TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסוכן הוירטואלי החדש של ServiceNow מבין ניאונסים של שפה אנושית וז'רגונים מקצועיים


ServiceNow
בין 15% ל- 20% מן האינטראקציות השגרתיות, יכולות להיות מנוהלות ע"י הסוכן הוירטואלי
חברת ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן, דיווחה לאחרונה, מן הכנס השנתי שלה - Knowledge 2018 – בלאס ווגאס, על פיתוח טכנולוגית הבנת דיבור חדשה, אשר תשולב בסוכן הוירטואלי שלה, בגירסה הבאה של Now Platform™ אשר תושק עוד השנה. טכנולוגיה זו מציעה אינטראקציה קצרה וטבעית יותר, המשולבת בפתרון אוטומטי בזמן אמת, ומשפרת את חווית הלקוח וחווית העובד. ServiceNow מעריכה כי בין 15% ל- 20% מן האינטראקציות השגרתיות בארגון יכולות להיות מנוהלות ע"י הסוכן הוירטואלי.

בשונה מבוטים אחרים, הסוכן הוירטואלי של ServiceNow ינהל בקשות של לקוחות או עובדים, משלב הפניה ועד מתן הפתרון, כמו למשל לאחזר סיסמא, לפתוח אירוע, לעבד אישורים ולבדוק מקרים של השבתות מחשוב. בעולם של משאבי אנוש, הסוכן הוירטואלי יקל על עובדי החברה לשלוח בקשות הנוגעות להיעדרות, משכורות, עדכון פרטים אישיים וכו'. ובנושא של שירות לקוחות, הסוכן יקנה ללקוחות את היכולת לבדוק הזמנות או סטטוס של מוצרים, באמצעותו.

"הסוכן הוירטואלי שלנו תומך בדיבור ומוטמע באופן אינהרנטי בפלטפורמה של ServiceNow," אמר סי.ג'י. דסאי, מנהל מוצר בכיר, ServiceNow. "יכולת זו מאפשרת ללקוחות שלנו לפתח טווח רחב של יכולות שיחה חכמות, ממשלוח שאלות מהירות ועד לניהול של פעולה עסקית מלאה."

עם הרכישה של חברת Parlo, עליה הכריזה ServiceNow לאחרונה, במהלך השנה הקרובה תשקיע החברה בשיפור היכולות של הסוכן הווירטואלי להבין שפה טבעית (NLU), לרבות ניואנסים של השפה האנושית, הבנה של ז'רגונים מקצועים, תוכן טכני ועוד.

מאפייני הסוכן הווירטואלי של ServiceNow:
הסוכן הווירטואלי מספק תשובות טקסטואליות פרסונליות. לדוגמא, כאשר עובד מבקש מכשיר טלפון חדש, הבוט יודע באיזה מכשיר העובד משתמש כרגע, ובאיזו תוכנית, מיהו ספק הטלפון שלו וכד'. מידע מסוג זה מאיץ את התהליך ויוצר חווית שירות פרסונלית.

הסוכן הוירטואלי מאפשר לארגון להגיב מהר יותר, תוך מתן תשובות מהירות, אינטראקטיביות אשר יכולות להאיץ תהליכים גם בתקופות של עומס. יכולת זו משחררת את הצוות ומאפשרת לו להתמקד במשימות הליבה של העסק.

כל לקוח יכול לתכנן תסריט שיחה רלוונטי עבורו, ללא צורך בכתיבת קוד, באמצעות פונקציות פשוטות של גרור והדבק. ארגונים יכולים לשתול סוכן ווירטואלי במסגרת שירות ההודעות שלהם, ברשת, במובייל או באפליקציות הודעות פופולריות כמו Microsoft Teams ו- Slack.

הסוכן הווירטואלי ישולב בהשקת הגירסה הבאה של ServiceNow, עוד השנה.

אודות ServiceNow
ServiceNow הופכת את העבודה לטובה יותר ברחבי הארגון. התהליכים הארגוניים מתבצעים בצורה פשוטה יותר, והמשימות המורכבות, מרובות השלבים, הופכות לקלות וזורמות יותר עבור העובדים. האפליקציה של ServiceNow הופכת תהליכים עסקיים לאוטומטים, חוזה אותם, הופכת אותם לדיגיטליים ומייצרת אופטימיזציה, בתחומי ה- IT, שירות לקוחות, אבטחת מידע ומשאבי אנוש, ליצירת חוויה טובה יותר עבור העובדים, המשתמשים והלקוחות. ServiceNow (NYSE:NOW) היא הדרך הטובה יותר לביצוע תהליכים בארגון. למידע נוסף, בקרו ב- www.servicenow.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il