TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיטוב פארמה חתמה על הסכם מסחור בסין לתרופת הדגל Consensi™


כיטוב
כיטוב תקבל מהחברה הסינית Changshan תשלומים בסך 9.5 מיליון דולר בכפוף לאבני דרך ותהיה זכאית לתמלוגים בשיעור של עד 12% ממכירות התרופה בסין

ב 31 לחודש צפויה להתקבל החלטת ה FDA- באם לאשר את התרופה Consensi™ לשיווק בארה״ב
מנכ"ל Changshan: "מאמינים כי ל- Consensi™ יש פוטנציאל מסחרי משמעותי בסין"

חברת כיטוב פארמה הנסחרת בנאסד"ק ובת"א מדווחת היום (ו') כי חתמה על הסכם מסחור בשוק הסיני, המקנה לחברה הציבורית הסינית Hebei Changshan Biochem Pharma (Changshan) הנסחרת בבורסה של שנזן, בלעדיות בייבוא, ייצור, הפצה ומכירה בסין של תרופת הדגל של כיטוב המועמדת לאישור, Consensi™, בכפוף לקבלת אישור לשיווק בסין.


בכפוף לאבני דרך, תקבל כיטוב פארמה מהחברה הסינית תשלומים בסך מצטבר של 9.5 מיליון דולר ובנוסף תהיה זכאית לתמלוגים בשיעור של עד 12% מהמכירות של התרופה בסין. על פי תנאי חוזה המסחור והרישוי תהיה חברת Changshan הסינית אחראית על המימון ועל קבלת האישור הרגולטורי לתרופה בסין. בכפוף לתנאי החוזה, כיטוב זכאית לקבל סך של עד 3.5 מיליון דולר, מתוכם חלק עם קבלת האישור הרגולטורי בארה"ב וחלק עם ההתקדמות באישור הרגולטורי והאישור בסין. בנוסף, תקבל כיטוב סך של עד 6 מיליון דולר נוספים בכפוף לאבני דרך מסחריים.


Consensi™ הינו השם המסחרי של תרופת הקומבינציה שפיתחה כיטוב פארמה, KIT-302 אשר מיועדת לטיפול משולב בכאב שמקורו בדלקת פרקים ובלחץ דם גבוה, תופעת לוואי הנובעת מהשימוש במשכך הכאבים. Consensi™ הינה תרופת קומבינציה המורכבת משתי תרופות מאושרות לשימוש על ידי ה-FDA, Celebrex® לטיפול בכאב ו- Norvasc® לטיפול ביתר לחץ דם.


ד"ר גיל בן מנחם, סגן נשיא לפיתוח עסקי בכיטוב פארמה: "אנו מרוצים מאוד מהכניסה להסכם מסחור זה לתרופת ה- Consensi™ ומקווים לבנות שיתוף פעולה ארוך טווח בסין עם חברת Changshan, אשר לה יכולות מוכחות חזקות של השקות מוצלחות ושל שיווק של מוצרי פארמה בסין. זהו הסכם המסחור השני של ה- Consensi™ באסיה, אשר מהווה אישור נוסף לפוטנציאל המכירות הגלובלי של התרופה. כיטוב ממשיכה לפעול להשלמת הסכמי מסחור נוספים בארה"ב ובמדינות נוספות".


Shuhua Ga, יו"ר ומנכ"ל Changshan Biochem Pharma: "אנו מאמינים כי ל- Consensi™ פוטנציאל מסחרי משמעותי בסין וכי התרופה תיתן ערך נוסף משמעותי לחולים. אנו ממוצבים היטב וערוכים למקסם את הערך הטמון בתרופה זו בשוק הסיני ואנו מצפים לקבלת אישור רגולטורי מהרשויות להשקת התרופה בסין".


השוק הכולל של תרופות לשיכוך כאבים מסוג NSAID בסין הוערך בשנת 2016 במאות מליוני דולרים , ע"פי נתוני ה-IMS. בנוסף, מכירות תרופות ה- celecoxib, שאליהן משתייכת גם ה Celebrex®- מהוות כ-25% מסך שוק תרופות ה-NSAID בסין. בשנים האחרונות נרשם גידול של 25% בשנה בשימוש בסין בתרופת ה- Celebrex® שמייצרת חברת פייזר.


אודות כיטוב פארמה
כיטוב פארמה אשר נסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק הינה חברת ביופארמה הפועלת בתחום האינובטיבי וכוללת קבוצת חברות שעוסקות בפיתוח תרופות חדשות. לחברה ניסיון עשיר בתהליכים רגולטוריים ובניסויים קליניים והיא הוקמה על ידי צוות בעל ניסיון רפואי, ניהולי ועסקי מוכח בפיתוח תרופות ואישורן. תרופת הדגל של כיטוב פארמה היא תרופת הקומבינציה Consensi™ המיועדת להקלה בכאב לחולים הסובלים מדלקת פרקים ניוונית (OA או Osteoarthritis) ללא סיכון בהעלאה של לחץ הדם. התרופה השיגה את היעד המרכזי כאשר הוכיחה את יעילותה ועמדה בהצלחה בניסויים הקליניים בשלב III ובשלב IV\III והיא מועמדת כעת לאישור שיווק בארה"ב מה-FDA. התרופה השנייה שמתפתחת כיטוב פארמה באמצעות חברת הבת טירנובו, NT-219, מבוססת על מולקולה חדשה ומוגנת בפטנט, אשר מסוגלת להתגבר על העמידות שמפתח גידול סרטני לטיפול על ידי תרופות קיימות. תרופה זו נמצאת בשלב הפיתוח הפרה-קליני. על ידי הפחתת הסיכונים הכרוכים בפיתוח והפחתת עלויות באמצעות השתתפות במסלולים הרגולטוריים המואצים לאישור תרופות חדשניות בשלבים מתקדמים, כיטוב מתכננת לספק החזר השקעה (ROI) מהיר ופוטנציאל השקעה לטווח ארוך למשקיעים, תוך השפעה משמעותית על חייהם של אנשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il