TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפסילון דלתא החזקות והשקעות – בבעלות משפחת עפיפי - זכתה במכרז להקמת המלון הראשון בישוב בדואי


משרד התיירות
המלון יוקם בשיבלי ויכלול 120 חדרים בדרגת 4 כוכבים

המלון יוקם למרגלות הר תבור בכפר שיבלי-אום אל גאנם. המלון יכלול כ-120 חדרים וישתרע על שטח של כ-14 דונם למרגלות הר תבור. במקום מתוכנן לקום מלון הבוטיק הבדואי הראשון בעולם בדרגת 4 כוכבים. החברה הזוכה היא חברת אפסילון דלתא החזקות והשקעות בע"מ, בבעלות משפחת עפיפי, אשר תשלם לרשות מקרקעי ישראל 150,000 ש"ח.


השטח המדובר, שנמצא בניהול רשות מקרקעי ישראל, יימסר לזוכה על פי תנאי המכרז עם פטור מעלות חכירה. היזם הזוכה יממן את עלות הפיתוח של המלון, וזאת בהשתתפות המדינה כאשר משרד התיירות צפוי לתת מענק של עד 33% מסך עלות ההקמה, בהתאם לעמידה בתנאים של מנהלת ההשקעות במשרד, וכן בכפוף לקיומו של תקציב. כמו כן, אישר לאחרונה משרד התיירות תקציב להקמת תשתיות תיירותיות ביישוב, אשר נמצא במיקום אסטרטגי מבחינה תיירותית, בהיותו סמוך להר תבור ולמקומות קדושים נוספים הנמצאים במסלולי הצליינים המגיעים לישראל.


שיבלי-אום אל גנם, היא מועצה מקומית במחוז צפון המונה כ-7,000 תושבים. היא מורכבת משני הישובים - שיבלי ואום אל-גנם, הקרובים מאוד האחד לשני ונמצאים על המורדות המזרחיים-דרום מזרחיים של הר תבור עם נוף ייחודי שמושך תיירים רבים. הכפר ממוקם על הציר העולה לכנסיות הקדושות שעל פסגת התבור ועל ציר הבשורה ושביל ישראל, ויותר מחצי מיליון תיירים עוברים דרכו כל שנה בדרכם לכנסיות.


יריב לוין, שר התיירות: "אני מברך על הקמת המלון, ומשוכנע שהתיירים יהנו מהמיקום המיוחד שלו, מקרבתו לאתרים הקדושים לנצרות ומהחוויה המיוחדת והאותנטית בכפר. אנו שמים דגש מיוחד על פיתוח תיירות בכל הארץ ובכל המגזרים, ואני משוכנע שהמלון החדש שיוקם בסיוע המשרד, יחד עם הקמת תשתיות תיירות בסביבתו, יהיה הצלחה ויסייע לפיתוח התיירות באזור".


עדיאל שמרון, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "לצד המאמצים לשיווק קרקעות לדיור אנו פועלים גם לקידום מיזמים תיירותיים ומסחריים בישראל דוגמת המלון הבדואי הראשון בעולם אשר יהווה מקור משיכה לתיירות מקומית ונכנסת ויהווה מקור תעסוקה לתושבי האזור".


ראש מועצת שיבלי, נעים שיבלי: "התכנון הוא מלון בוטיק מפואר, ייחודי אשר מבוסס על התרבות הבדואית ועל הכנסת האורחים והאוכל הבדואי הטבעי והבריא מהגליל. זה יהיה מלון יוקרתי שאין כמותו בישראל, מה שייתן תנופה כלכלית לכפר ולאזור כולו, וייצור מאות מקומות עבודות במלון ובשוק התיירותי שיוקם לידו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il