TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם ואוניברסיטת פוקושימה מדווחות על שיפור משמעותי בנזקי קרינה רדיואקטיבית בעקבות טיפול בתאי PLX-R18


פלוריסטם
תוצאות הניסוי הצביעו על עלייה משמעותית בשיעור השרידות של הנפגעים, שיקום של שורות הדם ומניעת פגיעות חמורות למערכת העיכול בעקבות חשיפה לרמות גבוהות של קרינה

זמי אברמן: "זוהי הוכחה שלתאים יכולת טיפול רב מערכתית. אנו מאמינים כי ממצאים אלה מציבים את PLX-R18 כטיפול האולטימטיבי הקיים כיום לטיפול בנזקי קרינה חמורה"


חברת פלוריסטם (PSTI), מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי תאי המופקים משיליה אנושית, יחד עם אוניברסיטת פוקושימה ביפן מדווחות על תוצאות חיוביות מניסויים בתאי ה-PLX-R18 של החברה כטיפול בנזקי קרינה חמורה. תוצאות הניסויים הנערכים במרכז הרפואי באוניברסיטת פוקושימה הראו כי טיפול בתאי PLX-R18 העלה ב 50% את השרידות של הנפגעים ושימר את פעילות תאי הגזע במערכת העיכול (GI), דבר אשר הגביר ושיפר את התאוששותה של מערכת העיכול ומנע פגיעה חמורה ברקמה המרפדת את המעיים. הממצאים מעידים על הפוטנציאל של תאי PLX-R18 להוות טיפול רב מערכתי במקרים של פגיעות קרינה חמורות. בנוסף, נמצא כי הטיפול בתאים הפחית באופן משמעותי את אבדן המשקל בקרב הנפגעים ושיקם את ספירות תאי הדם הלבנים והטסיות.


לדברי ד"ר אקירו ינאנו מאוניברסיטת פוקושימה: "התרשמנו רבות מיכולתם של תאי ה-PLX-R18 להגדיל את שיעור השרידות על ידי הפחתת הנזקים שנגרמים למערכות גוף אלו בעקבות חשיפה לרמות קרינה גבוהות. הפיתוח של המודלים בחיות אפשרו לנו לבצע הערכה של יעילות הטיפול בפגיעות קרינה גם במערכת העיכול וגם במח העצם בו זמנית. התמותה במקרים של פגיעות קרינה חמורות נובעת בעיקר מפגיעות במח העצם ובמערכת העיכול, דבר המדגיש את חשיבות מטרת ניסויים אלה ותוצאותיהם. כעת אנו עורכים אנליזה נרחבת יותר של הממצאים, אותה אנו מתכננים להציג בקונגרס העולמי ה-18 לפרמקולוגיה בקיוטו, יפן (1-6 ביולי, 2018)".


זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל משותף של פלוריסטם: "אנו שמחים מאוד על התוצאות והמחקר שנערך באוניברסיטת פוקושימה. גידול של 50% בשיעור השרידות הוא נתון מרשים במיוחד בהינתן החשיפה לרמות הקרינה הגבוהות בניסויים אלה והנזקים שנגרמים מקרינה שכזו, במיוחד למח העצם ולמערכת העיכול. הממצאים הראו, בפעם הראשונה, כי לתאי ה-PLX-R18 יש יכולת לטפל בתסמונת קרינה חריפה (ARS) כטיפול רב מערכתי. ישנה הבנה מדעית מתקדמת כי ARS גורם לפגיעה רב מערכתית וכי יש לטפל בו ככזה. אנו מאמינים כי ממצאים אלה מציבים את PLX-R18 כטיפול האולטימטיבי הקיים כיום לנזקי קרינה חמורה".


תאי ה-PLX-R18 של פלוריסטם נמצאים כיום בשלבי פיתוח מתקדמים כטיפול בתסמונת הקרינה החריפה (ARS) במסגרת תכנית פיתוח המבוצעת וממומנת על ידי רשות הבריאות הלאומית בארה"ב (NIH) ומשרד ההגנה האמריקני (DOD). לאחרונה אישר ה-FDA את הבקשה ל-IND (אישור תרופה חדשה) ל-PLX-R18, מה שמאפשר לפלוריסטם לטפל בנפגעים שיתכן שנחשפו לרמות גבוהות של קרינה במקרים של מתקפה או תאונה גרעינית בארה"ב. תכנית הפיתוח של פלוריסטם לטיפול באמצעות תאי ה-PLX-R18 ב-ARS זכתה גם למעמד של תרופת יתום מה-FDA.


פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, הממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il