TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת יעל רכשה את חברת CloudTech


קבוצת יעל
היקף העסקה מיליוני שקלים
הרכישה נועדה לחזק את נוכחותה של הקבוצה בשוק פתרונות ה-IT והליבה בארגונים ותרחיב את היצע הפתרונות שלה בתחומי שירותי מחשוב הענן וה- Salesforce

קבוצת יעל מודיעה היום על רכישתה של חברת CloudTech. הרכישה נועדה לחזק את נוכחותה של הקבוצה בשוק פתרונות ה-IT והליבה בארגונים. מהלך זה נעשה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של יעל ובמטרה להרחיב את היצע הפתרונות שלה בתחומי שירותי מחשוב הענן בכלל וה- Salesforce בפרט.

חברת CloudTech עוסקת במתן שירותים מקצועיים (ייעוץ, פיתוח והטמעה) על גבי הפלטפורמה של חברת Salesforce, והיא שותפת זהב שלה. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי אבי אביסרור, מייסד ומנכ"ל החברה, היא מעסיקה כ-40 עובדים ומשרדיה ממוקמים ברעננה. עם לקוחות החברה נמנים: IronSource, Zerto, sisense , קבוצת תדהר, ההסתדרות הלאומית, בי"ח אל"ין ולאחרונה זכתה במכרז של משרד ראש הממשלה – רשות התקשוב, משרד המשפטים, קרן ידע (הסתדרות המח"ר) ועוד.

ל- CloudTech מספר שותפויות עם חברת Salesforce: היא משמשת כאינטגרטור (SI) וכשותף זהב של Salesforce בתחום פתרונות הענן בכלל ופלטפורמת Salesforce בפרט. בנוסף, פועלת CloudTech לפיתוח מוצרים מותאמים אישית עבור חברות מוצר המעוניינות להפיץ את פתרונותיהם בקרב לקוחות Salesforce בעולם (PDO), וכן משמשת כספק תוכנה עצמאי (ISV) של פתרונות משלימים באמצעות חנות האפליקציות (AppExchange).
.
דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, מסר: " מאז הקמתה, פועלת וגדלה חברת CloudTech, תוך הקפדה על שביעות רצון לקוחותיה, איכות העבודה שלה, השאיפה למצוינות והשירות המעולה - ערכים אשר מהווים את אבני היסוד שלנו ומתאימים ל- DNA הארגוני בקבוצת יעל. אנחנו מאמינים בפעילותה של החברה, בצוות הניהולי שלה ובעובדיה, ומשוכנעים כי תוספת זו תהווה תרומה חשובה לשני הצדדים ותאפשר סינרגיה, צמיחה ושגשוג הדדי."

אבי אביסרור, מנכ"ל ובעלים :CloudTech "אנחנו גאים ונרגשים על הצטרפותנו לקבוצת יעל. חברת CloudTech תמשיך לעבוד ולתפקד כיחידה עצמאית תחת המטרייה של קבוצת יעל ואני אמשיך להצעיד ולהוביל את פעילות Salesforce בקבוצה ובמסגרת זו נעניק לכלל לקוחותינו שרות מקצועי, כפי שעשינו עד היום. בנוסף, אנחנו מאמינים כי החיבור עם קבוצת יעל יאפשר צמיחה הדדית והרחבת קשת פתרונות Salesforce אצל לקוחות האנטרפרייז והמגזר הציבורי של הקבוצה בישראל."

אוליביה אלבז, סגן נשיא למכירות בSalesforce ישראל, מסר: "כי העסקה הנוכחית תאפשר לקבוצת יעל להרחיב את מגוון מוצריה ולהציע שירותים מקצועיים חדשים המבוססים על מערכת ה CRM והפלטפורמה של “Salesforce. אלבז הוסיף: "שיתוף פעולה זה ימשיך לחזק את המומחיות של התעשייה המקומית והוא מבטא את הדרך ש-Salesforce מסייעת לחברות לצמוח ולהתרחב. אנו שמחים לחזק את השותפות שלנו עם קבוצת יעל, שממשיכה לפתח את עסקיה בשיתוף פעולה עם “Salesforce.

אודות קבוצת יעל
Yael Groupהיא קבוצת IT מהמובילות בישראל. הקבוצה מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה באמצעות יישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם. פעילות הקבוצה כוללת פרויקטי אינטגרציה, יישום מערכות ERP ו- CRM, הטמעת פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, פתרונות ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ואבטחת מידע. זאת לצד ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.
http://www.yaelgroup.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il