TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Eticket הישראלית השיקה את פלטפורמת הבלוקצ'יין הראשונה בעולם לקניה ומכירה של כרטיסים


eticket4
בפלטפורמת הבלוקצ'יין Et4 מסוג p2p כל אחד יכול לבצע באופן בטיחותי עסקאות לרכישה ולמכירה של כרטיסים ברחבי העולם וללא מתווכים
החברה הישראלית Eticket, מפתחת פלטפורמת ה-p2p למכירת כרטיסים Eticket4.com, השיקה את פלטפורמת הבלוקצ'יין Et4 , שבה כל אחד יכול לקנות ולמכור כרטיסים תוך שימוש באסימונים הוירטואליים של החברה.

בפלטפורמת הבלוקצ'יין Et4 מסוג p2p כל אחד יכול לבצע באופן בטיחותי עסקאות לרכישה ולמכירה של כרטיסים ברחבי העולם וללא מתווכים. טכנולוגיות בלוקצ'יין מאפשרות אופטימיזציה של העלויות והפחתה משמעותית של עמלת הפלטפורמה לכל עיסקה. כרגע היא עומדת על 4%, בעוד שהעמלות הממוצעות בשוק עומדות על 10-30% מסך העיסקה.

במסחר בכרטיסים, פלטפורמת Et4 משמשת כנאמן להבטחת ביצוע עסקאות (escrow agent). השימוש בנאמנות מאפשר לפלטפורמת Et4 לפעול כנותנת הערבות בכל עיסקה. הקניה והמכירה של כרטיסים אפשרית תוך שימוש ב ETA Tokens- , שהחברה הנפיקה במהלך מכירה פרטית ו-ICO בחודשים פברואר ומארס 2018. לאחר מכן, נמכרו 2.4 מיליון אסימוני ET4. הסכומים שנאספו הופנו לפיתוח פלטפורמת הבלוקצ'יין ולשיווק. כיום ניתן לרכוש אסימונים בהמרה המוצפנת BTC-Alpha, כמו גם באתר האינטרנט של החברה.

דניל קרוצ'ינין, מנכ"ל ומייסד Eticket : "כיום מתכננת החברה התרחבות בינלאומית, וכן חדירה לשוקי p2p אחרים עם אותה פלטפורמת בלוקצ'יין: קניה ומכירה של פריטים אישיים, נדל"ן, תחבורה, מתן שירותים, וכד', - לכל אותם שוקי ה-p2p שפועלים כיום עם בעיות אמון, מהירות ושקיפות. סצינת הבלוקצ'יין פותחת הזדמנויות חדשות הן עבור החברה שלנו והן עבור כל הקונים והמוכרים בכל העולם".

כיום מצויה Eticket במו"מ להשקעה מצד קרנות הון סיכון ומשקיעים. החברה גם מתכוננת לסיבוב השני של ICO המיועד למשקיעים וקרנות נבחרים בלבד.

חברת Eticket הוקמה בשנת 2015 על ידי איש העסקים הישראלי דניל קרוצ'ינין. כיום הפלטפורמה פועלת בישראל, ברוסיה ובשוק האסייתי. בשנת 2017, הגיעה הפלטפורמה למחזור שנתי של 2 מיליון דולר. על בסיס חודשי, הגיעה החברה לצמיחה יציבה בשיעור של 2-4%. מספר סוכני הכרטיסים (ברוקרים) המוסמכים בפלטפורמה הגיע ללמעלה מ-3,500 משתמשים. בנוסף, קיימות גם אופציות למסחר במכירות פומביות, פלטפורמת המרות וכלי אנליטיקה עבור ברוקרים, אפשרות לבצע עסקאות של הרגע האחרון, וכד'. כל הפונקציות הללו עם API זמינות עבור המשתמשים בפלטפורמת הבלוקצ'יין Et4.

לפרטים נוספים: https://eticket4.com

https://et4.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il