TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה מחזקת את מעמדה בשוק ה-NB-IoT עם טכנולוגיית Dragonfly NB2, המאפשרת קישוריות מוצרי IoT בדור 5


סיוה CEVA
הפתרון החדש כולל לראשונה את כל רכיבי החומרה והתוכנה הנדרשים לפיתוח מוצרי eNB-IoT

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום על השקת CEVA-Dragonfly NB2, פתרון חדש המיועד למוצרי IoT הפועלים ברשתות סלולריות מדור 5 (eNB-IoT). שוק ה-NB-IoT נהנה מצמיחה מהירה בשנתיים האחרונות, ולהערכת אריקסון מוביליטי הוא צפוי לצמוח בכל שנה בכ-30% ולהגיע לכ-3.5 מיליארד מוצרים ב-2023.


הפתרון שסיוה פיתחה הוא הראשון העונה לדרישות התקן החדש eNB-IoT Rel14, ומבוסס על הצלחת הפתרון הקודם של החברה, CEVA-Dragonfly NB1, שכבר משולב במגוון תחומים רחב, בהם ערים חכמות, תחבורה ולוגיסטיקה ומכשירי צריכה אלקטרוניים.


שיפור בזמן הסוללה
הפתרון החדש כולל את כל רכיבי החומרה והתוכנה, כולל משדר/מקלט RF ומגבר הספק, הנדרשים לפיתוח מהיר של מוצרי eNB-IoT. הוא מאפשר שיפור בביצועי המוצרים באמצעות העברת קצבי נתונים מהירה יותר, ניהול חסכוני יותר של צריכת ההספק ושיפור בחיי הסוללה, וכן אבטחת מידע משופרת – לעומת הפתרון הקודם. סיוה מסרה, כי ביישומי IoT המשלבים מעקב לוויני אחר נכסים ובני אדם, חקלאות ומיפוי וירטואלי – הפתרון החדש מאפשר איתור ועקיבה מהירים יותר עד פי 8 בהשוואה לפתרון הקודם. בנוסף, הפתרון החדש תומך גם במוצרים המופעלים באמצעות קול על-ידי הרצת יישומי זיהוי קולי על מעבד ה-CEVA-X1 המשולב במערכת.


ביצועים חסרי תקדים
מנהל חטיבת התקשורת הסלולרית של סיוה, מיכאל בוקאיה, אמר: "השימוש במוצרי NB-IoT הולך ומתרחב במהירות, וסיוה נמצאת בחזית החדשנות הטכנולוגית בשוק זה. הפתרון החדש מגיע בעקבות הצלחת הפתרון הראשון שלנו, וכעת אנו מציעים פתרון מלא וחסר תקדים במונחי אינטגרציה וצריכת הספק, שאף מוכח בסיליקון. האפשרויות לשילוב תת-מערכת לניווט לווייני ויכולות זיהוי קולי מגדילות משמעותית את מספר המוצרים שניתן לשלב בהם אותו. כיום, אין אף חברת קניין רוחני אחרת המציעה פתרון מלא לתחום eNB-IoT, ואנו שמחים לשתף פעולה עם לקוחותינו ליצירת גל חדש של יישומים ומכשירים לתחום האינסופי של ה-IoT".


סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube ו-LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il