TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה מאז הרפורמה בשוק הקנאביס


Cannassure
חברת Cannassure מקבוצת סולבר תוכל לגדל קנאביס רפואי בתוך מבנה תעשייתי בסביבת INDOORS

חברת Cannassure קיבלה היתרים ראשוניים להקמת פעילות גידול קנביס רפואי במבנה תעשייתי שברשותה, בהיקף של כ – 4000 מ"ר

לראשונה מאז פתיחת שוק גידול הקנאביס למגדלים חדשים קיבלה חברת CannAssure מקבוצת סולבר שני אישורים מיק"ר (יחידת הקנביס הרפואי במשרד הבריאות), לריבוי ולגידול קנביס רפואי בתוך מבנה הקיים בשטחה של קבוצת סולבר באשדוד.


על החלקה שבה אושרה פעילות הגידול מצוי מבנה תעשייתי ששמש בעבר למיצוי חלבון מבודד לתעשיית המזון, ובכוונת החברה להתאימו, כולו או חלקו, לפעילות גידול קנביס בתנאים מבוקרים, בסביבת indoors.
להערכת החברה, גידול בתנאים מבוקרים משפר את הדירות (consistency) הצמח, ויכול לשפר את איכות הגידול באמצעות שליטה בפרמטרים דוגמת טמפרטורה, לחות, שעות תאורה, מצע גידול ופרוטוקול גידול בתנאים מבודדים. המבנה התעשייתי מצוי בתוך החלקה המאובטחת של סולבר. גידול קנאביס בסביבת INDOORS מצריך שימוש רב בתאורה פנימית , קבוצת סולבר מחוברת לתשתית חשמל מוזל הקשורה ביצרן החשמל הפרטי הגדול בישראל, ופועלת בסביבת איכות FSSC22000 ו – HACCP.


כזכור, הודיעה חברת דירקט קפיטל הנסחרת בבורסה כי התקשרה במזכר הבנות לא מחייב למיזוג בדרך של החלפת מניות עם חברת CannAssure מקבוצת Solbar Food Technologies אשר הוקמה ע"י ניר פלס ושמעון בר קמה במטרה להיות יצרן של חומרי גלם ושמני קנאביס בטוחים ואיכותיים, בתקן איכותGMP , עבור תעשיית התרופות ותוספי התזונה בארץ ובחו"ל.


בימים אלה פועלת CannAssure להקמת מתקן יצור ובית מסחר מוצרי קנביס רפואי בסביבת איכות GMP, של מוצרי קנאביס רפואי בהתאם לאישורים שקיבלה מיק"ר - משרד הבריאות. להערכת החברה, בכפוף לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לכך, כבר במחצית הראשונה של 2019 תוכל להתחיל ולעבד את צמח הקנאביס למוצרי קנביס רפואי. כמו כן קיבלה החברה אישור עקרוני מהיק"ר לבצע מחקר בשיטות מיצוי של קנאביס במעבדת הקבוצה, אשר אושרה ע"י יק"ר בתקן IMC-GSP. המחקר קיבל אישור מימון של רשות החדשנות (המדען הראשי).


האישורים שהתקבלו יאפשרו לחברה לבצע אינטגרציה אנכית של גידול, עיבוד והפצה, במותגי החברה ובמותג הדסה מדיקל, בהתאם להסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין קנאשור להדסה מדיקל (חברה הסתדרות המדיצינית הדסה).


ניר פלס, יו"ר Cannassure מקבוצת סולבר: "אנו שמחים על השלמת ההיערכות לאינטגרציה אנכית מלאה בתחום הקנביס הרפואי, בשטח הפיזי בו אנו פועלים ובהתבסס על התשתית התעשייתית החזקה של סולבר. אנחנו נבחן את הגידול בסביבה מבוקרת כמרכיב נוסף בשרשרת האספקה, בנוסף לגידולי החממות הקיימים כיום. הנסיון ויכולות הייצור התעשייתי, של CannAssure יבטיחו מוצרים בטוחים ואיכותיים על פי התקנים המחמירים ביותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il