TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"אני נוהגת לרשום קבלות כשהילדים ישנים..."


רשות המיסים
טענה גננת במבצע ביקורת של מס הכנסה ברחובות ובסביבה
בביקורת שנערכה בפעוטון בגדרה נמצא שלא נרשמו הכנסות על סך 27,600 ₪ בשקים דחויים, שהתקבלו מההורים. תגובת בעלת הפעוטון "אני נוהגת לרשום קבלות כשהילדים ישנים..."

המקרה ארע בעת מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק ברחובות ובסביבה ובהן, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה, ואשר כלל 206 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 8% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע, שנוהל בראשות פקידת שומה רחובות, נבחרו בתי עסק בענפי המסחר התעשייה ומתן השירותים.

בביקורת שערכו מבקרי ניהול ספרים בראשון לציון, אצל רופא שיניים נמצאו שקים על סך 11,200 ₪ אשר לא נרשמו בספרים , תגובת הרופא :"הלקוחה תביא לי מזומן במקום השקים". בביקור אצל תופרת בראשון לציון, הסתבר כי לא נרשמו העברות בנקאיות ושקים מלקוחות על סך 3,765 ₪. התופרת "תפרה" תגובה מעניינת במיוחד: "איבדתי את הפנקסים ,רציתי להזמין פנקסים חדשים , אך בעלי מצא את הפנקסים"

במשרד עו"ד נמצא שק דחוי אשר לא נרשם בספרים על סך 6,133 ₪ .עורך הדין מיהר להעביר את האחריות על רואה החשבון שלו וטען :"לא ידעתי, ורואה החשבון לא הסביר לי שצריך להוציא קבלה על שק דחוי". בעסק לתיקון ומכירה של פלאפונים בראשון לציון, לא נרשמו הכנסות שהתקבלו מקניית ביקורת של המבקרים וכן מתצפית של המבקרים בעסק. לטענת בעל העסק :"עדיין לא הוצאתי את הקופה לא הספקתי לסדר, אני התבלבלתי עם הרישום שקבלתי מהלקוחה ומהמבקרים , יש לציין כי אני מקפיד לרשום"

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il