TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רנו-ניסאן-מיצובישי בכנס EcoMotion תל-אביב


Antoine Basseville and Aharon Aharon
משלחת בכירים מרנו-ניסאן-מיצובישי, קבוצת הרכב הגדולה בעולם, תשתתף בכנס EcoMotion ב-23 במאי
הקבוצה (Alliance) תציג את המודל הייחודי שלה עבור סטארטאפים הכולל מעבדת חדשנות בתל-אביב, קרן השקעות חדשה ושיתוף פעולה עם רשות החדשנות

רנו-ניסאן-מיצובישי, קבוצת הרכב (Alliance) המובילה בעולם מעמיקה את מעורבותה באקו-סיסטם הישראלי. משלחת מנהלים בכירים תגיע להשתתף בכנס EcoMotion בתל-אביב ב-23 במאי על מנת להיפגש עם סטארטאפים ישראלים ושותפים פוטנציאליים. בין מקבלי החלטות במשלחת: סופי שמידלין, מנהלת גלובלית להנדסה מתקדמת, ופרנסואה דוסה, סגן נשיא גלובלי בקבוצה, ראש הקרן Alliance Ventures.

הקבוצה תציג בארוע את המודל הייחודי שלה לשיתוף פעולה עם סטארטאפים ישראלים, הכולל: מעבדת חדשנות מקומית לפיתוח משותף וניסוי של טכנולוגיות ישראליות שניתן ליישם במכוניות עתידיות או בשירותים שיכולות להציע חברות הרכב בקבוצה; קרן השקעות תאגידית חדשה תשקיע עד 1 מיליארד דולר במהלך תקופה של 5 שנים; ושיתוף פעולה עם רשות החדשנות.

הקבוצה נבחרה כמפעיל במסלול "מעבדות לחדשנות טכנולוגית" של רשות החדשנות בקטגוריה של טכנולוגיות רכב. התוכנית מציעה לסטארטאפים סיוע במימון להוכחת היתכנות של רעיון טכנולוגי תוך התמקדות בפתרונות תחבורה עירונית חכמה, בשיתוף עם מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל אביב. במעבדה תומכת קרסו מוטורס, יבואנית קבוצת רנו-ניסאן בישראל.

"אנו מעוניינים לשתף פעולה עם סטארטאפים ישראלים, בעיקר כאלה שעוסקים בסנסורים לנהיגה אוטונומית, סייבר, וביג דאטה", אומר אנטואן באסוויל, מנהל מעבדת החדשנות של הקבוצה בתל-אביב. באסוויל נפגש עם אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות, והציג לו את גישת ה'חדשנות הפתוחה' של הקבוצה: "אנחנו דוגלים בחדשנות יחד עם שותפים כדי לספק שירותים ופתרונות ניידות חדשים, וזה כולל כמובן סטארטאפים", אמר. המשימה שלנו באקו-סיסטם הישראלי התוסס היא לא רק לאתר טכנולוגיות ישראליות אלא גם לבדוק אותן ולתמוך בהן בעזרת הקשר עם מומחי הקבוצה, לצורך יישום עתידי של הטכנולוגיות ברכבי הקבוצה". היכולת לבצע בדיקות היתכנות (POCs) ברכבים מקומית בישראל מהווה מודל ייחודי.

באסוויל גם הציג לראש הרשות לחדשנות את קרן ההשקעות התאגידית של הקבוצה, Alliance Ventures, שהושקה בינואר 2018 ומתכננת להשקיע עד 1 מיליארד דולר במהלך חמש שנים ולהעניק מימון לסטארטאפים כדי לעודד 'חדשנות פתוחה' בתוך הקבוצה. המעבדה בתל-אביב וקרן ההשקעות פועלות כצוות אחד ובשיתוף פעולה מלא.

בין חברי המשלחת הבכירים ומקבלי ההחלטות מרנו-ניסאן-מיצובישי שיגיעו לכנס אקומושן: סופי שמידלין, מנהלת גלובלית להנדסה מתקדמת, פרנסואה דוסה, סגן נשיא גלובלי בקבוצה, ראש הקרן Alliance Ventures, שני סגניו: מתיו דשאנוויל וז'אן כריסטוף לאבאר, פיליפ לסואר, מנהל בכיר Digital Acceleration, סטפן לאפארג, ראש מחלקת חדשנות משותפת – ארגון הרכש של הקבוצה, לורן טופן, מהנדס ראשי רכב אוטונומי, מנהלים ומומחים נוספים.

קבוצת רנו ניסאן מיצובישי היא קבוצת הרכב הגדולה בעולם. זוהי השותפות הרב-תרבותית ארוכת השנים והיצרנית ביותר בתעשיית הרכב. יחד, מכרו השותפים יותר מ-10.6 מליון כלי רכב בכמעט 200 מדינות בשנת 2017. אסטרטגיית החדשנות של הקבוצה מתמקדת בעיצוב מחדש של הדרך בה אנו מניעים, נוהגים ומחברים את הרכב שלנו. במסגרת התוכנית האסטרטגית 2022 של הקבוצה, רנו-ניסאן-מיצובישי תשיק עד שנת 2022, 12 דגמים חשמליים לגמרי, תוך שימוש בפלטפורמות ורכיבים משותפים של רכב חשמלי. כמו כן תוציא לשוק 40 רכבים בטכנולוגיית נהיגה אוטונומית, ותפתח שירותי תחבורה שיתופית ברכבים רובוטיים.

קהילת EcoMotion (אקומושן), בראשות המנכ"לית אורלי דהן, היא מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות, מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה (תחת משרד רה"מ) ומשרד לכלכלה. חזונה של EcoMotion הוא לבסס את ישראל כמרכז חדשנות עולמי לתחבורה. האירוע המרכזי של EcoMotion מתקיים זו השנה השישית בישראל ויעסוק בנושאי תחבורה חכמה עם שורה ארוכה של נציגים מיצרניות רכב וחברות טכנולוגיה בינלאומיות.
האירוע יתקיים ב-23.05.18, בהאנגר 11, נמל תל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il