TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהיום לא נפספס את הדוור או השליח גם אם אנו לא בבית


הומיסמרט משיקה את מערכת האינטרקום האלחוטי החכם
הומיסמרט משיקה את מערכת האינטרקום האלחוטי החכם - מדלת הכניסה ישר לנייד

פתרונות נוחות ושליטה משמעותיים למשתמשים – לפתוח את הדלת ולתקשר עם הדוור, השליח או כל מבקר מכל מקום בעולם


חברת הומיסמרט, מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חשמל חכם כוללים למגורים ועסקים מכריזה על השקת מערכת האינטרקום החכם מדלת הכניסה ישירות למכשיר הנייד. הפתרון המתקדם של הומיסמרט מייצר תועלות שליטה ונוחות למשתמשים וחיסכון דרמטי בעלויות וזמני ההתקנה עבור יזמים וקבלנים.


האינטרקום החכם נשלט באמצעות אפליקצייה ייעודית המאפשרת למשתמשים לפתוח את דלתות הכניסה מכל מקום בעולם באמצעות המכשיר הנייד. איך זה עובד? האורח שבכניסה מצלצל באינטרקום, כאשר בנוסף לצלצול הרגיל מתקבלת הודעת פוש לנייד, לחיצה עליה תאפשר לבעל הדירה לראות את האורח בתצוגת וידיאו, לתקשר עמו קולית ולפתוח לו את דלת הכניסה.


הפתרון החדש מהווה חלק נוסף ממוצרי החברה המאפשרים שליטה במרחב שמחוץ לבית או במרחבים הציבורים בבניינים משותפים והוא מתממשק ומופעל מאותה האפליקציה שמפעילה גם את מערכת החשמל החכם השולטת בכל המכשירים החשמליים והאלקטרוניים בבתי מגורים ובעסקים.


האינטרקום החכם מאפשר גם החלפת סיסמאות קלה ופשוטה מהאפליקציה וכולל מערכת ניהול הרשאות אשר מונעת את זליגת מספר הקודן במהלך הזמן לאורחים ושליחים מקריים.
מצד היזמים והקבלנים המתקינים את המערכת, המערכת יוצרת חיסכון דרמטי בעלויות ההתקנה שיכול להגיע עד 50% לעומת מערכות האינטרקום הכבילות המקובלות בשוק. המערכת של הומיסמרט מייתרת חיווט והולכת תשתיות וחוסכת זמן עבודה משמעותי.


בפרוייקטים המצטרפים להומיסמרט קיימת אפשרות להתקנת מערכות חשמל חכם דרכה ניתן לשלוט בכל החשמל הביתי, לקבוע תרחישים ותכניות עם טיימרים, לקבל התראות ולהנות מחסכון משמעותי של עד 30% בצריכת החשמל.


פתרונות האינטרקום והחשמל החכם של הומיסמרט מתאימים לפרוייקטים של מגורים, בתים פרטיים ומשרדי עסקים קטנים וגדולים, כולל אפשרות לבצע התאמות ספציפיות לכל פרויקט ולקוח .

קישור לסרטון הדגמה של מערכת האינטרקום החכם:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=WyM83oXst0U



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il