TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון משיקה לראשונה בישראל שירות לקוחות ב-Telegram


פלאפון
השירות החדש מצטרף לאפיקים הנוספים של פלאפון לשמור על קשר עם לקוחותיה

חברת פלאפון הודיעה היום (13.6.2018) כי פיתחה מענה לקוחות אוטומטי מיוחד עבור אפליקציית המסרים Telegram שיצטרף למערך שירות הלקוחות של החברה. בכך פלאפון הפכה לחברה הראשונה בישראל שמציעה אפשרות זאת על גבי הרשת החברתית שכבר עתה מונה למעלה ממיליון משתמשים בישראל.


ערוץ השירות החדש של פלאפון תוכנן להבין את צורך הלקוח שפנה אליו, ולהפנות אותו בהתאם למידע הרלוונטי הנמצא באתר החברה או בחנות המקוונת. באפליקציה יינתן מענה ראשוני במגוון נושאים שירותיים, בהם: שירות תיקונים, רכישת חבילות חו"ל, הוספת תוספת גלישה, מעבר בין מסלולים, איתור נקודות שירות ועוד. בהיבטים פרטניים של קבלת מידע על חשבון או נושאים שאינם מוכרים במערכת, יועבר הלקוח לקבלת מענה אנושי בצ'אט.


ניתן להתחבר אל השירות דרך הלינק הבא: http://t.me/pelechatbot או פשוט לכתוב peleservice באפליקציית Telegram ולאחר לחיצה על start השיחה מתחילה.


השירות החדש מצטרף לאפיקים הנוספים של פלאפון לשמור על קשר עם לקוחותיה. רק לפני מספר חודשים פלאפון הייתה הראשונה להשיק שירות לקוחות WhatsApp Business. כמו כן לקוחות החברה יכולים לקבל מענה בערוצים דיגיטליים מתקדמים נוספים, בהם: צ'אט עם נציג שירות לקוחות, פנייה בפייסבוק, התכתבות ב-SMS ונתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד). כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון.


אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק: "פלאפון שמה לעצמה למטרה להיות ראשונה בחדשנות דיגיטלית בכלל ההיבטים ובפרט בקשר עם לקוחותיה. בשנה האחרונה אנחנו רואים גידול למעלה מ-200% במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים, כך שאנחנו רואים כי הביקוש לכך גדל כל הזמן. הפיתוח החדש שאנו משיקים היא הוכחה נוספת לכך שהחברה דואגת להיות איפה שהלקוחות שלנו נמצאים. אנו נמשיך להתפתח בתחום גם בעתיד ולייצר פתרונות חדשניים ללקוחותינו כפי שעשינו עד כה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il