TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AOC מרחיבה את מגוון מסכי הגיימינג של החברה


aoc-europe
גיימרים לא חייבים יותר לבחור בין עיצוב אלגנטי, פאנל מהיר, צבעים מדויקים ורדיוס קיעור לחוויית היטמעות גדולה יותר במשחק. סדרת מסכי ה- G1 החדשה של AOC, מגיעה עם כל המאפיינים הללו ועוד
מומחית המסכים AOC, מכריזה על סדרת ה- G1, עם שלושה דגמים קעורים חדשים: C24G1, C27G1 ו- C32G1, שנעים בטווח גדלים בין 23.6" (59.94 ס"מ) עד 27" (68.58 ס"מ) ו- 31.5" (80.01 ס"מ). העיצוב האדמדם של מסכי המחשב ורמות הקעירות (1500R עד 1800R), מבטיחים חוויית גיימינג מקיפה ומצוינת. הסדרה החדשה מצויידת בפאנל VA ותומכת ברזולוציית Full HD (1920 x 1080). מסכי המחשב החדשים, המכוונים לשוק הגיימרים התחרותיים, מביאים תמונה בניגוד גבוה עם צבע שחור עמוק וצבעים מציאותיים עם קצב רענון של 144 Hz, זמן תגובה העומד על 1 ms MPRT (Moving Picture Response Time), וכן זוויות צפייה רחבות של 178°/178°. לחוויית הגיימינג החלקה ביותר, מתהדרים מסכי מחשב אלה בתמיכת AMD FreeSync למשחק ללא "קריעות" ו"גמגומים",Low Input Lag לפידבק ויזואלי מהיר ביותר, טכנולוגיית AOC Game Color המאפשרת כוונון רוויה ופרטי תמונה תוך כדי פעילות, כמו גם מאפיין נוסף בשם “Dial Point” לכוונת מובנית על גבי המסך, מה שמסייע לכוון במדויק במשחקי FPS.

גיימרים לא חייבים יותר לבחור בין עיצוב אלגנטי, פאנל מהיר, צבעים מדויקים ורדיוס קיעור לחוויית היטמעות גדולה יותר במשחק. סדרת מסכי ה- G1 החדשה של AOC, מגיעה עם כל המאפיינים הללו ועוד.

סדרת ה- G1 מגיעה עם שפת עיצוב חדשה לחלוטין. כל הדגמים מתהדרים בעיצוב חסר מסגרת בשלושה מצדדיו, אשר נותן להם מראה קומפקטי ומאפשר העמדה רצופה של מספר מסכים זה לצד זה. שני מסכים מהסדרה החדשה (C24G1 ו- C27G1) אף מצוידים בסטנד ארגונומי עם התאמת גובה של עד 130 מ"מ וטווח סיבוב של -35°/+35°, מה שנותן לגיימרים יכולת לשמור על תנוחות הצפייה האולטימטיביות. הודות לקיעור עם רדיוס קטן במיוחד של 1500R (ב- C24G1) או 1800R (ב-C27G1 ו- C32G1), ירגישו המשתמשים כאילו הם נמצאים בתוך עולם וירטואלי.

שלושת הדגמים מצוידים בטכנולוגיית FreeSync של AMD, המסנכרנת את ה- GPU למסך, כך שהפריים מוצג בזמן אמת, מה שמפחית input-lag ו"גמגומים" הנגרמים מ- V-Sync, או "קריעות" הנגרמות מפריימים שאינם תואמים. קצב ריענון של 144 Hz וזמן תגובה מהיר העומד על 1 ms (MPRT, ניתן לשנות ל- 4 ms GTG), מבטיחים תחושת "חיבור" חזקה למשחק על ידי הפחתה דרסטית של טשטוש תנועה. סדרת ה- G1 מגיעה עם input lag נמוך, מה שאומר שפעולת השחקן בעכבר או במקלדת מתורגמת לפידבק ויזואלי ללא השהייה נראית לעין, שעלולה להיגרם על ידי החיבורים הפנימיים של מסך המחשב.

מאפיין ייחודי נוסף בשם AOC Game Color, מאפשר למשתמשים לשנות את צבעי הרוויה לרמות אפור טובות יותר ולתמונה מפורטת יותר. ניתן לבצע התאמה אישית בכל הקשור לצבע, חפיפת פיקסלים ושלל הגדרות נוספות ולשמור אותן כשלושה מצבי משחק מוגדרים. מצבי המשחק של סדרת ה- G1 כוללים גם מצבי FPS, משחקי מירוץ ו-RTS מוגדרים מראש, להתאמה נוחה לסוגים שונים של ז'אנרים.

גיימרים ותיקים ודאי זוכרים את הימים בהם קשקשו או הדביקו מדבקה על גבי המסך על מנת לסמן כוונת שתסייע להם להתמקד במרכז. היום, מגיע מאפיין זה כאשר הוא מובנה במסך: ה- “Dial Point” של AOC הוא למעשה כוונת מובנית שעוזרת לשחקני FPS לכוון טוב יותר, בקלות.

פאנל ה- VA של סדרת ה- G1 לוקח את המאפיינים הטובים ביותר שקיימים בפאנלים מסוג TN ו- IPS ואף מתעלה עליהם. זוויות הצפייה של סדרת ה- 1G תואמות לפאנלי IPS סטנדרטיים (178/178), בעוד קצב הרענון המהיר של 144 Hz וזמן התגובה 1 ms תואם לפאנל TN עכשווי, עם דיוק צבעים וזוויות צפייה טובים יותר- בהרבה. בנוסף, מתהדר פאנל ה- VA בניגוד גבוה פי 2-3 בהשוואה לשניהם.

עם קישוריות עשירה הכוללת שני חיבורי HDMI, DisplayPort ו- VGA למכשירים ישנים ויציאה לאזניות, מכסה סדרת ה- G1 את כל התחומים.

סדרת ה- 1G של AOC מאפשרת לשחק במשך שעות; עם מצב Low Blue המפחית גלי אור כחול קצרי טווח מזיקים, בזמן שטכנולוגיית ה- Flicker-Free של AOC מתאימה את האור האחורי לזרם ישיר במקום למודולציה רוחבית, לשימוש נוח יותר.

מסך ה- C24G1 הקעור בגודל 23.6" ומסך ה-C27G1 הקעור בגודל 27" יהיו זמינים בישראל ביולי 2018, כמו גם מסך ה- C32G1 הקעור והגדול יותר בגודל 32".

אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם.

www.aoc-europe.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il