TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס Ladies First של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה לעידוד יזמות נשית מחר, יום ה', הבורסה לניירות ערך


משרד הכלכלה והתעשיה
כנס Ladies First נערך במטרה להגביר את השתתפות הנשים בעולם התעשייה, היזמות וההשקעות ולספק מידע על כלי הסיוע של משרד הכלכלה והתעשייה, הלווי והתמריצים
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה:" נשים מהוות כוח מרכזי בשוק העבודה בישראל והגדלת שיעור השתתפותן גם בענפי התעשייה, היזמות וההשקעות, יחזקו את הכלכלה הישראלית"

משרד הכלכלה והתעשייה יערוך ביום חמישי הקרוב, ה – 14.06.2018 את כנס Ladies First . הכנס מיועד עבור נשות עסקים, יזמיות, מנכ"ליות, ובעלות עסק.

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה הפועל לקדם את היצוא הישראלי ולהגביר את היקף ההשקעות הזרות, רואה צורך לחזק את נשות העסקים והיזמיות במיוחד בכל הקשור לקידום עסקים אל מול שווקי חו"ל.

בכנס שיתקיים מחר, ביוזמת מינהל סחר חוץ, ובשיתוף מכון היצוא, רשות החדשנות והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה, יוצג בפני משתתפות הכנס, מידע לגבי כלל הכלים העומדים לרשותן, במטרה לספק קרש קפיצה ותמיכה עבור יזמיות ונשות עסקים לנצח את הסטטיסטיקה בה כיום פחות מ- 3% מהיזמים בארץ הן נשים.

הדוברת הראשית בכנס תהיה הגב' רות פולצ'ק, יזמת הייטק, מנהלת ופעילה חברתית ישראלית, מייסדת ויושבת ראש הדירקטוריון של She codes וכן מייסדת ומנכ"לית של פינצ'ק (Fincheck), מיזם בתחום הטכנולוגיה הפיננסית. דוברות נוספות שישתתפו הן: רומינה מאיר, מומחית לניהול ופיתוח עסקי מנכ"לית חברתAnlit , הדס להב, מנכ"לית עמותת סינדיאת הגליל המספקת תעסוקה לנשים ערביות וד"ר לירון ברק, מייסדת ומנ"כלית חברתBitDam יוצאת חטיבת הסייבר ביחידת 8200 ובעלת תארים במדעי המחשב וכן נציגי משרד הכלכלה ובתחומים השונים.

מחקר 'יזמות נשית בישראל' שנערך ע"י הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה לאחרונה, הצביע על שיעורי יזמוּת נמוכים בקרב נשים בישראל ביחס לגברים, וכן על שוני במאפיינים של גודל העסקים וענפי הפעילות שלהם.

שוני זה מעלה את הסברה כי קיימים חסמים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il