TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל, פורש מתפקידו


יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל
בן אדיבה פורש מתוך הרגשה שזה הרגע הנכון עבורו מבחינה אישית ומקצועית, וכחלק מהתרבות הארגונית של החברה, בנוגע לפרישה

יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל, פורש מתפקידו. בן אדיבה הצטרף לחברה בשנת 1990, ולתפקידו כמנכ"ל Accenture ישראל התמנה ב- 2009. לצד תפקידו כמנכ"ל המשיך למלא תפקידים גלובליים בחברה, כמנהל הסקיוריטי האזורי של ישראל, ספרד ופורטוגל וקודם לכן, כמנהל פיתוח עסקי ב-EALA במגזרי הטלקום וההייטק.

"מה שלומדים בישראל ב- 9 שנים לוקח פי 2 בהשוואה למקומות אחרים בעולם" אומר בן אדיבה אשר טרם המינוי למנכ"ל וחזרתו לארץ, יחד עם משפחתו, התגורר בחו"ל יותר מ- 20 שנה. "השוק הישראלי הוא שוק שונה וייחודי, התחרות אינטנסיבית, במיוחד לחברה גלובלית אשר מתנהלת לפי סטנדרטים בינלאומיים."

"במהלך השנים האחרונות Accenture העולמית מצאה לנכון להשקיע יותר מ- 40 מיליון דולר בשוק הישראלי, רכשה את חברת מגלן ב- 2016, הקימה מרכז פיתוח בתחום הסייבר סקיוריטי, השקיעה בסטארט-אפים ופיתחה מודלים לטיפוח סטארט-אפים, השקיעה בתחום הבנקאות הפתוחה ועוד. אני מרגיש כי יחד עם הצוות המקומי הנהדר והתמיכה של החברה הגלובלית, שינינו גישה לשוק והגענו להישגים משמעותיים."

לאורך השנים, החברה המשיכה להתמקד בלקוחות האנטרפרייז בשוק, פוקוס שהוכיח את עצמו עם צמיחה עקבית בהכנסות. בין לקוחות החברה בהווה ובעבר: טבע, בנק הפועלים, בנק לאומי, אדמה, מי עדן, צים, חברת החשמל, יוניליבר, תנובה, סלקום, ועוד.

בן אדיבה פורש מתוך הרגשה שזה הרגע הנכון עבורו מבחינה אישית ומקצועית, וכחלק מהתרבות הארגונית של החברה, בנוגע לפרישה. יחליף את בן אדיבה שמעון אלקבץ, אשר הגיע לחברה לפני 5 שנים. עד לאחרונה היה אלקבץ אחראי על מגזר המוצרים, וניהל את אחד מלקוחות הדגל של החברה, ברמה גלובלית.

אודות Accenture
Accenture היא חברת שירותים מקצועיים גלובלית, המספקת טווח רחב של שירותים ופתרונות בתחומי אסטרטגיה, יעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. החברה מציעה שילוב של ניסיון, שאין שני לו בעולם, ומיומנויות גבוהות בקרב למעלה מ- 40 מגזרים ותעשיות ולרוחב כל הפונקציות העסקיות וכל אלה נתמכים ברשת הדליברי הגדולה בעולם. Accenture עומדת בצומת בה עסקים וטכנולוגיה נפגשים ומסייעת ללקוחות לשפר ביצועים וליצור ערך בר-קיימא עבור בעלי המניות.


Accenture מעסיקה ,000420 עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 והקימה פעילות יעוץ ושירותי מחשוב, שיווק ופיתוח עסקי. החברה מעסיקה כעת כ–100 עובדים בהרצליה ובראשה עומד יעקב בן־אדיבה,
Accenture העולמית ובכלל זה הסניף הישראלי מניעים תהליכי חדשנות כדי לשפר את הדרך בה העולם עובד ומתקיים. בקרו אותנו ב- www.accenture.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il