TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבינלאומי משיק שרות חדשני בשוק ההון


הבנק הבינלאומי
מערכת SmarTrade ליצירת אסטרטגיות השקעה בסלולר
אחרי פריצת הדרך עם ADVISE ME - שרות ייחודי וחדשני ליעוץ השקעות בסלולר המיועד ללקוחות מיועצים, משיק הבינלאומי שירות חדשני נוסף בתחום שוק ההון, SmarTrade. השירות המיועד ללקוחות עצמאים, מאפשר ללקוחות הבנק לבנות באפליקציית הבנק, ובהמשך גם באתר, בדרך פשוטה וידידותית, התראות בניירות ערך ואסטרטגיות מסחר. כמו כן ניתן לבחון את האסטרטגיות שנבנו על ידי הרצת בדיקת ביצועי עבר (back testing) ולהגדיר את ביצוען באופן אוטומטי.

השרות מיועד לכלל הלקוחות המעוניינים לפעול בשוק ההון, מצריך רישום פשוט באפליקציה, ואינו כרוך בתשלום.

השירות מאפשר יצירת התראה בגין הגעת נייר הערך למחיר יעד, מחזור מסחר מסוים או בגין התממשות טריגר בהתאם להגדרות שיצר הלקוח באמצעות האפליקציה. עם קרות התנאי, ההתראה נשלחת בזמן אמת ישירות למכשיר הנייד של הלקוח ומאפשרת בכך מעקב שוטף אחר הנעשה בשוק ההון באופן פשוט וקל. לדוגמה: ניתן להגדיר קבלת התראה כאשר מחיר מנייה מסוימת יגיע למחיר מסויים. כאשר ההתראה מתממשת מקבל הלקוח הודעה ובלחיצה על ההודעה, לאחר הזדהות , יכול הלקוח לבצע את פעולה בנייר.

עוד מאפשר השירות ליצור אסטרטגיות בגין ניירות ערך באמצעות הגדרת אוסף של תנאים מצטברים על שני ניירות (לכל היותר), כאשר עם קרות כל התנאים- תתבצע כניסה לאסטרטגיה, ובהתקיים תנאי נוסף (מתוך סדרת תנאים אפשרית), כפי שיוגדר על ידי הלקוח, תתבצע יציאה מהאסטרטגיה, באישור הלקוח או באופן אוטומטי, לפי הגדרת הלקוח.

לדוגמה: אם לקוח מאמין שלקראת יציאת דגם חדש של מכשיר אייפון מניית אפל תעלה ומניית גוגל תרד הוא יכול לבנות במערכת SMARTRADE אסטרטגיה לרכישה של מניית אפל ומכירה של מנית גוגל עם הגעתן לרמת מחיר שנקבעה מראש. ניתן גם לקבוע תנאים לסגירת הפוזיציה כאשר מושג רווח של 10% למשל או הפסד של 200$ למשל.

השירות מאפשר יצירת אסטרטגיות מתקדמות אף יותר ומאפשר להגדיר גם תנאים מעולם הניתוח הטכני (ממוצע נע, רצועות בולינגר ועוד) ואף תנאים על נייר ייחוס (כך ניתן להגדיר כי כאשר מתקיים תנאי בנייר א' תישלח הוראה לביצוע בנייר ב' ).

השרות הוא עוד פרי של פעילות הפינטק של הבנק ופותח בשיתוף פעולה עם חברת Levent, חברת הזנק ישראלית בתחום הפינטק. שיתופי פעולה בולטים של הבנק עם חברות פינטק דרכם הושקו בעבר מוצרים הם פיבי הבנקאית הוירטואלית של חברת personetics, advise.me השירות החדשני לייעוץ השקעות בשיתוף Finnovest ועוד.

שירלי שוהם קליין ,מנהלת החדשנות והדיגיטל בבינלאומי אמרה כי: "כבנק מוביל בשוק ההון, אסטרטגיית הדיגיטל שלנו תומכת ומעצימה את המובילות שלנו בשוק ההון ובעולם ההשקעות ומטרתה להביא לקהל הלקוחות שלנו מוצרים ושירותים פורצי דרך בתחום שיוכלו להנגיש, ליעל ולשפר את חווית השירות במסחר, בהשקעות ובעולם שוק ההון. המוצרים שאנחנו משיקים מאפשרים ללקוח ליהנות מהמומחיות והמקצועיות של הבנק שבאים לידי ביטוי גם בדיגיטל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il