TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסטל – מימון מחדש למלוןIntercontinental בבוסטון


אקסטל לימיטד
בקופת החברה מזומנים בהיקף של יותר מ-150 מיליון דולר

אקסטל לימיטד מודיעה כי בהמשך לדיווחים קודמים בקשר למלון אינטרקונטיננטל בבוסטון (המוחזק באמצעות חברה כלולה – 66.7%), חתמו החברות המחזיקות במלון בהסכמי מימון בכיר (כ-175 מיליון דולר) ומימון מסוג mezzanine (בהיקף של כ-90 מיליון דולר).


כתוצאה מהסכמי המימון האלה יועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים בהיקף של כ-31 מיליון דולר אשר יחד עם יתרת המזומנים הקיימת בחברה (סולו) עומדת נכון להיום על סך של יותר מ-150 מיליון דולר.

אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.


נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.
מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il