TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

*תם העידן המסורתי של עבודה מתשע עד חמש


רון יריב, מנכ"ל Regus ישראל
ממחקר עולמי חדש של IWG, ענקית חללי העבודה הבינלאומית המפעילה בישראל את המותגים Regus ו-Spaces, עולה כי יותר מ-66% מהעובדים ברחבי העולם "עובדים מרחוק" לפחות יום אחד בשבוע ולמעלה מ-50% עושים זאת במחצית מימי השבוע

מדובר במחקר הגדול ביותר שנעשה עד כה על עבודה גמישה שכלל מעל ל-18,000 אנשי מקצוע מתעשיות ועסקים מגוונים ב-96 מדינות
*נתונים אלו מחייבים הערכה מחודשת של הנדל"ן של החברות המעסיקות

במשך דורות רבים עבודה נקשרה עם משרד ומקום עבודה קבוע, ולרוב בשעות עבודה שנעו מתשע עד חמש. נכון להיום מספר חסר תקדים של חברות עסקיות מאמץ מודל תעסוקה שונה המבוסס על גמישות של שעות ומיקום, המייצר תועלות עבורן ועבור עובדיהן. מתוצאות המחקר שכלל יותר מ-18,000 אנשי מקצוע בתחומים שונים ב-96 מדינות, נמצא כי מדי שבוע 70% מהמועסקים עובדים לפחות יום אחד במקום אחר מחוץ למשרד שלהם. יותר ממחצית (53%) עובדים מרחוק במחצית מהשבוע או יותר, בעוד שאחד מתוך עשרה עובדים (11%) עובדים מחוץ למשרדים הראשיים של חברתם 5 פעמים בשבוע.

מארק דיקסון, מנכ"ל ומייסד Regus הבינלאומית מציין: "אנשים מסיאטל עד סינגפור, מלונדון ועד לאוס כבר לא צריכים להשקיע כל כך הרבה זמן במשרד ספציפי. זהו עידן של סביבות עבודה ניידות וזה מרגש מאוד, לא רק עבור העובד הפרטני אלא לעסקים בכלל. זהו שינוי עצום בנוף סביבת העבודה ברחבי העולם, ועסקים יבחנו כעת כיצד זה ישפיע על תיקי הנדל"ן של החברה שלהם."

היתרונות שהעסקים חווים הם ברורים – 91% ציינו כי סביבות עבודה גמישות מאפשרות לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר תוך כדי תנועה.


עוד עולה מהמחקר כי עסקים זיהו כי כשהם מציעים לעובדיהם אסטרטגיות עבודה גמישות הן מספקות להם יתרונות משמעותיים:
צמיחה עסקית (89% לעומת 67% ב-2016)
תחרותיות (87% לעומת 59% ב-2014)
פריון (82% לעומת 75% ב-2013)
גיוס עובדים כישרוניים ושימורם (80% לעומת 64% ב-2016)
מקסום רווחים (83%)


הסקר הראה גם, כי עבודה גמישה ושימוש בסביבות עבודה משותפות אינם שמורים רק לחברות סטארט-אפ. העסקים המצליחים ביותר בעולם - כולל חברות מגוונות כגוןEtihad Airways, Diesel, GSK, Mastercard, Microsoft, Oracle ו- Uber - כבר מאמצים גישה גמישה של סביבת העבודה.
המעבר לסביבת עבודה גמישה משקף את השינוי בדרישה ובציפיות של כח העבודה.


80% מהנשאלים במחקר הסכימו כי סביבת עבודה גמישה עוזרת להם לשמר עובדים כישרוניים, בעוד 64% כעת מציעים אפשרות זו כדי לגייס כישרונות אלו לעבודה אצלם. יותר ממחצית המשתתפים בסקר (58%) הסכימו שהצעת סביבת עבודה גמישה משפרת שביעות רצון, מדגישה את הצורך של בתי העסק לספק מקום עבודה מתאים לעובדיהם כדי לשמור על כח אדם איכותי וכישרוני במיוחד.

רון יריב, מנכ"ל Regus ישראל, מוסיף: "גם בישראל אנו עדים לכך ששינויים בטכנולוגיה ודיגיטליזציה הובילו לשימוש הולך וגובר בשירותים על פי דרישה בעסקים, כאשר ארגונים מכל הגדלים רוצים להגדיל את מיקור החוץ של פעילויות שאינן הליבה של עסקיהם. עבודה גמישה, הנתמכת על ידי רשת עבודה מקצועית על פי דרישה, נידונה כעת על ידי מנהיגים בכירים בכל המחלקות הפונקציונאליות בחברות, כולל ניהול סיכונים, פיתוח עסקי, משאבי אנוש, שיווק ואסטרטגיה. תוצאות המחקר רק תומכות בכך ומראות בבירור כי עבודה גמישה בהחלט מהווה את אחד הגורמים המכריעים בהחלטה של העובדים כשהם שוקלים הצעת עבודה או לו".

Regus הינה החברה הגדולה בעולם להשכרת מרחבי עבודה והיא גם החברה הוותיקה ביותר שזיהתה את הצורך בשוק והתחילה את טרנד חללי העבודה לפני כמעט 30 שנה. ל- Regusמעל ל-3000 מרכזי עסקים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם והיא מספקת תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירותי משרד מגוונים לכ-2.5 מיליון לקוחות - החל בחברות מקומיות קטנות, חברות סטארט אפ צעירות ועד לארגוני ענק עולמיים כגון Dell, Toshiba, Nokia Google, ועוד. מטה Regus העולמית ממוקם בלוקסמבורג והיא נסחרת בבורסת המניות של לונדון.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il