TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רויאל בנק אוף קנדה (RBC) ואוניברסיטת בן-גוריון חתמו על הסכם שותפות בתחום אבטחת סייבר


אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
RBC ישקיע 2 מיליון דולר בטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה של אוניברסיטת בן גוריון כדי לפתח שיטות מתקדמות לאבטחת סייבר

רויאל בנק אוף קנדה (RBC) ו- BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון, הודיעו היום שהבנק ישקיע 2 מיליון דולר במחקר במכון לאבטחת סייבר של אוניברסיטת בן-גוריון. המימון יתמוך בפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ושיטות המבוססות על למידת מכונה (machine learning) להקטנת פגיעות מהתקפות סייבר.

בינה מלאכותית ולמידת מכונה הפכו לסטנדרט בתעשייה אל מול ההתפתחות המתמדת של איומים בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם לקידום פעילויות חדשניות אחרות. המטרה היא לספק את הביצועים הטובים ביותר במשימות מורכבות כמו זיהוי פנים וקול, עזרה אישית אוטומטית, וכן איתור הונאות לסוגיהן והתקפות סייבר.

שיתוף הפעולה המחקרי מיועד להמשיך ולפתח שיטות הגנה כדי להעריך ולחזק את חוסנן של שיטות ה-AI ולמידת המכונה הקיימות כיום, ובה בעת למזער את הרגישות שלהן לאיומים ולפגיעות. תחומי המחקר יפותחו בשיתוף פעולה עם פרופ' יובל אלוביץ ודר' אסף שבתאי, שניהם מהמחלקה להנדסת מערכות מידע ותוכנה, ובמרכז לחקר אבטחת מידע של אוניברסיטת בן-גוריון.

מרטין וויילדברגר, סמנכ"ל תפעולי טכנולוגיות ואופרציות ב-RBC, אמר "בעולם המורכב להפליא של ימינו, אנחנו זקוקים לטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ולמידת מכונה כדי להמשיך ולפתח אבטחת סייבר מובילה. שותפות זו תעזור לתמוך בהגנת הסייבר שלנו על ידי עבודה עם מומחים בולטים בתחום זה, כדוגמת החוקרים באוניברסיטת בן-גוריון".

דני שטייר, מצוות הפיתוח העסקי בתחום ההי-טק ב-BGN Technologies, הוסיף "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם RBC, הבנק הגדול ביותר בקנדה. שותפות זו מספקת לחוקרים שלנו את ההזדמנות להמשיך וליישם את מעמדם המוביל בחקר אבטחת הסייבר בתחום הבנקאות, שם האבטחה חיונית לפעילות היומיומית ולבטיחות המידע של הלקוחות".

אודות RBC
רויאל בנק אוף קנדה (RBC) הוא מוסד פיננסים גלובלי עם גישה מכוונת-מטרה ומנוהלת על פי עקרונות כדי לספק ביצועים מובילים. ההצלחה שלנו נובעת מ-80,000 העובדים שלנו, שמפיחים חיים בחזון, הערכים והאסטרטגיה שלנו כדי שנוכל לעזור ללוקחות שלנו להצליח ולקהילות לשגשג. כבנק הגדול ביותר בקנדה, ואחד הגדולים בעולם בהתבסס על שווי שוק, יש לנו מודל עסקי מגוון שמתמקד בחדשנות ובאספקת חוויות יוצאות דופן ל-16 מיליון הלקוחות שלנו בקנדה, ארה"ב ו-35 מדינות נוספות. למידע נוסף, אנא בקרו rbc.com. אנחנו גאים לתמוך במגוון רחב של יוזמות קהילתיות על ידי תרומות, השקעות בקהילה ופעילות התנדבותיות של עובדינו. ראו כיצד ב- rbc.com/community-sustainability/.

אודות BGN Technologies
BGN Technologies היא חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. החברה ממסחרת את המצאות חוקרי האוניברסיטה ומטפחת שיתופי פעולה ויזמות בקרב חוקרים וסטודנטים. BGN Technologies הקימה מעל 100 חברות הזנק במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים כגון ביופארמה, סייבר, קלינטק, מכשור רפואי, אופטיקה ועוד.


בנוסף, הקימה BGN Technologies חממות ומאיצים טכנולוגיים בשיתוף עם גופים מובילים בשוק הישראלי. בעשור האחרון יצרה החברה שותפויות ארוכות טווח עם חברות רב-לאומיות כגון דויטשה טלקום, Dell-EMC, PayPal ו – Lockheed Marin ובכך היא מסייעת ליצירת ערך ולצמיחת אוניברסיטת בן גוריון והנגב. למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט של BGN Technologies.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il