TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מקצרים את זמן ההמתנה ומשפרים את השירות


מכון התקנים
מכון התקנים הישראלי מקצר את זמן קבלת אישור התאמה לתקן: במקום שלושה שבועות – יומיים!

מכון התקנים הישראלי פועל במלוא המרץ לשיפור השירות ללקוחות. במסגרת הרפורמה עשה המכון מאמצים רבים לקיצור הזמנים לשחרור המוצרים הנבדקים. נכון להיום חלק גדול מהמשלוחים מקבלים אישור התאמה לתקן לאחר יומיים בלבד, מה שבעבר ארך כשלושה שבועות.


בשנה האחרונה, עבר מכון התקנים הישראלי שינוי מהותי בפעילותו וזאת בעקבות הרפורמה שקידם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. מטרת הרפורמה, הכוללת 4 פעימות, היא לפתוח את שוק היבוא לתחרות. כחלק מהרפורמה הושקה לפני כחודשיים המערכת הממוחשבת ליבוא המשמשת את כל מעבדות הבדיקה ותביא לחיסכון של 550 מיליון ₪ בשנה למשק.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: " האמנה החדשה של מכון התקנים היא עדות להצלחת הרפורמה ביבוא לישראל ופתיחת מכון התקנים לתחרות. הרפורמה היא בעלת חשיבות משמעותית למשק ולהורדת יוקר המחיה, יש לה השפעה רחבה על ציבור הצרכנים ועל הצמיחה בעיקר עבור העסקים הקטנים והבינוניים.


קיצור זמני ההמתנה לקבלת אישור יצמצמו את זמן האחסנה ויורידו את עלויות היבוא, דבר שיסייע בהפחתת יוקר המחייה, ובכך יקל על חברות קטנות וחדשות להגדיל את היקפי הסחר ולתרום לצמיחה במשק"


אילן כרמית, מ"מ מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "קיצור זמן שחרור המשלוחים מביא להפחתה ניכרת בעליות אותן נושא היבואן, כך שמצטמצם זמן האחסנה וכמות המלאי הנדרשת לתפקודו השוטף של העסק. מכון התקנים פרסם גם אמנת שירות בה הוא מתחייב להמשיך ולשפר את השירות ללקוחות ולהמשיך ולצמצם את זמן הבדיקה כך שהמוצרים יגיעו לשוק בזמן הקצר ביותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
10/6/18
1. סקרו את תגובת המתחרים למכון: ITL מלוד, וחרמון מבנימינה [ל"ת] - יעקב
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il