TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוברסיז קומרס רוכשת את השליטה בחברת מכולנוע תובלה המתמחה באיחסון חומרים מסוכנים


אוברסיז קומרס
מכולנוע תובלה, מתמחה בעיקר באחסון מכולות של חומרים מסוכנים, באמצעות אתרי אחסון ייעודיים ומקוררים לאיזוטנקים
אוברסיז קומרס, החברה המובילה בישראל בתחום המסופים הרשויים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, ממשיכה לפתח את פעילות השירותים הלוגיסטיים הכוללים ופעילות של חומרים מסוכנים, באמצעות התקשרות במזכר הבנות לצורך רכישה של 51% מהון המניות של מכולנוע תובלה בע"מ, בתמורה ל- 6 מיליון ש"ח ובתמורה מותנית, בסכום לא מהותי, אשר תשולם בתום שנתיים ממועד השלמת העסקה ותחושב בהתאם לביצועי מכולנוע תובלה.

מכולנוע תובלה, מתמחה בעיקר באחסון מכולות של חומרים מסוכנים, באמצעות אתרי אחסון ייעודיים ומקוררים לאיזוטנקים. כמו כן, מכולנוע תובלה עוסקת בהובלה, הורדה והעמסת מכולות על-ידי משאיות מנוף מיוחדות, הובלת מטען ושירותי פריקה ואחסנה של תכולת מכולות במחסנים.

ההתקשרות בעסקה (ככל ותושלם) הינה חלק מהיעד האסטרטגי העיקרי של החברה, בין היתר, במטרה לשמור ולחזק את מעמדה של החברה בתחומי הליבה, על ידי שיפור והתייעלות תפעולית, מתן פתרונות רחבים וכוללים ללקוחות קיימים וחדשים. להערכת החברה, השלמת העסקה תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה בכל הקשור לאיחסון והובלת חומרים מסוכנים.

העסקה כפופה להתקשרות הצדדים בהסכם רכישה ובכפוף להשלמת תנאי ההסכם לרבות קבלת כל האישורים הנדרשים.

מוטי גליק, מנכ"ל אוברסיז קומרס: "אנו שמחים לעדכן בדבר חתימה על מזכר הבנות לרכישת השליטה בחברת מכולנוע תובלה המתמחה בטיפול בחומרים מסוכנים. עסקה זו תהווה צעד נוסף להגדלת פעילות השירותים הלוגיסטיים הייחודיים של אוברסיז בתחום זה. כזכור, בשנת 2015, אוברסיז רכשה את הפעילות של שי תובלה אשר תרמה משמעותית ליכולות אוברסיז בעיקר בתחום ההובלה וחומרים מסוכנים. תחום זה הינו ייחודי ומצריך רישוי מתאים מצד הרשויות וכנגזרת בעל רווחיות התואמת את המטרות שאוברסיז הציבה לעצמה. בשלב זה, מכולנוע תובלה נמצאה כמתאימה ביותר ותהווה פעילות משלימה ליתר הפעילות הלוגיסטית הקיימת של הקבוצה כיום. אנו נמשיך לבחון פעילויות נוספות אשר תואמות את ליבת הפעילות של החברה כחלק מביסוס מעמדה כמובילה בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל".

אודות אוברסיז קומרס
אוברסיז קומרס, בשליטת קרן פימי, הוקמה בשנות ה-60. אוברסיז היא החברה הגדולה בישראל בתחום המסופים הרשויים, במסגרת שירותי הלוגיסטיקה הכוללים "מן הנמל עד המדף"‏. החברה מספקת שירותים לוגיסטיים רחבים בפיקוח המכס והיא בעלת פריסה ארצית רחבה בסמוך לנמלי ישראל במיקומים אסטרטגיים. אוברסיז פעילה בשלושה תחומים עיקריים: מגזר המכולות המלאות, מגזר מכולות לריקון ומגזר השירותים הלוגיסטיים הכוללים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il