TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לארי אליסון משיק פתרון אוטומטי של Oracle לקיצוץ דרמטי בעלויות השדרוג בענן


אורקל
הפתרון האוטומטי של Oracle למעבר לענן מאפשר ללקוחות להקטין את עלויות השדרוג, להאיץ את הפקת התועלת מההשקעה (time to value), ולשפר את יכולת החיזוי של המעבר

לארי אליסון, יו"ר אורקל ומנהל הטכנולוגיות הראשי שלה, חשף את המוצר הראשון בעולם לשדרוג אוטומטי של יישומים ארגוניים, כגון ERP ו-CRM לפתרונות הענן החדשניים של אורקל, שיאפשר ללקוחות Oracle להפחית עד 30 אחוז מהזמן והעלויות של המעבר לענן. בזכות המערך השלם של כלים אוטומטיים ומתודולוגיות מוכחות למעבר לענן, פתרון Soar to the Cloud ("להמריא לענן") החדש מאפשר ללקוחות לשדרג את היישומים הפועלים באתר הלקוח (on premises) לפתרונות Oracle SaaS החדשניים בתוך עד 20 שבועות.


"עכשיו קל יותר לעבור מ- Oracle E-Business Suite ( Oracle ERP on premise) אל Oracle Cloud ERP מאשר לשדרג לגרסת ERP on premise אחרת של אורקל", אומר אליסון. "מספר רב של תהליכי מעבר מייגעים שבוצעו בעבר באופן ידני, נעשים כיום באופן אוטומטי. בחירה ב-Oracle Soar"" מבטיחה ששדרוג זה יהיה האחרון שתעשו אי פעם."


Oracle Soar כולל Discovery assessment, ניתוח תהליכים, וכן תכניות שירות אוטומטיות להעברת נתונים והגדרת תצורת המערכת, וכלי אינטגרציה מהירים. התהליך האוטומטי מופעל על ידי True Cloud Method, מתודולוגיה קניינית של Oracle לתמיכה בלקוחות בכל שלבי המסע לענן. התהליך מונחה על ידי שירות ייעודי של Oracle, המבטיח שדרוג מהיר, בר-חיזוי, תוך שימוש בשיטות עבודה מודרניות הקיימות בענף מערכות המידע.

הלקוחות יכולים לעקוב אחרי השדרוג באמצעות ניטור הסטטוסים השונים של התהליך ע"י אפליקציית מובייל אינטואיטיבית, המכילה את הפעילויות היומיות שצריכות להתבצע כחלק מתהליך ההטמעה.

"אנו מכירים את עוצמת האוטומציה בפתרון בעיות עסקיות לטובת לקוחותינו – הדבר מוטמע בכל היישומים שלנו," אומרת בת' בצ'ר (Beth Boettcher), סמנכ"לית בכירה בארגון הפרויקטים של אורקל בצפון אמריקה. "הטמענו את תפיסת האוטומציה של תהליכים לתוך תהליכי השדרוג על מנת לייצר פתרון מקיף שיאפשר ללקוחותינו לחוות שדרוג מהיר, בר חיזוי ובר כדאיות כלכלית."


Oracle SaaS הוא הבחירה המועדפת של ארגונים מובילים:
Bank of America בחר ב-Oracle Cloud לניהול פעילויות ה-ERP והכספים
Office Depot פונה לקראת עתיד חדש עם יישומים בענן של Oracle
טכנולוגיה חדשה: הכוח המניע של השינוי

פתרון ה-Oracle Soar זמין כיום ללקוחות E-Business Suite, Oracle PeopleSoft ו-Oracle Hyperion Planning, העוברים אל Oracle ERP Cloud, Oracle SCM Cloud ו-Oracle EPM Cloud. Oracle תמשיך להשקיע בפיתוח המוצר ובהרחבת הפתרון ללקוחות Oracle PeopleSoft ו-Oracle E-Business Suite העתידים לעבור אל Oracle HCM Cloud וללקוחות Oracle Siebel העתידים לעבור אל Oracle CX Cloud.
מידע נוסף
למידע נוסף על Oracle Soar, בקרו בקישור oracle.com/soar

אודות Oracle
Oracle Cloud מציע חבילות יישומים שלמות במודל SaaS (תוכנה כשירות) עבור ERP, HCM ו-CX, פלטפורמת מסד נתונים כשירות (PaaS) שהיא הטובה מסוגה וכן תשתית כשירות (IaaS) ממרכזי נתונים הממוקמים באמריקה הצפונית והדרומית, אירופה ואסיה. למידע נוסף על Oracle (NYSE:ORCL), בקרו בקישור www.oracle.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il