TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TPG Capital משלימה רכישת ספקית תוכנות ה- IoT


ג'ים דוגלס, נשיא ומנכ"ל ווינד ריבר
מזה קרוב ל- 40 שנה מסייעת ווינד ריבר לספקי טכנולוגיה המובילים בעולם להעצים דור אחרי דור של השירותים הבטוחים והמאובטחים ביותר בעולם
פלטפורמת השקעות פרטיות הגלובלית של חברת הנכסים האלטרנטיביים TPG, הוגיעה על השלמת הרכישה של ווינד ריבר (Wind River), חברה מובילה באספקת תוכנה עבור אינטרנט של דברים (IoT). ב- 3 באפריל 2018 הודיעה TPG על הרכישה של ווינד ריבר מאינטל. תנאי העסקה לא פורסמו.

מזה קרוב ל- 40 שנה מסייעת ווינד ריבר לספקי טכנולוגיה המובילים בעולם להעצים דור אחרי דור של השירותים הבטוחים והמאובטחים ביותר בעולם. תוכנות החברה מריצות את מערכות המחשוב של התשתיות המודרניות החשובות ביותר, והיא מאיצה את ההתפתחות ממערכות אוטומטיות לאוטונומיות ברחבי מערך מגוון של מקרי שימוש, מרובוטים שיתופיים עד לרחפנים מסחריים וצבאיים, ממכוניות מקושרות עד לרצפת מפעל מקושרת, כמו גם רשתות התקשורת החכמות שתומכות ביישומים אלה.

את החברה העצמאית החדשה יוביל ג'ים דוגלס, נשיא ועתה מנכ"ל ווינד ריבר. נהאל ראג', שותף וראש השקעות טכנולוגיה ב- TPG , יכהן כיושב ראש פעיל של מועצת המנהלים של החברה.

"ווינד ריבר ממנפת את העוצמה של IoT, מכשירים חכמים ומחשוב קצה, כדי לשנות באופן מהותי את תחומי התשתיות הקריטיות", אמר ראג'. "רכישה זאת מספקת לחברה את המשאבים הנוספים והמיקוד הדרושים כדי לבדל את עצמה עוד יותר כספקית מובילת שוק של תוכנה עבור IoT תעשייתי. אנו מצפים לעבוד בצמוד עם ההנהלה כדי לזהות ולממש הזדמנויות להשקיע בגידול אורגני ובמיזוגים ורכישות".

"זהו יום מרגש עבור ווינד ריבר. דרך שותפות זאת עם TPG יהיו לנו הזדמנויות חדשות לחדש ולפתח את פורטפוליו התוכנות שלנו המוביל בתעשייה, ליצור ערך נוסף עבור לקוחותינו ואקוסיסטם השותפים שלנו", אמר דוגלס. "רכישה זאת היא אישור ברור לערך הייחודי שהתוכנה שלנו מספקת עבור האצת טרנספורמציה דיגיטלית ברחבי תחומי תשתית קריטיים, ואנו שמחים לעבוד עם TPG בשלב הבא של מסלול הצמיחה שלנו".

ל- TPG יש היסטוריה של שותפות עם חברות דינמיות המשנות ומקדמות שווקים שונים דרך טכנולוגיה חדשנית. ההשקעות ברחבי פלטפורמות שונות כוללות את C3 IoT, CCC Information Systems, IMS Health, Intergraph, McAfee, Mediaware, Noodle.ai, ו- Zscaler.
Ropes & Gray LLP שימשה כיועצת משפטית ל- TPG, Goldman Sachs&Co, JPMorgan,RBL Capital Markets פעלו כיועצות פיננסיות ל- TPG.

אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר היא מובילה גלובלית באספקת תוכנה עבור האינטרנט של דברים. טכנולוגיית החברה העצימה את המכשירים הבטוחים והמאובטחים ביותר בעולם מאז 1981, והיא נמצאת ביותר מ- 2 מיליארד מוצרים. ווינד ריבר מציעה מערך מקיף מהקצה עד הענן, שנתמך על ידי שירותים מקצועיים ותמיכה גלובליים ברמה הגבוהה ביותר, ואקוסיסטם שותפים נרחב.
תוכנת ווינד ריבר ומומחיותה מאיצות טרנספורמציה דיגיטלית של מערכות תשתית קריטיות, הדורשות את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות, אבטחה, ביצועים ואמינות. כדי לדעת יותר בקרו את ווינד ריבר ב- www.windriver.com.

אודות TPG
TPG היא חברת נכסים אלטרנטיביים גלובלית מובילה שהוקמה ב- 1992 עם יותר מ- 8.2 מיליארד דולר נכסים בניהולה, ומשרדים באוסטין, בייג'ין, דלאס, פורטוורת', הונג קונג, יוסטון, לונדון, לוקסמבורג, מלבורן, מוסקבה, מומביי, ניו יורק, סן פרנסיסקו, סיאול וסינגפור. פלטפורמות ההשקעה של TPG הן ברחבי מגוון רחב של סוגי נכסים, כולל השקעות פרטיות, מיזמי צמיחה, נדל"ן, אשראי, והשקעות ציבוריות.
מטרת TPG היא לבנות עבור משקיעיה מוצרים ואופציות דינמיות, תוך במקביל ביסוס של משמעת ומצוינות תפעולית ברחבי אסטרטגיית ההשקעות והביצועים של הפורטפוליו שלה. למידע נוסף בקרו ב- www.tgp.com.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il