TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויפרו ממוקמת כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר 2018 בשירותים ליישומי אורקל, בכל העולם


וויפרו
וויפרו, כארגון, מתמקדת מאוד בחוויה ושביעות הרצון של הלקוח על ידי מדידה וקידום של אינטראקציות לקוח יוצאות דופן

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים, הודיעה היום שהיא מוקמה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר 2018 בשירותים ליישומי אורקל, בכל העולם. הדוח שנכתב על ידי אלאן ה. סטנלי, סוזן מייטסון, ג'ים לונגווד ואלאן ווילקינס פורסם ב-28 בפברואר 2018.


ריבוע הקסם הזה מתמקד בשירותים לאורך מחזור החיים המלא של יישומי אורקל, כולל התקנות מבוססות פרויקטים ושירותי ניהול יישומים רב שנתיים (AMS). בדוח העריכו 19 ספקי שירותים מרחבי העולם ומיקמו את וויפרו ברביע המובילים. וויפרו קיבלה את המקום הגבוה ביותר ב"יכולת שלה לבצע" מבין כל ספקי השירותים.


בנוסף, וויפרו מוקמה בין שלושת המקומות הראשונים בשלושה מקרי שימוש: שירותי התקנה, שירותי ניהול ושירותי התקנה וניהול בדוח היכולות הקריטיות של גרטנר בשירותים ליישומי אורקל. הדוח שנכתב על ידי אלאן ה. סטנלי, סוזן מייטסון, ג'ים לונגווד ואלאן ווילקינס פורסם ב-28 בפברואר 2018.


וויפרו, כארגון, מתמקדת מאוד בחוויה ושביעות הרצון של הלקוח על ידי מדידה וקידום של אינטראקציות לקוח יוצאות דופן. החזון של סביבת האורקל של וויפרו הוא ליצור שותפות עם הלקוחות במסעם לשינוי העסק שלהם. החזון מקבל תמיכה חזקה מההשקעות של וויפרו בבניית נכסים כמו Wipro’s Jumpstart kit for Oracle Cloud -- מערך של תהליכים, מאיצים ופרקטיקות מיטביות שנבנו מראש המאפשרים התקנה מהירה של Oracle Cloud.


ראבי פורוהיט, סגן נשיא ומנהל גלובלי - קו שירותי אורקל, שירותי יישומים מודרניים, וויפרו בע"מ, אמר: "ההכרה של גרטנר בוויפרו כמובילה בשירותי יישומים לאורקל היא תוצאה של ההובלה המתמשכת שלנו בעזרה ללקוחותינו להפיק את הערך הטוב ביותר מיישומי אורקל בפעילות השינוי הדיגיטלי שלהם. האסטרטגיה שלנו ליצור חוויה דיגיטלית ללקוחותינו, להאיץ את העסק שלהם להצלחה בשוק זריז וגמיש ולפשט את הפעילות באמצעות Smart Applications מתאפשרת על ידי ההשקעה שלנו ב-Oracle Cloud, אוטומציה וקניין רוחני בענף -- שנוצרים על ידי מצוינות בהספקה".


אודות וויפרו בע"מ
וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-160,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il