TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחצית מהעסקים בישראל נפגעו ממתקפת סייבר בשנתיים האחרונות


ESET
סקר חדש חושף נתונים על איומי אבטחת מידע בקרב עסקים בישראל. ממה ארגונים נפגעו בשנתיים האחרונות, עד כמה הם חושבים שהארגון שלהם מוגן מפני איומים ומה הוא איום הסייבר ממנו העסקים הכי חוששים?
סקר שערכה חברת אבטחת המידע ESET ישראל וביצע מכון גיאוקרטוגרפיה חושף נתונים חדשים על איומי אבטחת מידע בקרב עסקים בישראל. הסקר שנערך במהלך החודשים אפריל-מאי, דגם 100 מנהלי אבטחת מידע ו/או האחראים על קבלת ההחלטות בנושא מחשוב בעסקים בהם 50 עובדים ומעלה.

קרוב למחצית מהנשאלים (46%) דיווחו כי הארגון בו הם עובדים נפגע ממתקפות על מחשבי החברה במהלך השנתיים האחרונות. ההתקפות השכיחות ביותר הן מתקפות כופר (23%). וירוסים ונוזקות (10%) צויינו בקרב ארגונים עם מעל 100 עובדים ופישינג (6%) צוין יותר בארגונים מעל 300 עובדים.

האם קרה שהארגון נפגע כתוצאה מהתקפה בשנתיים האחרונות? אם כן, מאיזו התקפה?

כשני שליש מהנשאלים (62%) ציינו כי האיום ממנו הם הכי חוששים הוא מתקפות כופר. 11% ציינו כי האיום המפחיד ביותר הוא וירוסים, נוזקות ורוגלות, איומים אחרים צוינו בשיעורים נמוכים יותר. הרוב המוחלט חושש מאיומים בתחום אבטחת המידע, חוסר החשש מאיומי אבטחת מידע צוין בארגונים קטנים (עד 100 עובדים).

מאיזה איום על הארגון שלך, בתחום אבטחת המידע, אתה הכי חושש?

"אין ספק שהמודעות וההבנה של הנזק שמתקפות כופר יכולות לגרום לעסקים עלתה, בעיקר בעקבות מתקפות הכופר הגלובליות שאירעו במהלך שנת 2017" מסביר גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET בישראל. "עם זאת במהלך השנה האחרונה אנחנו עדים לעלייה במקרים של נוזקות כופר שחודרות דרך חיבור מרוחק לא מאובטח RDP)), בדרך כלל עקב ניצול סיסמא חלשה. מרגע הכניסה לרשת התוקף יכול להצפין את כל המידע העסקי. כעת אנחנו משיקים פתרון אימות דו-שלבי חדשני ומבוסס אפליקציה, שיוצר שלב נוסף בהתחברות מרחוק על ידי סיסמא חד פעמית וחוסם את האפשרות לתקוף מרחוק ולנצל לרעה סיסמאות חלשות."

באשר לתפיסת ההגנה, כאשר נשאלו עד כמה הארגון שלהם מוגן, מרבית הנשאלים (71%) העידו כי הם סבורים שהארגון בו הם עובדים מוגן במידה רבה או רבה מאוד מפני איומים על המחשבים (ציון תפיסת ההגנה הוא 3.9 בסולם של 1-5). תפיסת ההגנה התחזקה ככל שהארגון גדול יותר.

אודות ESET
ESET היא חברת אבטחת המידע הרביעית בגודלה בעולם הנחשבת לחלוצת תחום האנטי וירוס, עם יותר מ-100 מיליון משתמשים מוגנים ופריסה במעל ל-200 מדיניות ברחבי העולם.

ESET מפתחת ומייצרת פתרונות הגנה המצטיינים בזיהוי ומיועדים למגזר הפרטי והעסקי כאחד וכוללים הגנה מפני ווירוסים, מתקפות מקוונות, גניבת זהויות, הגנה על תשלומים ברשת, הצפנת מידע עסקי, הקשחת תהליכי התחברות לרשת ועוד.

בין לקוחותינו ניתן למנות את משרדי ממשלה ועיריות, מוסדות חינוך ובריאות, חברות היי-טק ועסקים במגוון תחומים רחב. פתרונות האנטי וירוס של ESET הם הנמכרים ביותר בישראל בשוק הפרטי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il