TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרי ביצועים מקבוצת אלדד פרי יוצאת לדרך עם פרויקט התחדשות עירונית נוסף


הדמיית פרויקט פרי בלו של חברת פרי ביצועים - בת ים
החברה מתחילה בשיווק פרויקט ״פרי בלו״ – בניין בוטיק ברחוב בן ציון בבת ים. הפרויקט הוא במסגרת שת״פ אסטרטגי עם חברת מטרופולין גרופ, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית
חברת פרי ביצועים, הזרוע ההנדסית של קבוצת אלדד פרי, יוצאת לדרך עם שיווק פרויקט התחדשות עירונית נוסף. הפרויקט נועד לחיזוק ובנייה של בניין בוטיק ברחוב בן ציון בבת ים, שיכלול בסך הכול 32 דירות (תוספת של 16 דירות למבנה הקיים).

מיקום הפרויקט הוא בקרבת חוף הים ובאזור המבוקש ביותר בעיר בת ים, על תוואי הרכבת הקלה. פרי ביצועים תבנה בפרויקט דירות יוקרתיות במפרט גבוה. כמו כן ייבנו חניות חדשות לבניין, תותקן מעלית MRL שקטה ולובי הכניסה ישודרג ללובי מעוצב ויוקרתי. הדירות החדשות בבניין הן דירות 4 חדרים ודירות פנטהאוז, כולן במפרט גבוה, וכוללות מרפסות שמש ותכנון אדריכלי מדוקדק.

הפרויקט הנוכחי בבת ים מבוצע כחלק משותפות אסטרטגית שחתמה פרי ביצועים עם חברת מטרופולין גרופ שבבעלות ישראל טויטו ורפאל דויד, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית.

פרי ביצועים מסתערת על שוק ההתחדשות העירונית

הפעילות של פרי ביצועים בתחום ההתחדשות העירונית מגיעה לאחר ניסיון של שנים של קבוצת אלדד פרי בבניית אלפי יח״ד ברחבי הארץ, כאשר בשנה האחרונה מסרה הקבוצה ללקוחות מאות יח״ד בפרויקטים שונים שסיימה בהצלחה, הן ביזמות והן בקבוצות רכישה.

לאחרונה הגישה פרי ביצועים בקשה לתוספת של 64 דירות בפרויקט ברחוב ההגנה, וכיום היא בוחנת מספר פרויקטים נוספים בהיקף של מאות יח״ד, מרביתם בבת ים. הפרויקטים הללו צפויים לצאת לדרך כבר ב-2018.

היתרון הגדול של פרי ביצועים בפרויקטי ההתחדשות העירונית היא הבעלות שלה על חברת הביצוע סולארא (סיווג קבלני ללא הגבלה ג׳5), מה שנותן לה יתרון אדיר על פני יתר השחקנים בשוק ההתחדשות העירונית, הנדרשים לשכור קבלן חיצוני לביצוע הפרויקט.

לדברי אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי, ״הפרויקט ברחוב בן ציון בבת ים הוא רק הסנונית הראשונה למספר פרויקטי התחדשות עירונית שאנחנו בוחנים בעיר, כמו גם במקומות אחרים. אחרי שנים של ניסיון ביזמות והקמה של פרויקטים מורכבים בשוק הנדל״ן הישראלי, אנחנו מנצלים את הידע שנצבר, ומתרחבים לשוק ההתחדשות העירונית. אנחנו מגיעים לשוק עם יתרון אדיר על פני המתחרים, כאשר בבעלותנו חברת ביצוע איכותית, שמספקת לנו את הגמישות והשליטה באיכות הבניה ובלוחות הזמנים – מרכיבים בעלי חשיבות אדירה בפרויקטי התחדשות עירונית״.

רפאל דויד, מנכ"ל מטרופולין גרופ: "שיתוף הפעולה בין מטרופולין גרופ, המתמחה בייזום וקידום פרוייקטים של תמ"א 38, לבין פרי ביצועים, אחת החברות הגדולות בישראל לתכנון וביצוע פרוייקטים הנדסיים מורכבים, מייצר פרויקט הוליסטי שנותן מענה לכל דרישה של הדיירים הקיימים והלקוחות החדשים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il