TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דריו הלת' מציגה מידע חדש בכנס המדעי ה-78 של האגודה האמריקאית לסכרת ב-25 ליוני,2018


דריו DARIO
17,156 משתמשים בעלי סכרת מסוג 2 של דריו הלת' חוו שיפור יציב ומתמשך ברמת גלוקוז שלהם, תוך ירידה מרמת סוכר שהינה גבוהה מ-180 מ"ג/ד"ל לרמת גלוקוז נורמלית
חברת דריו (נאסד"ק:DRIO) מובילת שוק עולמית בתחום הבריאות הדיגיטלית, המציעה פתרונות ניהול מידע רפואי באמצעות תקשורת ניידת, הודיעה היום על מידע חדש בכנס המדעי ה-78 של האגודה האמריקאית לסכרת (ADA), שמתקיים בין ה-22-26 ליוני, 2018.

מצגות הכרזה וסיכום הנתונים המדווחים הן:

חולי סכרת סוג 2 המשתמשים במערכת ניהול הסוכרת של דריו חוו שיפור יציב ומתמשך ברמת גלוקוז מרמה הגבוהה מ-180 מ"ג/ד"ל לרמת גלוקוז נורמלית.
המידע מבוסס על 17,156 משתמשים שהינם חולי סכרת סוג 2
ירידה של 19% במספר הממוצע של אירועי גלוקוז גבוה
עליה של 11% במספר הקריאות שנמצאו בטווח הנורמלי
השינוי המשמעותי ביותר אובחן לאחר שימוש של כחודש, תוך הפגנת יציבות בחודשים לאחר מכן במהלך השנה
לאחר כשנה, משתמשים הראו קצב שיפור גבוה יותר

ירידה במספר הקריאות גבוהות ואירועים היפרגליקמיים חמורים אצל חולי סכרת סוג 2, במהלך כל שנת 2017 אצל משתמשים המבצעים ניטור באמצעות מערכת ניהול הסכרת הדיגיטלית.
המידע מבוסס על 225 משתמשים אקטיבים, חולי סכרת סוג 2
ירידה של 20% בהתרחשות של אירועים היפרגליקמיים גבוהים
ירידה של 58% בהתרחשות של אירועים היפרגליקמיים חמורים

ירידה מתמשכת של ממוצע רמת הגלוקוז בדם במהלך שנה אחת של ניטור גלוקוז באמצעות מערכת ניטור דיגיטלית אצל אוכלוסייה בסיכון גבוה.
המידע מבוסס על -238 משתמשים שהינם חולי סכרת סוג 2 המודדים בתדירות גבוהה, שרמת גלוקוז הדם הממוצעת שלהם הייתה מעל 180מ"ג/ד"ל ב -30 הימים הראשונים של המדידות (225 ± 45 מ"ג/ד"ל) הראו ירידה מתמשכת ברמת הגלוקוז הממוצעת לעומת תחילת המדידות.
הפחתה של 7%, 11% ו-14% ב-3, 6 ו-12 חודשים בהתאמה ברמה הממוצעת של הגלוקוז בדם.
76% מהאוכלוסייה שיפרו את רמת הסוכר הממוצעת בדם במהלך השנה, המראה ירידה ממוצעת של 10%, 16% ו -24% בממוצע הגלוקוז בדם לאחר 3, 6 ו -12 חודשים בהתאמה.

ארז רפאל, יו"ר ומנכ"ל דריו אמר את הדברים הבאים:
"הנתונים המוצגים בכרזות אלה מעידים על כך שפרדיגמה חדשה של טיפול, הממנפת את הטכנולוגיה הדיגיטלית, מעצימה אנשים החיים עם סוכרת ויוצרת תוצאות משופרות. אנו שמחים להציג מידע זה לרופאים בכנס זה, ומאמינים כי חילופי הדברים בכנס זה יובילו לאימוץ בהיקף רחב של הפתרון של דריו."

אודות דריו - DarioHealth Corp.
דריו (נאסד"ק:DRIO) הינה מובילת שוק עולמית בשירותי בריאות דיגיטליים, המעניקה למשתמשים פתרונות רפואיים דינמיים בסלולר. היום, מידע אודות בריאות ודרכי הטיפול עובר דמוקרטיזציה ואנו מאמינים שאנשים זכאים לדעת הכל על מצבם הבריאותי ויש להם את הכלים הטובים ביותר לצורך ניהול מצבם. הגישה חדשנית של דריו נעזרת בנתוני ביג דאטה וכוללת שיטה ראשונה מסוגה לניהול מידע אודות מחלות כרוניות, נותנת לאנשים את היכולות לניטור ולנהל מעקב אחר המחלה מבלי שהמחלה תאט אותם. מטה החברה ממוקם בניו יורק עם מרכז מחקר ופיתוח בקיסריה, ישראל.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il