TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוונד שולחת סיוע לגוואטמלה בעקבות התפוצצות הר הגעש


מדיוונד
החברה ציידה את משלחת משרד החוץ בתרופת ה- NexoBrid® לטיפול בכוויות

חברת מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הצטרפה למאמצי משלחת הסיוע של משרד החוץ לגוואטמלה בעקבות התפרצות הר הגעש שארעה שם, ותרמה לה ערכות של תרופת ה-NexoBrid לטיפול בכוויות בינוניות וקשות.


התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית.


גל כהן, מנכ"ל מדיוונד: "מדיוונד הוכיחה כי ל- NexoBrid תפקיד מפתח בטיפול בנפגעי כוויה בשגרה ובמיוחד באירועים רבי נפגעים, בהם הקיבולת של ביצוע ניתוחים מוגבלת והצורך באבחון הפגיעה והתערבות רפואית מהירה היא קריטית. אנו נשמח לשתף פעולה עם מדינות נוספות וסוכנויות בינלאומיות שונות כחלק מהיערכותם לאירועים רבי נפגעים, ושמחים שביכולתנו לסייע למשלחת הישראלית בגוואטמלה".
בנובמבר 2015 סייעה מדיוונד במסגרת משלחת הומניטארית גם לטיפול בנפגעים ברומניה, לאחר שריפת ענק שפרצה במועדון לילה בבוקרשט, באחד מהאסונות הכבדים ביותר שידעה רומניה בשנים האחרונות. במהלך שלושה ימים, טופלו בהצלחה כ- 40 נפגעים באמצעות ה- NexoBrid.

אודות מדיוונד:

מדיוונד היא חברה ביוטכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות לטיפול בכוויות ופצעים כרוניים. החברה פועלת מיבנה ונסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בחברה היא כלל ביוטכנולוגיה מקבוצת כלל תעשיות שהינה חלק מקבוצת ACCESS INDUSTRIES שבבעלותו של לן בלווטניק.


תרופת הדגל של מדיוונד, NexoBrid®, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל ובארגנטינה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד קשות. כיום משווקת התרופה ברחבי אירופה, בישראל ובארגנטינה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בדרום מזרח אסיה, ביפן ובמדינות חבר העמים.


תרופה נוספת שמפתחת מדיוונד, ה- ®EscharEx, מיועדת לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי מהם סובלים חולים רבים הלוקים בסוכרת, אי ספיקה ורידית ומחלות נוספות. ה-EscharEx® עשויה להיות בעלת פוטנציאל מסחרי משמעותי היות והיא מיועדת לשוק נרחב וצומח. התרופה עשויה להוביל שינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים, שכן היא מאפשרת להסיר במהירות וללא ניתוח את הרקמה המתה, ומהווה מוצר משלים ייחודי למוצרים רבים אחרים הקיימים היום בשוק, הזקוקים למיטת פצע נקייה לצורך השלמת הריפוי. EscharEx® מבוססת על הטכנולוגיה המוגנת בפטנטים של מדיוונד בתחום האנזימתי ועל המידע המדעי הרב שאיפשר קבלת אישור לשיווק ה- NexoBrid® באירופה ובמדינות נוספות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il