TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת DealHub.io הישראלית זכתה בתואר היוקרתי’Hot Vendor’ בתחום הSales Engagement, לצד חברות מובילות בעולם


חברת DealHub.io
"אנחנו מאוד גאים לקבל את ההכרה בפתרון שלנו, הנמצא בשימוש יומיומי על ידי אלפי אנשי מכירות בארץ ובעולם", אומר אייל אלבכרי, מנכ"ל ומייסד החברה

חברת DealHub.io היא חברת סטארט אפ מובילה בתחום המתפתח של Sales Engagement – תחום המציע לחברות B2B פתרונות דיגיטליים לייעול תהליכי מכירה וסגירת עסקאות. החברה זכתה החודש בתואר היוקרתי "Hot Vendor" על ידי חברת האנליסטים – Aragon Research, לצד חברות אמריקאיות ידועות כמו Outreach ו-HighSpot. לפי חברת Aragon, הביקוש למערכות Sale Engagement נמצא בצמיחה ושווי השוק צפוי להגיע ל-5 ביליון דולר תוך 3 שנים.


הייחודיות בפלטפורמה של DealHub, בכך שהיא מייתרת את הצורך במערך מפוזר של כלים לאנשי מכירות, ומרכזת במקום אחד כלים אפקטיביים מבוססי AI לניהול עסקאות B2B. DealHub מאפשרת תקשורת אינטרקטיבית ופרסונלית עם כל לקוח לכל אורך תהליך המכירה – משלב ההתעניינות ועד לסגירת העסקה.


"אנחנו מאוד גאים לקבל את ההכרה בפתרון שלנו, הנמצא בשימוש יומיומי על ידי אלפי אנשי מכירות בארץ ובעולם", אומר אייל אלבכרי, מנכ"ל ומייסד החברה. "המשימה שלנו היא להמשיך ולעזור ללקוחות שלנו להגדיל את נפח המכירות ולייצר דיאלוג דיגיטלי חכם ומוכוון תוצאות בכל עסקה".


המערכת של DealHub מאפשרת לאנשי מכירות להנגיש ללקוחותיהם את התוכן הרלוונטי והפרסונלי ביותר לקידום העסקה, ומתריעה בזמן אמת לאיש המכירות על רמת העניין של הלקוח ועל הצעדים המומלצים לקידום העסקה. המערכת כוללת גם מנגנון של בניית הצעות מחיר (CPQ) , שיתוף תוכן שיווקי אינטראקטיבי, יצירת מסמכים, ניהול חוזים וחתימה דיגיטלית. המערכת של DealHub מסונכרנת עם פתרון הCRM של Saleforce ובכך מאפשרת גם לאנשי מכירות וגם למנהלים בכירים נגישות וסנכרון של כל המידע הרלוונטי על תהליך המכירה במקום אחד.


החברה שנקראה בעבר Valooto, עברה לאחרונה תהליך מיתוג מחודש, ובנוסף לפרס היוקרתי, זכתה גם בדירוגים הגבוהים ביותר בתחומה באתר G2 Crowd: מקום ראשון בקטגוריית 'הפתרון הקל ביותר לשימוש' ומקום ראשון בדירוג משוקלל של שביעות רצון הלקוחות.


לחברה משרדים בלוס אלטוס קליפורניה ובראשון לציון. בין לקוחותיה בארץ ובעולם חברות כגון: ThoughtSpot, Mobileye, SalesLoft, Sisense, Looker, Clicktale, Tipalti, Dynamic Yield, INFINIDAT, AlgoSec.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il