TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

BASF ואבוג'ן מודיעות על שיתוף פעולה רב שנתי לפיתוח קוטלי חרקים חדשניים


אבוגן
החברות מעדכנות כי אבן הדרך הראשונה בשת"פ הושגה

BASF (BASF.SE:BAS.DE), אחת מהחברות המובילות בעולם לכימיה ואבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים, הודיעו היום על שיתוף פעולה חדש לפיתוח קוטלי חרקים חדשניים. קוטלי החרקים שיפותחו, מבוססים על אתרי קישור חדשים לכימיקלים (Sites-of-Action, SoA) בחלבונים ידועים בחרקים אשר חיוניים לקיומם. בנוסף, החברות הודיעו היום כי הן השיגו את אבן הדרך הראשונה במסגרת השת"פ עם בחירתם המשותפת של מספר אתרי קישור חדשים שהתגלו על ידי אבוג'ן בחלבוני המטרה. אתרי קישור חדשים אלו יהוו את הבסיס לשלב הבא, שלב הגילוי, בו יתמקדו באיתור המולקולות הביו-אקטיביות הרלוונטיות.


בשלב הבא של שיתוף הפעולה, באמצעות שימוש בשיטות מחשוב שאבוג'ן פיתחה ובאמצעות תהליך מיחשובי חכם של זיהוי מולקולות כימיות חדשניות, אבוג'ן תפעל למציאת מולקולות כימיות שהן בעלות פוטנציאל לפעול על אתרי הקישור החדשים בחלבוני המטרה. מולקולות כימיות אלו יבדקו ע"י .BASF


ערן קוסובר, סמנכ"ל ומנהל כללי של חטיבת הכימיה מסר: "קוטלי חרקים חדשניים הכרחיים לצימצום הנזקים מחרקים, להגדלת איכות וכמות היבול ולהשפעה על בריאות הציבור. אני נרגש מכך ששיתוף הפעולה עם BASF השיג את אבן הדרך הראשונה לקראת גילוי ופיתוח של קוטלי חרקים חדשים. שיתוף הפעולה מסמל צעד חשוב בכניסת חטיבת הכימיה של אבוג'ן לתחום קוטלי החרקים ומהווה התפתחות חשובה של מערכת היחסים שלנו עם BASF, מובילה עולמית בפתרונות חקלאיים."


הרולד בסטיאנס, סמנכ"ל גלובלי לפיתוח קוטלי חרקים, BASF הגנת יבול מסר: "מציאת כימיה אפקטיבית נגד חרקים שיש לה את היכולת להבדיל בין חרקים מזיקים למינים אחרים שאינם מזיקים היא אחד ממנועי החדשנות העיקריים בתעשייה שלנו. הפלטפורמה הטכנולוגית של אבוג'ן, בשילוב המומחיות שלנו במחקר ובפיתוח של רכיבים פעילים חדשים, יאפשרו לנו להאיץ את הגילוי של פתרונות חדשניים, יעילים ובטוחים עבור הצרכנים שלנו".


בשלב הבא בשיתוף הפעולה, אבוג'ן תשתמש בפלטפורמת ה-CPB (Computational Predictive Biology) לגילוי חישובי של כימיה שתתחבר לאזורי הקישור החדשים בחלבוני המטרה ותדכא את הפעילות שלהם. לאחר מכן, המולקולות הכימיות שיתגלו על ידי אבוג'ן יועברו לפלטפורמת הגילוי לקוטלי חרקים של BASF למבדקי יעילות על חרקים וכדי לקבוע את היכולת של הכימיה להקשר לחלבוני המטרה.

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן מסר: "אנחנו גאים מאוד להודיע על שיתוף פעולה נוסף עם BASF. אנו מאמינים כי לשיתוף הפעולה יש פוטנציאל להביא לשוק קוטלי חרקים חדשניים אשר יספקו מענה לצרכי החקלאים. יתרה מכן, שיתוף פעולה זה והתוצאות אשר הושגו מספקים הוכחה נוספת ליכולות החיזוי של פלטפורמת ה-CPB של אבוג'ן. אנו בטוחים כי שיתוף פעולה זה יוביל למוצרים חדשים וברי קיימא".
התנאים הכספיים של שיתוף הפעולה לא נמסרו.


About BASF’s Crop Protection division:
With a rapidly growing population, the world is increasingly dependent on our ability to develop and maintain sustainable agriculture and healthy environments. BASF’s Crop Protection division works with farmers, agricultural professionals, pest management experts and others to help make this possible. With their cooperation, BASF is able to sustain an active R&D pipeline, an innovative portfolio of products and services, and teams of experts in the lab and in the field to support customers in making their businesses succeed. In 2017, BASF’s Crop Protection division generated sales of €5.7 billion. For more information, please visit us at www.agriculture.basf.com or on any of our social media channels.

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לשווקים מרכזיים במדעי החיים דרך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית הממנפת הבנה מדעית וטכנולוגיות מחשוביות. הפלטפורמה משמשת לפיתוח מוצרים חדשניים בתחומי האג-כימיה, אג-ביולוגיה ואג-זרעים (GM and non GM), ועל ידי שתי חברות בנות, אבופיול, הממוקדת בזרעי קיקיון וביומיקה, הממוקדת במיקרוביום האנושי. באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות החקלאות המובילות בעולם ביניהן: BASF, Bayer, DuPont, Monsanto, Syngenta, אבוג'ן העבירה רישיונות לגנים, מולקולות ומיקרובים לשותפיה תחת הסכמים נושאי תשלומי אבני דרך ותמלוגים. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il