TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארט-אפ התעופה הווייטנאמי, במבו איירווייס(Bamboo Airways) צפוי לקבל 20 מטוסי בואינג 787-9 כבר ב-2020


מטוס הדירמליינר
שווי העסקה מוערך ב-5.6 מיליארד דולר, מטוס הדירמליינר יאפשר לחברה להשיק יעדי טיסה חדשים

יצרנית המטוסים המובילה, בואינג, וחברת התעופה הווייטנאמית, במבו איירווייס, חתמו על הסכם התחייבות לרכישת 20 מטוסי 787-9, דרימליינר, בעסקה מוערכת ב-5.6 מיליארד דולר. ההסכם נחתם בלשכת המסחר של ארה"ב, בנוכחותו של וונג דינה יו, סגן ראש ממשלת וייטנאם. המטוסים החדשים צפויים להימסר לסטארט-אפ התעופה הווייטנאמי החל מאפריל 2020 ועד לשנת 2021.

"אנו נרגשים לצרף את מטוסי הדרימליינר המתקדמים של בואינג לצי המטוסים שלנו, זאת, כחלק מהתוכנית שלנו להשיק טיסות בינלאומיות ארוכות טווח", אמר טרין ואן קוויט, יו"ר קבוצת FLC, הבעלים המלאים של במבו איירווייס. "החזון שלנו לטווח הארוך הוא לחבר את וייטנאם לשווקי מפתח בתוך אסיה, אירופה וצפון אמריקה .היכולות פורצות הדרך הדרימליינר, יעזרו לנו להשיג את מטרותינו. החיסכון בדלק ויעילות כלכלית, יחד עם חווית טיסה טובה יותר של מטוסי 787-9 יספקו לנו את היכולת לצמוח בהצלחה ולהבטיח לקהל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר."


במבו איירווייס Bamboo Airways הינה סטארט-אפ תעופה המפעיל טיסות מסחריות בתוך האנוי. החברה מתכננת להשיק פעילות מסחרית כבר בשנת 2019 מחוץ לעיר הבירה של האנוי ולהציע טיסות בתוך ווייטנאם. בעתיד, החברה מתכננת להשיק קווי טיסה ליעדים נוספים בצפון מזרח אסיה כגון סין, קוריאה ויפן.
"אנו שמחים על קבלת במבו איירווייס למשפחת בואינג, ומברכים את חברת התעופה על הצטרפותה לקבוצה ההולכת וגדלה של חברות תעופה בינלאומיות המפעילות את מטוסי 787, דרימליינר", אמר דינש קסקאר, סגן נשיא מכירות בכיר אסיה פסיפיק והודו, בואינג. "אנו בטוחים כי מטוסי 787 יסייעו לחברה להשיק את הטיסות ארוכות הטווח שלה ולממש בסיס ההצלחה לשנים הרבות לבוא."


הדרימליינר, 787, היא סדרה חדשה לגמרי ויעילה במיוחד של מטוסים מסחריים. מאז 2011, יותר מ-690 מטוסי 787 נמסרו לחברות תעופה בעולם, מעל ל-255 מיליון אנשים טסו במטוסי בואינג החדשים ביותר מ-680 מסלולי טיסה בעולם, תוך חיסכון של 120 מיליארד דולר של דלק.


גובה בשישה מטרים מבואינג 787-8, ה-787-9 מרחיב את יכולת הדרימליינר בטווח טיסה, במספר הנוסעים וקיבולת נשיאת מטען גדול יותר. המטוס בעל יכולת להטיס 290 נוסעים, בתצורה טיפוסית של שתי מחלקות, למרחק של 14,140 ק"מ. במבו איירווייס נמצאת בבעלות מלאה של קבוצת ,FLC חברה רב תעשייתית ווייטנאמית, הפועלת בתחום התעופה, הנדל"ן, תיירות, חקלאות וגולף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il