TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרונות ה- USB-C שמים את מסכי המחשב החדשים של פיליפס בקדמת המשרד


mmd
מסך מחשב UltraWide “34 קעור עם צבעים מדויקים וניגוד תמונה מצוין, ישים את המשתמש במרכז עם שטח צפייה רחב * מסך מחשב QHD “27 מרים את הרף של עולם תחנות העגינה למשתמש העסקי

MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על מסך מחשב 34" QHD חדש וקעור, כמו גם על מסך 27" QHD, שניהם מצוידים בפתרונות עגינת USB-C.

חשיבותו העולה של ה- USB-C
חיבור ה- USB-C, אשר אומץ בחום על ידי רבים כאשר נחשף לשוק לראשונה והציג פתרון מהפכני בהתהוות, הופך כעת לדרישה סטנדרטית למשתמשים העסקיים. בתור טכנולוגיה שמאפשרת נוחות גדולה למשתמשים, מספק חיבור ה- USB-C הרבה יותר מאשר קלות השימוש שבחיבור דו צדדי או תמיכתו בהעברת נתונים במהירות גבוהה מן הרגיל, ומאפשר לבצע גם פעולות כמו טעינה, העברת אודיו ווידאו בפרוטוקולים שונים וחיבור לאינטרנט בעזרת כבל בודד. קונספט ה- USB-C מאפשר היום למסך המחשב להפוך ל"HUB" משמעותי וחשוב, אליו שואף להפוך כל מקום עבודה מתפתח.


תחנה נטענת למכשירים סלולאריים ו- notebooks; תחנת עגינה לציוד היקפי ואביזרים שונים כמו מצלמה או אזניות; או תחנת חיבור לשלל תצוגות: בחירה במסך של פיליפס עם פתרון USB-C היא הדרך הבטוחה לעצב מחדש את הדרך שבה אתם רגילים לעבוד על משימות, לפנות מקום על שולחן העבודה ולהתמקד בעיקר בזמן העבודה ולא בתפל שעלול לבזבז זמן וסבלנות, על דברים כמו אסופות בלתי נגמרות של תחנות עגינה וכבלים.

שטח מסך רב לסט אפ אולטימטיבי של 34"
מסיבה זו, מרחיבה MMD באופן תמידי את מגוון מסכי התצוגה האיכותיים שלה עם פתרונות USB-C אשר עונים על מגוון צרכים בקרב צרכנים נבונים. מסך ה-349P7FUBEB בגודל 34", קעור בתצוגת UltraWide, אשר עוצב ללא פשרות עם רזולוציית WQHD (3440 x 1440), הוא תוספת נהדרת לסדרת הדגל של פיליפס Brilliance P Line. המסך, אשר מפיק תמונה צלולה, חדה, מציאותית וטבעית, מגיע עם סולם צבעים UltraWide מורחב בפורמט 21:9 בצפיפות גבוהה וניגוד גבוה בפאנל MVA. תצוגה מתקדמת זו מספקת את אפקט תחושת ההיטמעות הממקדת את המשתמש במשימה, מסייעת לשמירה על פוקוס ופרודוקטיביות.


ליישומים תובעניים הדורשים שטח מסך אפילו רחב יותר, מגיעה טכנולוגיית ה- MultiView של פיליפס עם מאפיין חיבור אקטיבי כפול המאפשר למשתמש לצפות במספר תצוגות בו זמנית, כמו מחשב נייד ו- notebook זה לצד זה, הודות למצבי Picture-by-Picture ו- Picture-in-Picture. עם קצב ריענון של 100 Hz, תופס מסך ה- 349P7FUBEB של פיליפס את העין עם תמונה חלקה במיוחד, שאינה מפספסת אף פריים חשוב, לא משנה עד כמה מתקדמות דרישות הווידאו של המשתמש.

ידידותי לסביבה, ארגונומי ומתקדם
משתמשים עסקיים אשר עובדים במשרדים עם יישומים מכווני מטרות כלליות או תוכנות מקצועיות, מודעים זה זמן רב ליתרונות שבמסך גדול יותר, בפרט אלו המגיעים עם יכולות "HUB" המאפשרות להם להתחבר בקלות למחשבי notebook שירחיבו את שטח התצוגה המוגבל שלהם. עם מאפיין ה- USB-C, מספק מסך ה- 272B7QUPBEB החדש של פיליפס פתרון אידיאלי למי שמחפש מסך מחשב 27" QHD שישדרג את מרחב העבודה ויגביר את רמת היעילות.


בעזרת כבל USB-C בודד, מעביר מסך ה- 272B7QUPBEB החדש של פיליפס מידע ו-ווידאו ברזולוציה גבוהה במהירות USB 1.3 תוך אספקת חשמל של 60 וואט לטעינת מכשור חיצוני. חיבור אתרנט מובנה מסוג RJ-45 10/100/1000 מאפשר להתחבר בקלות לכל סביבת IT סטנדרטית ומעניק שקט נפשי למשתמשים עם צרכים בטיחותיים, בעוד ה-DisplayPort מקל על חיבור מרובה של מסכים זה לזה.
מסך ה- 272B7QUPBEB החדש של פיליפס, המספק תמונה חדה וצלולה ב- Quad HD (2560 x 1440 או 2560 x 1080) עם טכנולוגיית IPS מתקדמת, מציע מצב של זווית Pivot בת 90 מעלות כדי להתאים ארגונומית לתכנים אנכיים כמו יישומי DPT, תוך סיוע בחיסכון עלויות החשמל עם ה- PowerSensor, חיישן אינפרא אדום חכם ובלי מזיק המפחית את בהירות המסך באופן אוטומטי בזמן שהמשתמש לא נמצא ליד המסך.

מרכיבים סט מאפיינים מעולה
הן מסך ה- 349P7FUBEB וה- 272B7QUPBEB חולקים סט עשיר של מאפיינים, הכולל LowBlue, מצב מיוחד אשר משתמש בטכנולוגיית תכנה ייעודית על מנת להפחית פליטות גלי אור כחול קצרי טווח אשר עלולים לגרום נזק לעין לאורך זמן; בסיס SmartErgo, סטנד מתכוונן המאפשר פונקציות כמו הטיה וסיבוב אנכי לתצורה מותאמת אישית ככל שניתן; ומסגרת מסך צרה במיוחד, מאפיין עיצובי חכם הממזער הסחות דעת וממקסם את גודל שטח הצפייה בתצוגה מרובה או כחלק מריבוי מסכים, מה שנותן את התחושה כי מדובר בתצוגה אחת גדולה.


מסך ה- 349P7FUBEB החדש של פיליפס, המכוון לקהל המחפש ביצועים גבוהים לעבודה מדויקת בה הצבע מהווה חשיבות עליונה, יהיה זמין החל מאוגוסט 2018. לתאגידים ומשתמשים בעלי מודעות סביבתית, מסך ה- 272B7QUPBEB החדש של פיליפס יהיה זמין גם כן באוגוסט 2018.
למידע נוסף על מסכי המחשב של פיליפס www.philips.com/monitors

אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPV מאפשרים ל- MMD לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMD משרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il