TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1 מרחיבה את שירותי הענן ונכנסת לתחום ה-Cloud ERP


One1
רוכשת את חברת לינוטק הישראלית שמתמחה ביישום מערכות ארגוניות בענן

One1 מודיעה על רכישת חברת לינוטק הישראלית, אשר מתמחה ביישום מערכות ארגוניות בענן. הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת One1 להרחבת השירותים בענן ולהעמקת היכולות המקצועיות ביישום מערכות בענן כגון ERP, CRM, HCM ו-BI.


לינוטק היא שותפה של אורקל העולמית (Gold Partner Cloud Standard) והראשונה בישראל שהוסמכה ליישם בצורה מלאה את Oracle Cloud ERP. לחברה ניסיון בביצוע מספר פרויקטים מורכבים במגזרי תעשייה שונים בישראל ובחברות בינלאומיות, ובין לקוחותיה חברות מובילות במשק כגון מלאנוקס (Mellanox), רדוור (Radware), הסוכנות היהודית, Wix, OTI, אבן קיסר ועוד.


שי אוזון, מנכ"ל One1: "הרכישה היא צעד נוסף בהרחבת היכולות המקצועיות שאנו מציעים ללקוחותינו בענן. המומחיות של לינוטק מהווה תוספת כוח לפעילות החזקה שכבר קיימת ב-One1 בתחום ה-ERP, ה-CRM ושאר המערכות הארגוניות בענן, עם פתרונות כמו NetSuite, Salesforce, SAP ואחרים. לחברה צוות חזק ובסיס לקוחות טוב, ואני מאמין כי החיבור יתרום לשני הצדדים, ובעיקר ללקוחות של One1".
סלביק גימלברנד, מנכ"ל לינוטק: "אנחנו שמחים להצטרף ל-One1, קבוצת שירותי המחשוב המובילה בארץ. אנו רואים במהלך פוטנציאל גדול לצמיחה בארץ ובחו"ל, יכולת להציע מגוון שירותים רחב יותר ללקוחותינו ואפשרות להיכנס לפרויקטים גדולים כחלק מהפורטפוליו של חברה מובילה כמו One1. ביחד אנחנו נמשיך להוביל את שוק ה-ERP בישראל".

אודות One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת One1 הוא שי אוזון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il