TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אולקרגו עוברת לחיתום דיגיטלי במסגרת 'שער עולמי'


דקל וקנין, מנהלת תהליכים עיסקיים בחברת אולקרגו
אולקרגו היא חברת שילוח ועמילות מכס מובילה, המציעה מגוון רחב של שירותים העונים על כל הצרכים הלוגיסטיים של לקוחותיה
חברת אולקרגו (AllCargo Logistic Service Ltd) מודיעה היום על השלמת פרויקט שער עולמי בשיתוף חברת קומסיין שבמסגרתו סופקו כל צרכי החתימה וההזדהות האלקטרוניים של החברה מול המכס, החל מדיווח על סחורות ועד תצהירים ודיווחים שוטפים וכל צרכי החתימה של החברה. המערכת מחליפה את הצורך בכרטיסים חכמים אישיים של העובדים ומשמשת כמקשר עם אפליקציות של לקוחות כגון: מערכת מסלול, שער הממשלה, Unifreight של חברת עמיטל ומערכות נוספות.

אולקרגו היא חברת שילוח ועמילות מכס מובילה, המציעה מגוון רחב של שירותים העונים על כל הצרכים הלוגיסטיים של לקוחותיה. החברה, הנמצאת בבעלות פרטית, מייצרת שרשרת אספקה מלאה ע"י צוות לוגיסטי בינלאומי מיומן. ההטמעה באולקרגו בוצעה במסגרת ההשקעות שהחברה מבצעת באימוץ טכנולוגיות חדשניות.

משך פרויקט ההטמעה ארך כחודשיים וכלל מערכת חתימה אלקטרונית של חברת קומסיין. אולקרגו נדרשה להשקיע בהטמעת המערכת בשילוב של לימוד בניית תהליכי עבודה חדשים. החברה השקיעה באפיון המערכת ובהתאמתה לצורכי העבודה של אולקרגו וכן בהתאמה וחיבור מערכות תפעוליות וממוחשבות קיימות של החברה. בנוסף בוצעו התאמה וחיבור של המערכת למערכות ממשלתיות תומכות כגון משרד הכלכלה והמכס. ההיקף הכספי של ההתקשרות מוערך בכעשרות אלפי שקלים.

דקל וקנין, מנהלת תהליכים עיסקיים בחברת אולקרגו סיכמה את הפרויקט, "מדובר במהפכה בתחום התקשורת הממוחשבת מול גורמי הממשלה השונים המאפשרת לעובדי אולקרגו לבצע פעולות של הזדהות וחתימה דיגיטלית עבור לקוחותנו בסביבת עבודה של מערכות 'שער עולמי', מכל מקום ובכל שעה תוך כדי שמירה על רמת אבטחה גבוהה ביותר."

יוני שטפן, סמנכ"ל פיתוח בחברת קומסיין: ״מדובר בפרויקט מוצלח נוסף מבית קומסיין, של יישום מערכת חתימה אלקטרוני, אשר ארך חודשיים בלבד הודות לשיתוף פעולה מוצלח בין מומחי קומסיין ועובדי אולקרגו. אנו שמחים שחברת אולקרגו הצטרפה לקהל לקוחותינו בתחום. בעקבות היישום המוצלח של הפרוייקט המערכת מאפשרת להעלות את התפוקות של אגף עמילות מכס ומיסים באולקרגו."

אודות קומסיין
קומסיין מסייעת לגופים שונים בחתימה על תוכנות קריטיות, המתפקדות ומשרתות ציבורים שונים באופן יומיומי במקומות רגישים, שקיים חשש כי ייפרצו. החברה פעילה בתחום כבר 18 שנים ובאחרונה התרחבה לאירופה. ארגונים ועובדים רבים ממגזרים שונים – כגון עורכי דין, רופאים, שמאים, יועצי מס, אופטומטריסטים, קב"טים, רואי חשבון, אחיות, מנהלי חברות ובעלי מקצועות אחרים, עושים שימוש בכרטיס קומסיין ומערכות החתימה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il