TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינדורמה ונצ'רס רוכשת את אבגול


אינדורמה ונצ'רס
העסקה בתחום הבדים הלא ארוגים תחזק את פעילותה הגלובלית של אינדורמה בשווקים המרכזיים, תעמיק את שיתופי הפעולה ארוכי הטווח של אינדורמה עם מותגים גלובליים ותרחיב את גודל הפורטפוליו של אינדורמה בתחום ההיגיינה האישית ביותר מפי שניים
אינדורמה ונצ'רס הציבורית (Indorama Ventures Limited - IVL), יצרנית כימיקלים גלובלית, הודיעה על כניסה להסכם לרכישת 65.72% ממניות אבגול תעשיות 1953 בע"מ תמורת סכום של 1.62 דולרים למניה. לאבגול ששה אתרי ייצור בישראל, ארה"ב, רוסיה, סין והודו, עם יכולת ייצור כוללת של 203,000 טון בשנה והיא מעסיקה 900 עובדים ברחבי העולם.

העסקה צפויה להשלמה במהלך המחצית השנייה של 2018, בכפוף לאישורים רגולטוריים.

אבגול היא החברה השלישית בגודלה בעולם לייצור בדים לא ארוגים לשימושי היגיינה ומחזיקה בנתח שוק של 10%. הבדים הלא ארוגים האיכותיים של אבגול משמשים יצרנים מובילים לייצור חיתולי תינוקות, מוצרי היגיינה נשית וחיתולי מבוגרים. אבגול מציעה גם פתרונות מתקדמים שמתבססים על טכנולוגיות מתקדמות מוגנות פטנט שמאפשרות ייצור מוצרים רכים, דקים, מבודדים ובעלי ביצועים טובים יותר.

הרכישה מהווה הזדמנות ייחודית עבור אינדורמה ונצ'רס לחזק את ההובלה שלה בשוק הצומח של מוצרי היגיינה אישית המבוססת על בדים לא ארוגים. אבגול תגוון את הפורטפוליו המניב של IVL והרכישה תאפשר לשתי החברות לספק ללקוחות טווח מקיף של פתרונות. בעקבות הרכישה, אינדורמה ונצ'רס תהיה ממוצבת היטב להאצת גדילה עתידית בסגמנטים קרובים, בעזרת החדשנות החזקה של הפייפליין של החברה, שיאפשר לחברה להמשיך לספק ערך משכנע ושירותים ללקוחותיה מסביב לעולם.

תעשיית ההיגיינה היא הצרכנית הגדולה ביותר של בדים לא ארוגים לשימוש חד פעמי. שוק ההיגיינה הגלובלי צפוי לקצב גידול שנתי של 6%-7% והביקוש לבדים לא ארוגים למוצרי היגיינה ממשיך להיות מבטיח, בעיקר בעקבות הגידול בשווקים מתפתחים ועליית התמ"ג לנפש בדגש על דרום אמריקה, אפריקה ואסיה (לדוגמא בסין ובהודו), ושינויים דמוגרפיים מתמשכים. הגידול בשימוש במוצרי היגיינה למבוגרים שאינם שולטים בסוגרים, שהוביל לגידול של פי 6 בבדים, ממשיך להאיץ את הגידול הכללי של התעשייה.

בתגובה לעסקה, אמר אלוק לוהיה, מנכ"ל אינדורמה ונצ'רס,: "אנחנו נרגשים על ההזדמנות הייחודית להביא את אבגול לתוך המשפחה של אינדורמה ונצ'רס היות ומדובר בצעד גדול להרחבת הפורטפוליו המניב שלנו. בעזרת הרכישה הזו, אנחנו מוסיפים חברה בעלת מיצוב מיוחד בסגמנט מרתק ועם תחזיות צמיחה חזקות. אבגול כבר ביצעה השקעות משמעותיות להגדלת עסקיה בעזרת הרחבת יכולות הייצור וטביעת הרגל הגיאוגרפית, ואנו מקווים ליהנות מהתוצרים ולסייע לחברה להגיע לגבהים חדשים. בסיס הלקוחות היציב של אבגול והיכולות המשלימות והנוכחות ברת הקיימא בשווקים צומחים, יחד עם הנוכחות הגלובלית של אינדורמה ונצ'רס יאפשרו הזדמנות חזקה ליצירת ערך מוסף לטובת השירות לכל לקוחותינו".

העסקה נרקמה ע"י רוטשילד ושות' שייעצו פיננסית באופן בלעדי לאינדורמה ונצ'רס. הליווי המשפטי לעסקה בוצע ע"י HFN (הרצוג, פוקס נאמן), ליווי בדיקת הנאותות הפיננסית בוצע ע"י KPMG.

אודות אינדורמה ונצ'רס (IVL)
אינדורמה ונצ'רס היא חברה ציבורית הנסחרת בתאילנד וחברה במדד דאו ג'ונס לקיימות. החברה נמנית על היצרנים המובילים בעולם של מוצרים פטרוכימיים. לחברה פעילות ייצור באפריקה, אסיה, אירופה וצפון אמריקה. הפורטפוליו של החברה כולל קטגוריות של מוצרים חיוניים ומוצרי ערך מוסף העשויים מפולימרים ומאריגים. המוצרים של החברה משמשים לתעשיית מוצרי הצריכה המתכלים ולתעשיית הרכב, למוצרים דוגמת משקאות (בקבוקים וכו'), מוצרי היגיינה וטיפול אישי, צמיגים ואביזרי בטיחות. החברה מעסיקה 15,000 עובדים ברחבי העולם ודיווחה ב-2017 על הכנסות של 8.4 מיליארד דולר.

מטה החברה נמצא בבנגקוק, תאילנד ויש לה 75 אתרי פעילות ב-25 מדינות, ב-4 יבשות שונות. לחברה 11 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא רשומה כבעלים של 250 פטנטים.

השליטה הגלובלית של החברה באה לידי ביטוי בכך שבקבוק אחד מכל 5 בקבוקים בעולם מיוצר מפולימרים שהחברה מייצרת, כרית אוויר 1 לרכב מכל 4 כריות אוויר בעולם מיוצרת מאריגים של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il