TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון CyberArk Conjur Enterprise זמין כעת בפלטפורמת


סייבר-ארק
מפשט את ניהול הסודות, מאיץ את אבטחת הקונטיינר ומספק גמישות לפריסה מאובטחת יותר של יישומים ארגוניים בהיקף נרחב
חברת סייברארק, מובילה גלובלית באבטחת גישה פריבילגית, הכריזה היום על זמינותו של פתרון CyberArk Conjur Enterprise עבור Red Hat OpenShift Container Platform. פתרון CyberArk Conjur Enterprise הפועל על גבי פלטפורמת Red Hat OpenShift Container מסייע בניהול פשוט יותר של סודות (הרשאות גישה) בתהליכי DevOps ומאפשר לארגונים לנהל ולהחליף בקלות סודות והרשאות אחרות.

"פלטפורמות container מספקות יתרונות עסקיים משמעותיים וחשוב שגישת האבטחה שארגונים מגבשים תתאים לצרכי הגמישות והמהירות שהמפתחים כיום רוצים," אמר כריס מורגן, מנהל הטכנולוגיה הראשי של OpenShift Partner Ecosystem ב"רד האט". "עם CyberArk Conjur על גבי פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, המשתמשים נהנים מיותר אפשרויות בחירה לניהול סקלבילי של סודות ברמת אנטרפרייז, עם פתרון ניהול העונה לצרכיהם."

יחד, CyberArk Conjur Enterprise ו- Red Hat OpenShift Container Platform, מסייעים בביטול סודות "מבודדים" ומאפשרים למפתחים וצוותי תפעול לפרוס יישומים רחבים ביתר קלות ובאופן מאובטח יותר. הלקוחות נהנים מגישה של "קודם כל אבטחה" שמיועדת לספק נקודת בקרה אוטומטית ויחידה לניהול הסודות וההרשאות בסביבות ענן ו-on premise (בחצר הלקוח) הנתמכות על-ידי Red Hat OpenShift Container Platform. דרך יישום ניהול עקבי של סודות ומדיניות אבטחת גישה פריבילגית בכל ה-OpenShift Containers, סייברארק ו-Red Hat שואפות לפשט את הגנת הסודות, במיוחד אלה שאינם מנוהלים היטב בסביבות ה-DevOps המהירות כגון מפתחות SSH/API, סיסמאות והסמכות (certificates).

את CyberArk Conjur Enterprise ו-Red Hat OpenShift Container Platform ניתן לשלב גם ב-CyberArk Enterprise Password Vault. אינטגרציה נוספת זו מספקת ערך מוסף הודות להעתקה אוטומטית של סודות מה-Password Vault של CyberArk Enterprise Password Vault ל-CyberArk Conjur Enterprise.

"אבטחת סביבות CI/CD ופלטפורמות של יישומי קונטיינר מגדילה את המורכבות של זרימת העבודה (workflow) וניהול המדיניות בארגון," אמרה קרן אלדור, סמנכ"ל ניהול מוצר בסייברארק. "פתרון CyberArk Conjur Enterprise על גבי פלטפורמת Red Hat OpenShift Container מספק לארגונים פתרון לפישוט התהליך ומאפשר להם ליהנות מתהליכיDevOps מואצים ומגמישות לפרוס את סביבת המחשוב המועדפת עליהם מבלי להוסיף סיכונים מיותרים הנובעים מסודות.”


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il