TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יעקב מנדל, עד לאחרונה ראש מרכז הסייבר באינטל, מצטרף לקבוצת TIG בתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי


יעקב מנדל - מנהל טכנולוגיות ראשי בקבוצת TIG
יעקב מנדל אמר כי "לאחר פעילות מרתקת והובלה של פרויקטים מורכבים בעולמות הסייבר, החלטתי לשוב לעולם היזמות בו עסקתי במשך שנים ולהצטרף ל –TIG כשותף לדרך

קבוצת (TIG (Trans Innovation Group, המפתחת ומייצרת מגוון פתרונות לחברות ההיי-טק המובילות בארץ, מכריזה על הצטרפותו של יעקב מנדל לשורותיה. עד לאחרונה שימש מנדל כראש מרכז פיתוח הסייבר באינטל והינו מבכירי החברה בישראל.


מנדל מצטרף ל – TIG כ CTO(מנהל טכנולוגיות ראשי) וכמייסד שותף של הסטארט-אפ Pellesus, המפתח מערכת מולטי דיסציפלינארית מורכבת שאוספת מידע בהיקפים גדולים ( Big Data).


"אנו שמחים ונרגשים על הצטרפותו של יעקב לקבוצת TIG," אמר יואב כץ, יו"ר קבוצת TIG. "כיזם המשלב ידע טכנולוגי ויכולת הובלת צוותים גדולים של אנשי פיתוח יחד עם הבנה עסקית, יעקב הוא האיש המתאים לעמוד בראש המיזם שהקמנו במסגרת הקבוצה. שילוב זה יעניק לתהליכי הפיתוח שכבר התחלנו, רוח גבית משמעותית שתחזק את הפעילות הקיימת ותביא אותה להצלחות מסחררות".


יעקב מנדל אמר כי "לאחר פעילות מרתקת והובלה של פרויקטים מורכבים בעולמות הסייבר, החלטתי לשוב לעולם היזמות בו עסקתי במשך שנים ולהצטרף ל –TIG כשותף לדרך. מצאתי בקבוצה הון אנושי מצוין, חזון מבריק והתאמה בין יכולות טכנולוגיות גבוהות המבוססות על הידע והניסיון של TIG לבין שאיפה לקדם פעילויות חדשות בתוך הקבוצה במיוחד בתחומים הקרובים אליי - בלוקצ'יין (Blockchain) וסייבר. ברצוני להודות גם לאינטל על ההזדמנות והאפשרויות שהעניקה לי לקדם את תחום הסייבר במסגרת תאגיד בסדר גודל עוצמתי כל כך אשר פועל בקדמת הטכנולוגיה העולמית."


ניר גביש, מנכ"ל קבוצת TIG, אמר כי "הצטרפותו של יעקב משקפת את אופייה המיוחד של הקבוצה המחברת בין תחומי פעילות שונים, טכנולוגיות מתקדמות וראייה עסקית ארוכת טווח. אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מוצלחת ומרגשת הכוללת התפתחות והצטיינות מול לקוחות המפתח של הקבוצה ושילוב של אנשי מפתח מובילים מהתעשייה לצוות האיכותי הקיים. הניסיון העשיר והצלחותיו של יעקב הופכים אותו לאדם הנכון במקום הנכון כמי שיעמוד בראש מיזם הפיתוח של הקבוצה. אנו מאמינים ש TIG הינה הפלטפורמה המתאימה ביותר לממש את יכולותיו של יעקב ויתר הצוות לקראת השלב האחרון של בדיקת ההיתכנות הטכנולוגית של Pellesus".

אודות TIG
קבוצת TIG מתמחה בפיתוח וייצור של פתרונות הנדסה אלקטרו-מכניים ומערכות מורכבות עבור מגוון לקוחות בתחומי התעשייה, הרפואה, הביטחון, התקשורת ועוד. TIG, הוקמה למעלה מ 30 שנה, מעסיקה מעל 200 עובדים ופועלת בפארק התעשייה בחבל מודיעין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il