72.6 מליון אירו).
התמורה נטו ל KLC , לאחר הוצאות ומסים, תסתכם בכ-65 מיליון אירו, מתוך סכום זה יועברו לקרדן אן.וי לפחות 30 מיליון אירו אשר ישמשו את קרדן אן.וי להחזר חוב לבנק דיסקונט, שעליה לפרוע בסוף החודש הקרוב.

קרדן אן.וי צפויה לרשום רווח נקי לאחר הפרשות למיסים של כ-13 מיליון אירו בעקבות העסקה. השלמת העסקה צפויה עד סוף 2014 והיא כפופה למספר תנאים מתלים. במקרה של אי השלמת העסקה עד למועד שהוסכם בשל הפרה מהותית של הרוכשת, תחויב זו לפצות את KLC ב-8 מיליון דולר.

KLC הקימה את קניון גלריה צ'נגדו בהשקעה של כ 78 מיליון אירו. הקניון נפתח בנובמבר 2010 ורשם הצלחה גדולה, תחת בעלותה המלאה של קרדן ותחת ניהולה. ההצלחה של הקניון זיכתה אותו במגוון פרסים מאז פתיחתו והובילה למכירת 50% מהחזקותיה של KLC בקניון לרוכשת באוגוסט 2011 לפי שווי של 118 מליון אירו, כשנה לאחר פתיחתו.

הקניון, הכולל כ- 54 אלף מ"ר ברוטו מתוכם כ 35 אלף מ"ר של שטחי מסחר להשכרה, מושכר בתפוסה מלאה, ובין השאר שוכרות בו חנויות חברות בינלאומיות ידועות כגון זארה, מנגו, H&M, Sephora, Uniqlo ועוד. ה-NOI (ההכנסות נטו מדמי שכירות) של הקניון בשנת 2013 עמדו על כ 6.8 מליון אירו ובתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכמו ב 5.66 מליון אירו.
העסקה משקפת שווי של כ-164 מיליון אירו (כ-1.23 מליארד יואן) לקניון גלריה צ'נגדו. על פי ההסכם, KLC תמשיך לנהל עבור הרוכשת את הנכס גם לאחר מכירת החזקותיה בו.

אלון שלנק, יו"ר KLC :"מכירת הקניון בצ'נגדו ארבע שנים מפתיחתו מסיימת פרק מוצלח במיוחד של קרדן בסין, במסגרתו הקמנו קניון מערבי ראשון בעיר הבירה של מחוז סצ'ואן. הקניון הפך להצלחה גדולה, שממשיכה למרות התחרות העזה שקיימת בעיר. העובדה שקרן ההשקעות, השותפה עמנו בקניון, ביקשה כי נמשיך לנהל את הקניון מלמדת על האמון הרב ביכולותינו בשוק זה בסין. בימים אלה כעת אנו ממוקדים בפרוייקט הדגל שלנו בסין, אירופארק דליאן, בו יפתח עוד מספר חודשים קניון הכפול בגודלו ואנו מאמינים כי ביכולתו להיות מוצלח לפחות כמו הקניון שזה עתה מכרנו".

שוקי אורן, מנכ"ל קרדן אן.וי, אמר: "העסקה משלימה שלב נוסף בתוכנית מימוש הנכסים שלנו, והיא מאפשרת לחברה להמשיך לעמוד בהתחייבויותיה, כפי שעשתה עד היום. ההצלחה של קניון צ'נגדו אפשרה לממש את הנכס במחיר שהושג והיא ממחישה את היכולות הניהוליות והיזמיות הקיימות בקבוצה בכלל, ובחברות התפעוליות בפרט.
כפי שדיווחנו, לצד המשך מימוש הנכסים, אנו פועלים כל העת לשפר את הרווחיות של החברות התפעוליות, וצעדים אלה נושאים פירות מזה מספר רבעונים".

אודות קרדן אן.וי:
קרדן אן.וי היא חברת אחזקות נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת EURONEXT באמסטרדם. החברה מתמקדת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: נדל"ן בסין (KLC), תשתיות מים (Tahal) ושירותים פיננסיים (KFS). החברה מנהלת את עיקר פעילויותיה בשווקים המתעוררים בסין ובמרכז-מזרח אירופה.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il