TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האחים נוימן וועדי העובדים של בזק, פלאפון ובזק בינלאומי חתמו ביום שישי על מסמך הבנות עקרוניות


בזק
כמו כן, הודו יושבי ראש ועדי העובדים ליו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על התמיכה והלווי בגיבוש מסמך ההבנות

האחים נוימן וועדי העובדים של בזק, פלאפון ובזק בינלאומי חתמו ביום שישי על מסמך הבנות עקרוניות.
על פי ההבנות, הצדדים רואים חשיבות עליונה בשמירת האיתנות הפיננסית של קבוצת בזק לטווח הארוך, שמירה על שלמותה של קבוצת בזק, אימוץ תוכניות השקעה רב שנתיות ושמירה על זכויות העובדים.
כמו כן, מודגשת החשיבות שבשיתוף העובדים ברווחי הקבוצה.


יושבי ראש ועדי העובדים, שלמה כפיר מבזק, ברק לוי מפלאפון ולימור ליברמן-לביא מבזק בינלאומי, מסרו כי לאחר הטלטלות הרבות שעברה קבוצת בזק בתקופה האחרונה ולנוכח האיומים הרבים על פעילות קבוצת בזק הם מצפים מבעלי השליטה, מהדירקטוריון ומהנהלות החברות לשמור על איתנות קבוצת בזק באופן שיבטיח את תעסוקת העובדים לטווח הארוך.


כמו כן, הודו יושבי ראש ועדי העובדים ליו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על התמיכה והלווי בגיבוש מסמך ההבנות.


לאחר הטלטלות הרבות שעברה החברה יש חשיבות עליונה להחזרת החברה ליציבות, והכרעה מהירה בקשר לזהות הבעלים החדשים.


הודעה קבוצת נוימן בעקבות החלטת עובדי קבוצת בזק:

אנו מברכים על החלטת נציגות עובדי קבוצת בזק בראשות מר שלמה כפיר, יו"ר ועד עובדי בזק, מר ברק לוי, יו"ר ועד עובדי פלאפון וגב׳ לימור ליברמן לביא, יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי.

החלטתם להכריז על תמיכה בהצעת קבוצת נוימן מצטרפת להודעת דירקטוריון החברה ומהווה הבעת אמון גורפת של האורגנים המהותיים בחברה לבחור בהצעה הטובה ביותר מבין אלו שהוגשו ונבחנו לעומקם על ידי הנהלת החברה ועובדיה בשבועות האחרונים.

לאור מצב החברה אנו מצפים מכלל המעורבים להסיר את אי הודאות ואת החשש מכך שהתמשכות התהליך ללא סיבה מהותית, תוביל לאי ודאות בקשר לעתיד הקבוצה.

הצעת קבוצת נוימן ניתנה תחת המצג כי מדובר במו"מ עם הארגונים המוסמכים של אינטרנט זהב ושהשגת הסכמות תביא לביצועה של עסקה, וזאת גם לאחר שנבחנו על ידי אינטרנט זהב חלופות נוספות להתמודדות עם מצבה ובכלל זה עסקאות אחרות, ועל כן הצעת קבוצת נוימן הרחיקה לכת בנכונותה להשקיע בקבוצה, תוך יצירת הבטחון והודאות הנדרשים גם מבחינת מחזיקי האג"ח והעובדים.


הצעה זו נמצאת בתוקף תחת תנאים אלו בלבד ובכפוף למצגים שהוצגו עי הגורמים המעורבים במו"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il