TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מודיעה על מינוי חברי דירקטוריון חדשים


קומפיוגן
פול סקרי, יו"ר קומפיוג'ן, אמר "לאחר חיפוש מקיף אחר מועמדים מתאימים, אנו שמחים מאוד לקדם את פניהם של גלעד, כנרת וסנדי כחברי דירקטוריון חדשים"
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליני ומובילה בגילוי חישובי של מטרות תרופתיות, הודיעה היום על מינוי שלושה חברי דירקטוריון חדשים. מר גלעד הלוי, אחד המייסדים ושותף כללי של קרן קדמה קפיטל, דר' כנרת לבנת סויצקי, מנכ"לית זמנית וחברת דירקטוריון של FutuRx, ומר סנפורד (סנדי) צוויפך, מייסד ומנכ"ל Nuvelution Pharma, מונו לדירקטוריון של קומפיוג'ן.

פול סקרי, יו"ר קומפיוג'ן, אמר "לאחר חיפוש מקיף אחר מועמדים מתאימים, אנו שמחים מאוד לקדם את פניהם של גלעד, כנרת וסנדי כחברי דירקטוריון חדשים. בעודנו מתקדמים לשלבי פיתוח קליניים, חברי דירקטוריון אלו יתרמו לקומפיוג'ן מניסיונם העסקי והפיננסי הרב ומומחיותם בתעשיית מדעי החיים. בהינתן הרקעים המגוונים וההישגים המרשימים של כל אחד מחברי הדירקטוריון החדשים שלנו, אני סמוך ובטוח שלהנהגתם תהיה השפעה משמעותית על הצמיחה העתידית של קומפיוג'ן".

חברי הדירקטוריון החדשים יחליפו חברי דירקטוריון שכיהנו בדירקטוריון החברה שנים רבות. בנוסף לפרישה של מר דב הרשברג מהדירקטוריון, עליה דווח בשבוע שעבר, פרופ' רות ארנון ודר' מיכל פרמינגר לא יעמדו לבחירה מחודשת באסיפת בעלי המניות הקרובה.

"אנחנו רוצים להביע את מלוא הערכתנו לרות, דב ומיכל עבור השירות המסור שלהם, התובנות והתרומה כחברי דירקטוריון", הוסיף מר סקרי.

גלעד הלוי
גלעד הלוי מביא לקומפיוג'ן ניסיון עשיר בעסקאות בינלאומיות מורכבות, מו"מ וכספים. מר הלוי הוא חבר מייסד ושותף כללי בקרן קדמה קפיטל, קרן השקעות ישראלית מובילה מאז 2006. לפני ייסוד קדמה, מ-2001 עד 2006, מר הלוי עבד בקרן הון הסיכון גיזה, שם הוא ניהל השקעות בחברות העוסקות בטכנולוגיות תקשורת ומידע, וניהל את הפעילות העסקית של גיזה באירופה. לפני כן, מ-1998 עד 2001, מר הלוי עסק בעריכת דין בווייט אנד קייס, שם היה גם חבר מייסד של השלוחה הישראלית של החברה. מר הלוי מכהן כעת כיו"ר ברנד תעשיות, Carmor Integrated Solutions, יינות כרמל, Continuity Software ו-S.AL Holdings. למר הלוי תואר B.A. במדעי הרוח (התכנית הבינתחומית לתלמידים מצטיינים), ותואר ראשון במשפטים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

דר' כנרת לבנת סויצקי
ד"ר כנרת לבנת סביצקי מביאה לקומפיוג'ן ניסיון משמעותי בתעשיית מדעי החיים, בתחום גילוי ופיתוח תרופות, בניית שותפויות עסקיות וגיוסי הון. דר' כנרת לבנת סויצקי מכהנת כעת כמנכ"לית זמנית וכחברת דירקטוריון של FutuRx, חממת ביוטכנולוגיה שנוסדה על ידי אורבימד, ג'ונסון את ג'ונסון אינוביישן, וטקדה ונצ'רס (זרוע הון הסיכון של טקדה פרמצבטיקה). דר' לבנת סויצקי מכהנת גם בדירקטוריון של חברות הביוטכנולוגיה או הרפואה הבאות: כיו"ר פעילה של קאר מדיקל ואימפקט-ביו, וכדירקטורית באבוג'ן, הדסית, ודרימד דיאביטיס. בנוסף, דר' לבנת סויצקי מכהנת כיועצת לחברות פיתוח פרמצבטי נוספות ולקרנות בתחום. מ-2010 עד 2016, דר' לבנת סויצקי כיהנה כמנכ"לית ביוליין אר אקס הנסחרת בנאסדק. לפני שמונתה למנכ"לית ביוליין אר אקס, דר' לבנת סויצקי כיהנה במספר משרות ניהול מו"פ בביוליין אר אקס ובקומפיוג'ן. לדר' לבנת סויצקי B.Sc בביולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, M.Sc ו-Ph.D. בהצטיינות בגנטיקה של האדם מאוניברסיטת תל אביב.

סנפורד (סנדי) צוויפך (Zweifach)
סנפורד צוויפך הוא מנהל בכיר עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתעשיית מדעי החיים. יש לו רקע נרחב בפיתוח עסקי ובניית שותפיות עסקיות, תפעול, השקעות פרטיות וציבוריות וגיוסי הון. מר צוויפך הוא המייסד והמנכ"ל של Nuvelution Pharma. לפני כן, מר צוויפך כיהן כמנכ"ל Ascendancy Healthcare, שגם אותה ייסד. הוא היה גם שותף בקרן רידלנד קפיטל, בנק השקעות, שם הוא ניהל את פעילות המיזוגים והרכישות והייעוץ בתחום מדעי החיים. לפני כן, הוא היה מנכ"ל Pathways Diagnostics, חברה לפיתוח סמנים ביולוגיים. מר צוויפך היה מנכ"ל וסמנכ"ל כספים של ביי סיטי קפיטל, קרן הון סיכון/חברת בנקאות שמתמחה בביוטכנולוגיה ובתעשיית מדעי החיים, שם היה נשיא חטיבת המיזוגים והרכישות והפיננסים של החברה, וגם אחראי על החטיבה הפיננסית של הארגון. לפני כן, הוא היה נשיא וסמנכ"ל כספים של Epoch Biosciences, שנרכשה על ידיNanogen ב-2004. כיום, הוא יו"ר Lyric Pharmaceuticals Inc., יו"ר IMIDomics, S.L., ודירקטור ב-Realm Therapeutics, Inc.. בתחילת דרכו המקצועית, מר צוויפך כיהן כרואה חשבון מוסמך ב- Coopers & Lybrand והחזיק במספר תפקידים בבנקי השקעות שונים בתחום הביוטק. למר צוויפך תוארB.A. בביולוגיה מאוניברסיטת סן דייגו ו-M.S. בפזיולוגיה מאוניברסיטת UC Davis.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה בשלבי פיתוח קליני לגילוי ולפיתוח תרופות, המשתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. בצנרת התרופות של החברה תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על שיתופי פעולה סלקטיביים עבור מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה מעבדות מחקר ופיתוח בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il