TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת PaidIt הישראלית המפתחת פלטפורמת הסעדה דיגיטלית גייסה מליון דולר


אפליקציית Paidit
בסבב השתתפו micro vc "המדגרה", אודי הילמן ומס' קיבוצים

PaidIt הישראלית מפתחת פלטפורמת הסעדה דיגיטלית המיועדת לטפל בתקציבי הסעדה של חברות ובתשלומים בסביבות סגורות ומתחמי עבודה משותפים. מודיעה על סגירת סבב סיד בהיקף מליון דולר. בסבב השתתפו micro vc "המדגרה", אודי הילמן ומס' קיבוצים.


אפליקציית ההסעדה של Paidit מציגה פתרון טכנולוגי ייחודי המאפשר לאפליקציה להתממשק ישירות ובאופן מקוון (online) אל מערכת הקופות בבתי העסק, בניגוד לחיבור offline המקובל כיום. חיבור מהיר זה מציע תכונות מתקדמות עבור הלקוח, ובמקביל משפר את זרימת העבודה (Workflow) בבתי העסק. בין התכונות החדשות ניתן למנות הזמנה מראש או במקום ישירות דרך האפליקציה, הצגת החשבון ותשלום מיידי בעת ישיבה במקום, חלוקת תשלום בין החברים ועוד. נוסף על כך המעסיקים יכולים לנהל את חשבונות העובדים באופן ישיר ומבלי לעבור דרך שירות הלקוחות כפי שמקובל בתחום.


החברה תחל בקרוב להציע שירותיה במקביל בארץ ובגרמניה. בעוד בישראל מדובר בשוק גדול וותיק המונה כ-4000 חברות המעסיקות כ-9000 עובדים הרוכשים מזון בכ-4 מיליארד ש"ח מדי שנה, בגרמניה התחום כמעט ואינו קיים, וPaidit מקווה להיות סנונית ראשונה המבשרת את הדרך ומבססת תעשייה חדשה. בארץ Paidit תנסה לנצל את פיתוחיה הטכנולוגיים המאפשרים אוטומציה כמעט מלאה כדי להתחרות בתן-ביס וסיבוס השולטות בשוק ואף להוריד מחירים עבור החברות ובעלי המסעדות.


בטרם הצעת השירות ללקוחות, Paidit רושמת הצלחה בגיוס הסכמי שיתוף פעולה עם רשתות מזון גדולות, שווקי אוכל ומסעדות בולטות בארץ בהן BBB, לנדוור, קבוצת R2M, גו נודלס, בורגרים, שוק צפון, שרונה מרקט, עד העצם, הירו ראמן של השף ישראל אהרוני, קפטן קארי של השף יונתן רושפלד, ועוד רבים.


אילון אלחדד, מנכ"ל וממייסדי אפליקציית Paidit: "אנחנו מקווים לדחוף את התחום לכיוון שהוא יותר טכנולוגי, ולכן גם יותר נוח, יותר זול ויותר חברתי. הכניסה שלנו לתעשייה תפעל לטובת כל הצדדים – המעסיקים, המסעדות והעובדים כמובן. שמחנו לקבל את אמון המשקיעים ולגייס את הסכום שנדרש לנו כדי להתחיל בפעילות מסחרית."
החברה הוקמה ע"י אילון אלחדד (מנכ"ל), דניאל חייט (סמנכ“ל מכירות ושיווק) ורותם נתן (סמנכ"ל טכנולוגיות). היא יושבת בתל אביב, ומעסיקה כ-7 עובדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il