TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד החקלאות יוזם תיקון לחוק שיעניק הטבות מס לחקלאים


משרד החקלאות
לראשונה מזה 20 שנה, משרד החקלאות יגיש תיקון לחוק עידוד השקעות הון בחקלאות, אשר יטיב עם היצואנים החקלאיים, על מנת לסייע בידיהם להתחרות במגרש העולמי

שר החקלאות אורי אריאל: "אנו ממשיכים לפעול למען החקלאים הישראלים. כפי שמתנהל מערך הייצוא של מדינת ישראל, עלינו לדאוג שיתנהל הייצוא החקלאי. אנו פותרים עוול של כ- 20 שנה שבו לא היה כל תיקון לחוק, וחקלאים אשר ייצואו תוצרת חקלאית לא קיבלו כל הטבת מס. אני מברך על הצעד החשוב הזה"

לאחר שלא תוקן החוק כ-20 שנה, משרד החקלאות יגיש תיקון לחוק עידוד השקעות הון בחקלאות. מטרת החוק - להיטיב עם היצואנים החקלאיים, על מנת לסייע בידיהם להתחרות במגרש העולמי.

ענף החקלאות מניב תרומה משמעותית לחברה הישראלית. כעת, על מנת להטיב עם החקלאים ועם הייצוא החקלאי, לאחר שלא תוקן החוק כ- 20 שנה, משרד החקלאות יגיש תיקון לחוק עידוד השקעות הון בחקלאות. מטרת החוק הינה להטיב עם החקלאים בכדי לסייע בידיהם להתחרות במגרש העולמי, ולשים דגש על החקלאות כאמצעי לחיזוק ההתיישבות והביטחון התזונתי הלאומי של תושבי מדינת ישראל. כל זאת לשם שיפור יכולתו של המשק החקלאי להתמודד בתנאי תחרות בשווקים הבינלאומיים.

השינויים העיקריים בחוק לעידוד השקעות הם בשלושה נושאים עיקריים. ראשית, השוואת תנאי הטבות המס המוחלות על הייצוא החקלאי בדומה לאלו המוחלות על הייצוא התעשייתי. הטבות אלה יחולו על עסק חקלאי שמייצא לפחות 25% מהייצור החקלאי שלו, באופן דומה לחוק עידוד השקעות הון בתעשייה.


שנית, הכללת מענקים במסגרת החוק גם כשאינם בהתאם לאזורי הפיתוח ואינם בהתאם לשיעור המענק הנקוב בחוק, וזאת בהתאם להחלטות ממשלה. הכוונה למענקים שמחלק המשרד לחקלאים בהם אחוז המענק גבוה מאחוז המענק המצוין בחוק, כדוגמת רפורמות ענק, כגון: הרפורמה בהטלה, הרפורמה במדגה או מענקים במסגרת הסכם המים.


שלישית, הגדלת שיעורי המענק ההיסטוריים שהיו רשומים בחוק באזור עדיפות לאומית א' מ- 20% ל- 25%, ובאזור עדיפות לאומית ב' מ- 10% ל- 20%, בהתאם למפת אזורי עדיפות לאומית של משרד החקלאות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il