TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.בי.אי על דלתא


איביאי
דוח טוב לרבעון הראשון

שירה אחיעז, אנליסטית קמעונאות, אי.בי.אי בית השקעות על דוחות דלתא: אפשר לצפות לשיפור בתוצאות

בסה"כ דלתא הציגה דוח טוב, עם עלייה בהכנסות, תרומה של מטבעות ושיפור ברווחיות. נציין כי הרווחיות התפעולית הייתה נמוכה מהצפי שלנו.


בשנה הקרובה יש לצפות לשיפור בתוצאות הודות למהלכי התייעלות, המשך מגמה חיובית בפעילות בישראל והסכמי זיכיון חדשים.

כמו כן, רכישת קבוצת Eminence שעומדת על הפרק צפויה לתמוך בתוצאות במבט קדימה, כאשר תרומת השלמתה תבוא לידי ביטוי בשנת 2019.

אנו נותרים בהמלצת תשואת יתר, במחיר יעד של 135 ₪ למניה.

אתמול בלילה פרסמה חברת דלתא את הדוחות לרבעון הראשון של שנת 2018. החברה הציגה דוחות טובים, עם צמיחה של 6% בשורה העליונה לצד שיפור ברווחיות ביחס למקביל.

הכנסות – דלתא הציגה עלייה של 6% במכירות מהרבעון המקביל, בעיקר בעקבות צמיחה בפעילות שיסר ודלתא ישראל.

רווחיות – דלתא ממשיכה להציג שיפור משמעותי ברווחיות הגולמית שעמדה על 37.9%, בין היתר בעקבות תרומת שערי חליפין, עלייה בפעילות הממותגת (דלתא ישראל, שיסר ודלתא מותגי פרימיום) המאופיינת בשיעורי רווחיות גבוהים יחסית ושיפור בתנאי סחר במגזר דלתא מותגי פרימיום.

לעומת זאת, לא כל השיפור בגולמי השתרשר לתפעולי, זאת לאור עלייה בהוצאות מכירה ושיווק, בעיקר כתוצאה משערי חליפין והתרחבות רשת החנויות בפעילות שיסר ודלתא ישראל.

נציין כי הרווחיות התפעולית שהחברה הציגה הייתה מתחת לצפי שלנו, בין היתר בעקבות עלויות הקשורות למעבר למרכז הפצה חדש בארה"ב בפעילות דלתא מותגי פרימיום.

דיבידנד – הוכרז דיבידנד על סך כ-3.5 מיליון דולר, היום הקובע 24/05.

תחזית – החברה אישרה את התחזית לשנת 2018: מכירות בטווח של 1,400-1,440 מיליון דולר, רווח תפעולי של 91-96 מיליון דולר, EBITDA של 119-125 מיליון דולר, רווח נקי של 54-59 מיליון דולר.

בחלוקה למגזרי פעילות:

דלתא ארה"ב – למרות תחילת הסכם הזיכיון של CK ילדים, המכירות במגזר זה ירדו ב-6% ביחס למקביל והסתכמו ב-102.7 מיליון דולר, בעיקר על רקע שיפטינג בהזמנות מהרבעון הראשון לרבעון השני של השנה.

כתוצאה מכן, גם נרשמה ירידה ברווח התפעולי ל-5 מיליון דולר (רווחיות תפעולית של 4.8%).

חטיבה גלובלית-פלח שוק עליון – צמיחה של 8.8% בהכנסות ברבעון אשר הסתכמו ב-68.4 מיליון דולר, זאת כתוצאה מעלייה במכירות בארה"ב ובאירופה.

נציין כי הרווח התפעולי עמד על 3.8 מיליון דולר (רווחיות תפעולית של 5.6%) והושפע לשלילה בין היתר משערי חליפין לצד עלויות שקשורות למפעל בויאטנם. כנראה כי נראה את הצמצום בהפסדים במפעל רק במחצית השנייה של השנה.

שיסר – צמיחה מרשימה של 22.5% במכירות שהסתכמו בכ-58 מיליון דולר, כאשר במונחי מטבע מקומי צמחו ב-6%. הצמיחה נבעה בין היתר בעקבות פתיחת חנויות, צמיחה בפעילות באונליין והתחזקות היורו מול הדולר.

נציין כי המטבעות תרמו גם לרווח התפעולי שעמד על 2.4 מיליון דולר (רווחיות תפעולית של 4.1%).

דלתא ישראל – מכירות המגזר צמחו בשיעור גבוהה של 31.4% והסתכמו בכ-44 מיליון דולר, כאשר במונחי מטבע מקומי צמחו ב-22%.

הצמיחה במכירות הושגה הודות לעיתוי חג הפסח, פתיחת חנויות, התחזקות השקל מול הדולר וצמיחה בפעילות המקוונת.

ברבעון הנוכחי מגזר זה הציג רווח תפעולי של 0.8 מיליון דולר (רווחיות תפעולית של 1.8%), לעומת הפסד ברבעון המקביל. חלק מן השיפור קוזז בעקבות עלייה בשכר המינימום במשק בפעימה נוספת בתחילת השנה.

דלתא מותגי פרימיום – יציבות בהכנסות (ביחס למקביל) שהסתכמו ב-66.7 מיליון דולר ברבעון. חלק מהשיפור בשורה העליונה קיזזו סגירה של חנויות (שצפויה ללוות אותנו גם בשנה הקרובה) ומעבר לפעילות בזכיינות למותג המפסיד Ella Moss.

מהלכי התייעלות לצד סגירת החנויות המפסידות שהושלמו בהתאם לאסטרטגיית הנהלת החברה תרמו לשורת הרווח התפעולי של המגזר אשר הסתכם ב-4.1 מיליון דולר (רווחיות תפעולית של 6.1%).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il