TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ירו ד'סטארט-אפ


מאסטרקארד
איזה סטארט-אפ ירכב עד ניו-יורק?

10 חברות סטארט-אפ התחרו בחמישי האחרון בתחרות לא שגרתית של מאסטרקארד תוך כדי מסע של 12 ק"מ רכיבה על אופניים. החברות התחרו בניהם על מנת לזכות באפשרות להציג את עצמן בתוכנית ה-Start Path הגלובלית של מאסטרקארד שתערך השנה בניו-יורק. התוכנית נועדה לתמוך בחברות סטארט-אפ חדשניות בתחילת דרכן המפתחות את הדור הבא של פתרונות מסחריים.


הסטארט-אפים מתחומי הפינטק, הסייבר והמסחר האלקטרוני הציגו את החברות שלהם לצוות שופטים שכלל את ג'ייסון ליין, סגן נשיא לפיתוח עסקי, מאסטרקארד אירופה, אנדרס המברגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל ומדינות נוספות באירופה, הלית רוטשטיין, מנהלת תחום סטארט-אפים ופינטק בישראכרט, שירה באום, מנהלת מחלקת חדשנות ודיגיטל בלאומי קארד, אבישג פישמן, מנהלת פרויקטים ופיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד, רועי מינקוב, ראש תחום פיתוח עסקי אסטרטגיה, חדשנות ופינטק בישראכרט, ארז אהרוני, מנהל טכנולוגיה בכאל, עופר קויפמן, מנהל תחום חדשנות ודיגיטל בלאומי קארד, עמי איסקוב, אחראי פינטק בבנק הבינלאומי, רן לויצקי, מנהל מיזמי פינטק ב-Viola, אוהד כהן, מנהל פיתוח עסקי ופינטק ואורי ציחור, מנהל תחום היי-טק בארנסט אנד יאנג.


חברת הסטארט-אפ Rewire שהינה חברת תשלומים דיגיטליים המתמחה בנתינת שירותים פיננסים לאזרחים בינלאומיים, זכתה במקום הראשון ותטוס לניו יורק להציג במסגרת תכנית ה-Start Path את הרעיון שפיתחו בפני צמרת ההנהלה הבכירה של מאסטרקארד בארה"ב ולמעלה מ- 100 מנהלי החברות מהגדולות מהעולם הפועלות בתחומי הבנקאות, הפיננסים והמסחר. החברה תתחרה מול 10 סטארט-אפים מכל העולם, אשר נבחרו בתחרויות דומות, במטרה להשיג שיתופי פעולה גלובליים ועסקיים.


Rewire החלה את פעילותה בישראל לפני כשנתיים וצמחה משמעותית בשוק מאז. החברה מסייעת למשתמשים לשמור על עמלות ותעריפים כאשר הם שולחים כסף מישראל ליותר מ -20 מדינות. לאחרונה החלה החברה להתכונן לפעילות אירופאית שם תשיק חשבון וירטואלי לאזרחים בינלאומיים עם כרטיס נטען דביט של מאסטרקארד ודגש על תשלומים בינלאומים, המרות מט"ח ועוד.


את המקום השני קטפה חברת הסטארט-אפ AskToPay אשר פיתחה אפליקציה לבני הנוער לתשלומים דרך הסמארטפון. באמצעות לחצן תשלום ייעודי בני נוער יכולים כעת לבקש מהוריהם תשלום עבור הרכישות המקוונות שלהם. AskToPay זכתה בזוג כרטיסים לגמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול.
אנדרס המברגר (Andras Hemberger), מנכ"ל מאסטרקארד ישראל ציין באירוע כי התחלנו מסורת של קידום חברות סטארט-אפ ישראליות לטובת השתלבותן במערכות הגלובליות של העולם הפיננסי של מאסטרקארד ולקוחותיה. אני שמח שהשנה עלו לגמר גם 2 סטארט-אפים שנוסדו על ידי נשים וצוות השיפוט עצמו היה מורכב משופטות רבות.


סטארט-אפ נוסף שעורר עניין מיוחד וצד את עינו של ג'ייסון ליין, סגן נשיא לפיתוח עסקי, מאסטרקארד אירופה הואSonarax Technologies שאותו הציגה גלית לב-רן, סמנכ"לית לקוחות בחברה ואחת המייסדות. Sonarax פיתחה מערכת אימות מאובטחת בין התקנים שונים מבוסס סאונד ומאפשרת לכל התקן מצויד ברמקול ובמיקרופון כגון מכשיר סלולרי להפוך לחיישן קירבה קולי ולבצע פעולות פיננסיות כשהאימות והאישור לכל מבוסס על תדר על קולי.
עוד השתתפו בתחרות חברות: Coolix.io, Playkers, Easy Send, BeeEye, Paidit, Hedgewiz, Shoodoo Analytics Ltd, Sonarax Technologies ו- Picafuel.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il