TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2018


אבוגן
ההפסד ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכם לסך של 5.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של סך של 4.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB), מודיעה היום על תוצאות הרבעון הראשון שהסתיים ביום 31 במרץ, 2018.

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן מסר: " כפי שעידכנו ברבעון הקודם המבנה של אבוג'ן כיום מורכב משלוש חטיבות חקלאיות ושתי חברות בנות, כאשר הפלטפורמה המחשובית הייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB) עומדת במרכז החברה. אני שמח לציין כי ברבעון הראשון של שנת 2018 הגענו להישגים משמעותיים בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו.

"בחטיבת הכימיה, אני מבקש להדגיש את ההישג שדיווחנו עליו היום בנוגע לשיתוף פעולה חדש עם BASF המתמקד בפיתוח קוטלי חרקים חדשניים. אני מאוד גאה בהישג זה, לא רק משום שזהו שיתוף פעולה שני עם BASF, בנוסף לשיתוף הפעולה הקיים שלנו עם BASF בתחום קוטלי העשבים, אלא גם בגלל שהודענו על השגת אבן דרך ראשונה בפרויקט זה - זיהוי של אתרי קישור לחלבונים ידועים - עדות נוספת לאיכות הטכנולוגיה והיכולות שלנו.

"בחטיבת הזרעים, הודענו לאחרונה יחד עם מארון ביו-אינוביישנס על התקדמות של גנים בקטריאלים לשלב 1 בתהליך פיתוח המוצר לעמידות לחרקים. שמחנו לעדכן כי בפעם הראשונה באבוג'ן גנים כנגד חרקים מסוג Hemiptera התקדמו לשלב 1. בעקבות הישג זה, תוכנית המוצר שלנו לקוטלי חרקים באמצעות גנים בקטריאלים, כוללת כעת גנים שהגיעו לשלב 1 בתהליך פיתוח המוצר כנגד כל אחת ממשפחות החרקים המשמעותיות: Coleoptera, Lepidoptera ו-Hemiptera.

"בחטיבת האג-ביולוג'יקלס, אני מרוצה מההתקדמות בעבודה המשותפת שלנו עם Corteva (חברת החקלאות שנוסדה בעקבות המיזוג של דופונט ודאו) לפיתוח ביו-סטימולנטים (בקטריות לשיפור יבול) לתירס. בתוכנית החיטה לפיתוח ביו-סטימולנטים, הקציר של השדות בהם נערכים הניסויים זו השנה השנייה יחל בשבועות הקרובים. בתחום של ביו-פסטיצידים (בקטריות נגד מזיקים), בהתבסס על תוצאות מבטיחות בניסויי חממה בתוכניות המוצר לביו-פונגיצידים (בקטריות נגד פטריות) נגד פוזריום בתירס וביו-אינסקטיצידים (בקטריות נגד חרקים) כנגד western corn rootworm, מאמצי הפיתוח מתקדמים לבדיקות נוספות של היעילות כנגד מזיקים נוספים ותנאי סביבה.

"בהתייחס לחברות הבנות שלנו, אני מרוצה מהתקדמות שהושגה בכל אחת מהן. בחברת הבת ביומיקה, אשר הוקמה בסוף 2017 ומתמקדת בפיתוח טיפולים תרופתים מבוססים מיקרוביום, הודענו במהלך השנה כי החברה תתמקד בפיתוח טיפולים לחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה, אימונו-אונקולוגיה ומחלות הקשורות למערכת העיכול. בנוגע לחברת הבת השניה, אבופיול, המתמקדת במסחור זרעי קיקיון, אנו ממשיכים לראות התקדמות כמתוכנן בפיתרון צוואר הבקבוק של קציר מכני.


"לבסוף, אני מבקש להדגיש שוב כי פלטפורמת ה-CPB היא זו שעומדת במרכז כלל פעילות החברה. כל ההישגים המתוארים לעיל התאפשרו בזכות היתרון התחרותי שמעניקה לנו פלטפורמטת ה-CPB, המאפשרת לנו פיענוח דיגיטלי של העולם הביולוגי, אשר מוביל ומאפשר האצה של פיתוח מוצרים במגוון תחומי מדעי החיים. אנו מצפים להמשיך לשתף אתכם בהתקדמות בתוכניות המוצר המגוונות שלנו ומצפים כי שנת 2018 תמשיך להראות את היכולות היחודיות של פלטפורמת ה-CPB." סיכם מר עופר חביב.

תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2018:

נכון ליום 31 במרץ 2018, יתרות המזומנים, הפיקדונות הבנקאיים לזמן קצר וניירות הערך הסחירים של החברה הסתכמו לסך של כ-66.0 מיליון דולר, המיצגים שימוש במזומן של כ-5.8 מיליון דולר ברבעון הראשון בשנת 2018. השימוש במזומן ברבעון הראשון בשנת 2018 כולל הוצאות מראש והוצאות חד פעמיות של כ-1.6 מיליון דולר. בנוסף, אנו צופים כי ברבעונים הבאים השימוש השוטף של מזומן יקטן. לחברה אין חובות לבנקים.


בהנחת המשך פעילותה העסקית הנוכחית של החברה ב 2018 וללא מקורות הכנסה חדשים משיתופי פעולה קיימים או חדשים, אבוג'ן מצפה כי השימוש במזומנים יהיה בטווח של 14-16 מיליון דולר.
ההכנסות כוללות בעיקר תשלומים עבור שרותי מחקר ופיתוח שהתקבלו במסגרת חלק מהסכמי שיתופי הפעולה השונים של החברה. מרבית הסכמים אלו כוללים גם תשלומי אבני דרך, תמלוגים עתידיים או הכנסות אחרות הנובעות מחלוקת רווחים ממוצרים שיפותחו בעתיד.


ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכמו בסך של 0.4 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך של 0.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017. הירידה בהכנסות משקפת את הירידה נטו בתשלומים עבור שירותי מחקר ופיתוח, זאת, בהתאם להסכמי שיתופי הפעולה השונים של אבוג'ן. ירידה זו נובעת בעיקר מהתקדמות הפעילות במסגרת שיתוף הפעולה של החברה עם מונסנטו מגילויי גנים וולידציה בצמחי מודל, פעילויות אשר התבצעו בעיקר באבוג'ן, לפעילויות פיתוח ראשוניות בצמחי מטרה, אשר מתבצעות על ידי מונסנטו.


הוצאות מחקר ופיתוח ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכמו בכ-3.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-4.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017. במהלך הרבעון הראשון של שנת 2018, המשכנו לתמוך בתוכניות מוצר קיימות וכן הרחבנו תוכניות חדשות, כדוגמת התוכניות של חברת ביומיקה. למרות פעילויות אלו, הוצאות מחקר ופיתוח ירדו כתוצאה מהמבנה הארגוני החדש אשר נכנס לתוקף בתחילת שנת 2018.
ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכם לסך של 4.9 מיליון דולר בהשוואה ל-5.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. הירידה בהפסד התפעולי נבעה בעיקר מהירידה בהוצאות מחקר ופיתוח, כמפורט לעיל, אשר קוזזו חלקית על ידי עלייה נטו בסעיפי הוצאות אחרים.
הוצאות המימון נטו ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכמו בכ-0.4 מיליון דול


 בהשוואה להכנסות מימון נטו של 0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המימון ברבעון הראשון השנה נובעות בעיקר משערוך של תיק ניירות ערך הסחירים של החברה בעקבות העליה בריבית איגרות חוב ממשלתיות של ארה"ב.
ההפסד ברבעון הראשון של שנת 2018 הסתכם לסך של 5.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של סך של 4.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017. העלייה בהפסד ברבעון הראשון השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נבעה מעלייה בהוצאות מימון, נטו כאמור וזאת למרות הירידה בהפסד התפעולי.

שיחת ועידה:
הנהלת החברה קיימה , 29 במאי 2018, בשעה 16:00 שעון ישראל, שיחת ועידה בשפה האנגלית לסקירת התוצאות. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון שמספרו 03-918-0610. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר החברה, www.evogene.com. השמעה חוזרת של שיחת הועידה תהיה זמינה החל משלוש שעות מתום שיחת הועידה ועד ה–8 ביוני 2018. להאזנה להקלטה יש לחייג לטלפון שמספרו: 03-925-5928, וכן באמצעות אתר החברה למשך עשרה ימים.

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה לשיפור הכדאיות הכלכלית של גידולים חקלאיים. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ויחודית שממנפת הבנה מדעית וטכנולוגיות מחשוביות לצורך ניצול ''Big Data חקלאי לפיתוח תכונות זרעים משופרות (באמצעות גישות של הנדסה גנטית ואחרות), וכן מוצרים חדשנים בתחומי האג-כימיה והאג-ביולוגיה. לאבוג'ן שיתופי פעולה אסטרטגיים לאורך השנים עם חברות החקלאות המובילות בעולם ביניהן: BASF, DuPont, Monsanto, Syngenta, Bayer. שיתופי הפעולה מתמקדים בפתרונות חדשניים בתחומי שיפור יבול והגנת הצומח. משרדיה הראשיים של אבוג'ן ממוקמים ברחובות, ישראל ומניית החברה נסחרת בבורסת תל-אביב (סימול בת"א: אבגן) ובבורסה האמריקאית (NASDAQ:EVGN). אלפי גנים שהתגלו על ידי אבוג'ן הועברו לשותפים תחת הסכמים נושאי תמלוגים ואבני דרך. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il