TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינויים חדשים בענקית התרופות אסטרהזניקה


אוהד גולדברג - מנכ"ל אסטרהזניקה ישראל
אוהד גולדברג - המנכ"ל החדש של אסטרהזניקה ישראל

חברת התרופות האנגלית אסטרהזניקה הודיעה על מינויו של אוהד גולדברג לתפקיד מנכ"ל אסטרהזניקה ישראל. גולדברג, שהוביל בשנתיים האחרונות את ניהול ההשקה העולמית של אחד ממוצרי הדגל הביולוגים של החברה לטיפול באסתמה קשה יעמוד בראש הנציגות המקומית של החברה.


גולדברג יחליף את הילה ניסני, שמסיימת את תפקידה לאחר כ-5 שנים במהלכם הובילה את החברה בישראל להישגים רבים בתחומי האונקולוגיה, לב וכלי דם, מחלות מטבוליות ועוד. ניסני תמשיך, לאור הישגיה המרשימים, לתפקיד בכיר במטה העולמי של ענקית התרופות בקיימברידג', אנגליה.

גולדברג, בן 41,נשוי + 3, בעל תואר ראשון במדעי החיים וגנטיקה של האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני מבית הספר הבינלאומי למנהל עסקים בלוזון, שוויץ.גולדברגהצטרף ב-2011 למטה האירופאי של אסטרהזניקה בבריסל שם שימש במספר תפקידי מפתח אסטרטגיים ושיווקיים. לאחר ששב לישראל ב-2013 מונה כמנהל תחום הנשימה והחיסונים של הנציגות הישראלית של אסטרהזניקה וכראש יחידת מרקט אקסס של החברה. כאמור, בשנת 2016 מונה גולדברג לתפקיד בכיר במטה החברה העולמי שם הוביל השקה של מוצר ביולוגי מוביל בתחום האסתמה הקשה.

בימים אלו, כחלק מהשקעתה בישראל חתמה חברת אסטרהזניקה על הסכם שיתוף פעולה עם רשות החדשנות של משרד הכלכלה לטובת השקעה וקידום החדשנות בתחום הבריאות בישראל. גולדברג: "אני גאה לעמוד בראש אסטרהזניקה ישראל שתמשיך ותפעל להנגשת תרופות חדשות ופורצות דרך לציבור החולים בישראל, וקידום המחקר הרפואי. החברה רואה חשיבות רבה בהשקעה בישראל וקידום הבריאות וכחלק מכך בוחנת בימים אלו הזדמנויות השקעה נוספות."

אסטרהזניקה היא חברת פרמבצטיקה בינלאומית מובילה, מונעת חדשנות, היוזמת ומקדמת את המחקר, הפיתוח והשיווק של תרופות מרשם חדשניות המשפיעות על חייהם של אנשים רבים ברחבי העולם. החברה פועלת במספר תחומים עיקריים ביניהם ניתן למנות את תחום האונקולוגיה, לב וכלי דם, מחלות מטאבוליות ונשימה בהם פיתחה החברה טיפולים חדשים. אסטרהזניקה השיקה בשנים האחרונות מספר תרופות פורצות דרך וראשונות בשוק מסוגן אשר פותחו ב-Medimmune, הזרוע המחקרית של החברה.


החברה פועלת במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם ובשנת 2008 הוקמה אסטרהזניקה ישראל כנציגות רשמית של החברה הבינלאומית בארץ. החברה בישראל משקיעה בפיתוח המחקר והטיפול, מקדמת ומעודדת מחקרים קליניים ופועלת יחד עם ארגוני הבריאות במטרה לחזק את שירותי הבריאות הניתנים בארץ למען רווחת הציבור כולו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il