TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשורה לענף הרכב בישראל


מכללת ספיר
הסטודנטים של המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר דורגו במקום הראשון בבחינות ההסמכה של המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית
במצב בו איגוד המוסכים מתריע על מצוקת כוח אדם חריפה בכל רגע נתון, מדובר בבשורה של ממש המסמנת את הסטודנטים של המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר כדור הבא של הנדסאי הרכב בישראל

בבחינות ההסמכה של המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית שבמשרד הרווחה (מה"ט) דורגו הסטודנטים של המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר במקצוע תורת הרכב במקום הראשון מבין כלל הניגשים מרחבי הארץ, עם 100% סטודנטים בציון עובר. מדובר בהישג משמעותי שכן הנתונים מתייחסים לשני מדדים, הן לציון הממוצע של כל מכללה, והן לשיעור התלמידים שקיבלו ציון עובר.

בחינות ההסמכה בתורת הרכב הן אחת משלוש בחינות הסמכה חיצוניות של מה"ט, המתנות את גמר לימודי הנדסאי מכונות רכב וקבלת הדיפלומה.

במצב בו איגוד המוסכים מתריע על מצוקת כוח אדם חריפה ועל חוסר של מאות עובדי דיאגנוסטיקה ומספר גבוה בהרבה של מכונאים בכל רגע נתון, מדובר בבשורה של ממש המסמנת את הדור הבא של הנדסאי הרכב בישראל.

הנדסת מכונות מהווה את הבסיס שעליו מושתתות רוב התעשיות המתקדמות ובתוכה גם תעשיית הרכב, ולאור העובדה שכיום ישנם מעט מאד מהנדסי מכונות המתמחים בתחום הרכב, הנדסאי הופך להיות כיום בעל ההשכלה הגבוהה ביותר בתחום.

ההתקדמות הטכנולוגית המהירה של השנים האחרונות גרמה לפיתוח מואץ בתחום, ומציעה היום כלי רכב ומערכות חדישים המוצבים בחזית הטכנולוגיה, מה שדורש יכולת הבנה עמוקה וידע רב. התפתחות זו יוצרת ביקוש הולך וגדל לאנשי מקצוע איכותיים בתעשיית הרכב בכלל ובענף המוסכים בפרט, אשר צמא לכוח אדם איכותי בתחום הטכנולוגיה של הרכב המודרני, המבוסס על מערכות ממוחשבות וטכנולוגיות מתקדמות ביותר.

בוגרי מגמת רכב משתלבים בתפקידים בכירים בתעשייה כולל תפקידי ניהול וצווארון לבן במוסכים כמנהלים טכניים, בוחנים, מכונאים וכו', לאור העמקת הידע שלהם בייצור, שיווק, תחזוקה, ניהול מוסך, מערכות, דיאגנוסטיקה, תורת המנוע, תורת הרכב והמכניקה של כלי תעבורה.

יעקב ברדה ראש המגמה: "אנו גאים בסטודנטים שלנו אשר צלחו משוכה משמעותית בדרך לגמר. סטודנטים עם רעב להצלחה, אשר זוכים ללמוד מהמרצים הטובים ביותר בתחום, משתתפים בימי עיון בחברות מובילות ומוסכים, להרצאות אורח של מרצים מהתחום המעשי ועוד. בעולם דינאמי ומתפתח כעולם הרכב, קיים ביקוש גדול מאוד לאנשי מקצוע איכותיים המתמחים בתחום ואני סמוך ובטוח שהסטודנטים שלנו ישתלבו כבר עם סיום לימודיהם בתעשייה בישראל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il