TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת מדווחת על גידול משמעותי ברווחיות ברבעון הראשון של 2018


גילת
הכנסות הרבעון הראשון של 2018 הסתכמו ב-67.4 מיליון דולר, עלייה של 5.4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017. ההכנסות ממגזר Fixed Networks וממגזר Mobility Solutions צמחו בכ-40%

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2018.

דגשים עיקריים:
הכנסות הרבעון הראשון של 2018 הסתכמו ב-67.4 מיליון דולר, עלייה של 5.4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017.
בהתאם למגזרי הפעילות המעודכנים של החברה:
ההכנסות ממגזר Fixed Networks ברבעון הראשון של 2018 גדלו ב- 40% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד;
ההכנסות ממגזר Mobility Solutions גדלו ב- 39.3% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017;
ההכנסות ממגזר Terrestrial Infrastructure Projects ירדו ב- 59.4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017, כאשר שלב ההקמה של פרויקט החברה עבור Fitel בפרו מתקרב לסיומו והפרויקט יעבור לשלב התפעולי בהמשך השנה.

המשך רווחיות חזקה:
הרווח התפעולי על בסיס GAAP גדל ל- 3.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2018, בהשוואה ל- 0.02 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב- 5.1 מיליון דולר, עלייה של 108% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ברבעון הראשון של 2018 הסתכם הרווח הנקי על בסיס GAAP ב- 2.3 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 0.8 מיליון דולר או 1 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2017.


ברבעון הראשון של 2018 גדל הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ל- 3.8 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 1.7 מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2017.
ברבעון הראשון של 2018 גדל ה-EBITDA המתואם ב- 78% והסתכם ב- 7.5 מיליון דולר, או 11.2% מההכנסות.
ההנהלה מאשררת את יעדיה לשנת 2018: טווח הכנסות של 285 מיליון דולר עד 305 מיליון דולר (עליה של 1% עד 8% בהשוואה ל-2017), רווח תפעולי על בסיס GAAP של 17 מיליון דולר עד 21 מיליון דולר (עליה של 56% עד 93% בהשוואה ל-2017), ו-EBITDA מתואם של 30 מיליון דולר עד 34 מיליון דולר (עליה של 15% עד 30% בהשוואה ל-2017).

יונה עובדיה, מנכ"ל גילת התייחס לתוצאות: "אני שמח לדווח כי הרבעון הראשון של 2018 היה מאד חיובי עבור גילת. "הרבעון הראשון היה חיובי ביותר מנקודת מבט עסקית, עם זכיות משמעותיות והישגים.
"זכינו עם Speedcast בהסכם משמעותי בהיקף של עשרות מיליוני דולרים מ- NBN באוסטרליה כמענה לדרישה של שירותי פס רחב לעסקים ולקוחות גופים ממשלתיים.


"בנוסף, התקדמנו בתחום התמסורת לספקיות שירותי תקשורת עם מספר הרחבות נוספות של רשתות תמסורת סלולרית, וכן זכייה בעסקת תמסורת עבור רשת תקשורת קריטית של Altice בפורטוגל.
"נוסף על כן, השקנו את הטרמינל האווירי כפול-התדר של גילת עבור אספקת אינטרנט מהיר למטוסים, אשר השיג ביצועים ראויים לציון במהלך הדגמה חיה ללקוחות בסין, הן בתדרי Ku והן ב- Ka, עם מהירויות הורדה יוצאות דופן של 130 מגה ביט לשניה עם עשרות משתמשים בו זמנית".


"התוצאות הפיננסיות החזקות שלנו שנה אל מול שנה ברבעון זה הינן תוצאה של המשך התקדמותנו העסקית ושל מנועי הצמיחה האסטרטגיים שלנו של תמסורת סלולרית ואינטרנט מהיר למטוסים (IFC), ובאה לידי ביטוי בכל הפרמטרים, לרבות הצמיחה המשמעותית ברווח התפעולי, הן על בסיס GAAP והן על בסיס non-GAAP, והמשך הצמיחה ב-EBITDA המתואם ל- 7.5 מיליון דולר, גידול של 78% בהשוואה לרבעון הראשון של 2017. בנוסף, עמדנו במחויבותנו לרווחיות על בסיס GAAP עם רווח נקי של 2.3 מיליון דולר ברבעון הראשון בהשוואה להפסד של 0.8 מיליון דולר ברבעון הראשון אשתקד.
מר עובדיה סיכם: "הרבעון הראשון החזק יחד עם חתימת ההסכם המשמעותי עם NBN באוסטרליה, אפשר לנו התחלה טובה לשנה. אנו נותרים מלאי בטחון באסטרטגיה שלנו ובהשגת יעדינו לשנה".

הכרזות בולטות של גילת:
גילת משיקה טרמינל אווירי כפול-תדר לאספקת אינטרנט מהיר למטוסים
גילת נבחרה על ידי Altice Portugal לספק פתרונות תמסורת עבור רשת תקשורת קריטית
גילת נבחרה על ידי Hispasat לפרויקט בשווי מיליוני דולרים לאספקת שירותי פס רחב במקסיקו

פרטי שיחת הועידה:
הנהלת גילת תארח שיחת ועידה היום, ה-15 במאי, בשעה 16:30 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות הרבעון הראשון של 2018. להאזנה לשיחה יש לחייג 3-918-06090.
הקלטת השיחה תהיה זמינה באתר גילת למשך 30 יום בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא: http://www.veidan-stream.com/gilatq1-2018.html . השיחה תהיה זמינה גם באתר גילת למשך שלושים יום בכתובת www.gilat.com.

הקלטת השיחה תהיה זמינה החל מסביבות השעה 19:00 היום, ועד ל-15 ביוני 2018 בשעה 19:00. להאזנה להקלטה יש לחייג 3-925-59010.

גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)
סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות GAAP של הרשות לניירות ערך האמריקאית. בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה מדדים פיננסיים שלא על פי GAAP: רווח נקי, רווח תפעולי, EBITDA מתואם ורווח למנייה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים. גילת מציגה EBITDA מתואם (רווח תפעולי לפני פחת, הפחתות, תגמול מבוסס מניות ועלויות הקשורות לרכישת חברות, עלויות ארגון מחדש, ירידת ערך מוניטין, ירידת ערך רכוש קבוע , הוצאות משפטיות הקשורות לסודות מסחריים ועלויות הקשורות לתכנית חנינת מס).


ה- EBITDAהמתואם מוצג בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה. החברה מאמינה כי מדד זה, כאשר בא בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק מידע שימושי למשקיעים להערכת תוצאות תפעוליות ומגמות שוטפות. EBITDA מתואם, אינו מיועד לבחינה במנותק, ואין לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח נקי לתקופה והוא אינו יכול להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר; ואין הוא מיועד לספק תחזית של תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי מערכת מקיפה של כללים או עקרונות חשבונאיים ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. המידע המשלים בין הרווח התפעולי וה-EBITDA המתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.


הצגת הרווח הנקי, הרווח התפעולי, ה-EBITDA המתואם והרווח למנייה שלא על פי GAAP אינו מיועד לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיים התפעוליים ולנזילות של גילת.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לוויינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. יישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il