TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צמיחתן המשולבת של חברות מסכי המחשב MMD ו-AOC


סטפן סומר, מנהל השיווק והחטיבה העסקית באירופה
על פי נתונים חדשים מאת Context, שוק מסכי המחשב באירופה גדל במהלך הרבעון הראשון של 2018, מינואר עד אפריל ב-8% משנה לשנה

שוק מסכי המחשב באירופה, אשר הציג צמיחה איטית במהלך 2017, מציג כעת צמיחה מוגברת בקצב של 8%, נכון לרבעון הראשון של 2018. חברות התצוגה AOC ו-MMD, שותפת רישיון המותג של מסכי פיליפס, מציגות צמיחה בקצב כפול מיתר השוק, כ-16% משנה לשנה. נתח השוק המשולב של השתיים הביא אותן למקום הראשון בשוק, עם AOC המציגה צמיחה משמעותית של 28% ביחס לרבעון הראשון של שנת 2017.
AOC הציגה צמיחה משמעותית ואת הגידול השני הגדול ביותר במכר ברבעון האחרון עם 28%, פי 3 מצמיחת שוק מסכי המחשב האירופאי כולו.


AOC ו- MMD, שותפת רישיון המותג של מסכי המחשב של פיליפס, הגדילו את נפח הפעילות שלהן ביחס לרבעון הראשון של 2017 ב- 16%.
כלל שוק מסכי המחשב ממשיך לצמוח, הודות לכניסת טכנולוגיות התצוגה שמושכות תשומת לב רבה (QHD ו- UHD), ultra-wide, מסכים קעורים וענקיים, כמו גם טכנולוגיות חדשניות התורמות לפרודוקטיביות גבוהה יותר וכן לנוחות השימוש. פקטור חשוב נוסף הינו הצמיחה המהירה של עולם הגיימינג.


על פי נתונים חדשים מאת Context, שוק מסכי המחשב באירופה גדל במהלך הרבעון הראשון של 2018, מינואר עד אפריל ב-8% משנה לשנה. לפי Context, היו אלה מסכים גדולי ממדים (24.5 אינץ' עד 35 אינץ') וטכנולוגיות חדשניות שתרמו לצמיחה, בעוד שוק מסכי המחשב הקטנים של 23-24 אינץ' ממשיך להראות סימני ירידה מתמדת. אזורי צמיחה רבים כללו גם תצוגות ברזולוציות QHD ו- UHD.


בסגמנט מסכי ה-31.5 אינץ', מצליחה AOC להגדיל את נתח השוק של החברה מ-0% ל- 27.3% תוך שנה אחת בלבד (מ- Q1/2017 ל- Q1/2018), והפכה למובילת שוק בסגמנט זה. AOC היא גם מובילת שוק בסגמנט מסכי המחשב בגודל 35 אינץ', עם נתח שוק של 30.9% ב- Q1/2018. בעולם המסכים הגדולים יותר, שולטת חברת פיליפס בסגמנט מסכי ה-40 וה-43 אינץ' עם נתחי שוק של 36.9% ו- 40.8% בהתאמה.


צמיחתן של AOC ו- MMD ממשיכה כל העת, הודות לחדשניות ופתרונות ידידותיים לסביבה עליהן אחראית חברת פיליפס, כמו למשל PowerSensor, המבחין בהעדרו של המשתמש ומפחית את רמות הבהירות עד 80%, מצלמת ה- pop-up הנשלפת, המגבירה את יכולות האבטחה של המשתמש, או תחנת העגינה USB-C המגבירה את רמות הפרודוקטיביות. הצלחתה של חברת AOC הגיעה בעיקר הודות למגוון מסכי הגיימינג הרחב של החברה, הכולל מסכים לגיימרים תחרותיים עם קצב ריענון מסך של 240 Hz ותצוגת ultra-wide של 35 אינץ'.


AOC ופיליפס השיגו תוצאה משולבת מרהיבה של נתח שוק העומד על 15% באירופה והגיעו לעמדה מובילה ברבעון הראשון של 2018. מתוך 22 מדינות באירופה, מחזיקים שני המותגים יחד במקום הראשון בשוק ב-11 מדינות, ובמקום השני ב-6 מדינות.


"אנחנו, ב- AOC ו- MMD, עובדים על יותר ויותר מאפיינים חדשניים בתחומים שונים ומגוונים כמו עיצוב, איכות תמונה, ארגונומיה וידידות למשתמש, כמו גם ידידות לסביבה. חדשנויות אלה מגלמות את צמיחת החברות, נמשיך להגביר את נוכחותנו בשוק בכל רבעון ורבעון", אומר סטפן סומר, מנהל השיווק והחטיבה העסקית באירופה.

בישראל, ממשיך נתח השוק של AOC ו- MMD לעמוד במקום הראשון. הסיבה לכך מגולמת בהצלחת גל החדשנויות בסגמנט ה- B2B של פיליפס, כמו גם בשל סדרות הגיימנג המרהיבות של AOC.

אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPV מאפשרים ל- MMD לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMD משרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com

אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. www.aoc-europe.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il