TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ESET מארחת את הדור הבא של עולם הסייבר


ESET
תלמידי מגמת הנדסת תכנה ממסלול הסייבר מתיכון אמי"ת בנים, מודיעין-מכבים-רעות, התארחו השבוע במשרדי חברת ESET בתל אביב במסגרת תכנית ארצית חדשה - "שילוב תלמידים בתעשייה"
ESET ישראל אירחה ביום חמישי האחרון, במסגרת העשרת מומחי הסייבר של העתיד, תלמידי כיתות המחשבים מתיכון אמי"ת בנים, מודיעין-מכבים-רעות. אל משרדי החברה בתל אביב הגיעו 16 תלמידי י"א ממגמת הנדסת תוכנה הלומדים במסלול הסייבר.

במהלך הסיור הכירו התלמידים את סביבת העבודה של חברת אבטחת המידע ונחשפו לטכנולוגיות ומוצרים המיוצרים על ידי החברה. אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות של ESET ישראל, העביר סדנת העשרה לתלמידים וערך הכירות מעמיקה עם נוזקות הכופר, הסכנות הטמונות בהן וכיצד ניתן להתמודד איתן. בשנה הבאה, תמשיך ESET בליווי פרויקטי הגמר של התלמידים.

לפני כשלוש שנים החלה לפעול תכנית ארצית חדשה תחת הכותרת "שילוב תלמידים בתעשייה" ביוזמת שרגא ברוש, יו"ר התאחדות התעשיינים ועופר רימון, מנהל מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, מתוך הבנה כי ישנו צו שעה להתאים את החינוך הטכנולוגי-מקצועי לסביבה הטכנולוגית המשתנה.

התוכנית מיועדת עבור תלמידי תיכון במגמות טכנולוגיות כגון- הנדסת תכנה וסייבר, ביוטכנולוגיה, אלקטרוניקה, עיצוב תעשייתי, הנדסת מכונות ועוד. המטרה היא להוות נדבך משמעותי בלימודי המגמה באופן התנסותי, מעשי בהמשך ללימודי התיאוריה בבית הספר. התלמידים היום לומדים באופן תיאורטי בעיקר וכאן תרומתן של החברות במשק עבור התלמידים שמגלים סקרנות ותשוקה לעולם זה.

לדברי גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל, "מטרת הביקור היא לעודד את הצעירים להתעניין ולהכיר את עולם הסייבר. אם יש לנו את הכלים והידע, אין סיבה שלא נעשיר ונחלוק אותם עם דור העתיד ונוביל לצמצום הפערים בין התיאוריה הנלמדת בבתי הספר לבין שוק העבודה ומציאות היומיום."

אודות ESET

ESET היא חברת אבטחת המידע הרביעית בגודלה בעולם הנחשבת לחלוצת תחום האנטי וירוס, עם יותר מ-100 מיליון משתמשים מוגנים ופריסה במעל ל-200 מדיניות ברחבי העולם.

ESET מפתחת ומייצרת פתרונות הגנה המצטיינים בזיהוי ומיועדים למגזר הפרטי והעסקי כאחד וכוללים הגנה מפני ווירוסים, מתקפות מקוונות, גניבת זהויות, הגנה על תשלומים ברשת, הצפנת מידע עסקי, הקשחת תהליכי התחברות לרשת ועוד.

בין לקוחותינו ניתן למנות את משרדי ממשלה ועיריות, מוסדות חינוך ובריאות, חברות היי-טק ועסקים במגוון תחומים רחב. פתרונות האנטי וירוס של ESET הם הנמכרים ביותר בישראל בשוק הפרטי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il